zasto ne?
sposobni i pametni ucitelji to rade.
oni manje sposobni ocito ne.
ali ne zato sto bi to bilo bolje za dijete.
nego zato sto je njima tako lakse.
a skola ne postoji zbog ucitelja, drustva, ucenja strpljenja i slicnoga, nego zbog djece. (i u svemu tome nade se mjesta i za ucenje strpljenja. ali pravih mjesta, ne krivih)
i koliko god sustav bio ovakav i onakav, jako dobri ucitelji nadu nacina da budu u sluzbi djece, ne obrnuto.
znam iz iskustva vlastitog djeteta, sebe same i moje mame koja je bila uciteljica.
pa je i u ono doba davno, davno, u malom mjestu, nasla nacina da djeci pristupa koliko toliko individualno.
pa su djeca koja su citala pisala, racunala.. prije polaska u skolu, ili su se pokazala kao prilicno iznadprosjecna "pjevala arije".
a za one kojima je bilo tesko, je takode nasla nacin da u suradnji s roditeljima izvuce najbolje iz njih.
i to sve prije puuno, puno godina.





Odgovori s citatom