Ovoga sa zbrajanjem desetica se i ja sjećam. To pali kad se zbraja napamet, ali za pisano zbrajanje nije baš praktično. Moj mlađi je bio dobar u zbrajanju napamet, ali teško mu je išlo ovo jer baš nije vizualan tip, pa smo mu pokazali kako da rastavi 23 = 20+3 i tak si sve rasporedi. Zapravo, to su ravnopravne metode. Nekome će biti lakše ovako, nekome onako, ali ovo s pristupom učiteljice je baš užasno. Da zna raditi svoj posao, pokazala bi im obje metode i dozvolila djeci da odaberu kako im je lakše. Tako je radila učiteljica mog starijeg sina. Rezultat: razred dobrih matematičara. Kod mlađega je bilo slično kako je Manuela.opisala - rezultat: razred loših matematičara, jer djeca nisu stekla dobre temelje, ne samo zbog ovoga nego i mnogih drugih propusta učiteljice. Jednostavno, ona se držala nastavnog plana i programa, bez gledanja što djeca znaju i razumiju. Za takvu učiteljicu ja ne smatram da zna svoj posao. Uffff...