1. jadro, Petra 10/2005
2. genius
3. leonisa, Lea, 03/06 - nada se odgodi
4. maruška, Lovre 02/2005
5. laumi, Mihael, 02/2006
6. maxi, Hana 02/2006
7. Stijena, Patrik 5/2005
8. anjica, Anja 4/2006
9. marta, 2/2006
10. lisica, Mia 5/2005
11. Vrijeska, Do, 4/2006
12. magriz, mališa, 02/2006
13.Romina,Maureno 06/2005
14. juroslav, D. 01/2006
15. Sek@, T. 10/2005
16. anima, N. 08/200517. mamaineven, Neven 6/2005
18. Nitica, M. 07/2005
19.jelena.O, D 01/2006
20. mfo, Lovro 10/2005
21. Angie75, Filip 08/2005
22. Teta Eta, Anna 3/2006
23. yasmin, Ivan 3/2005.

evo i nas, odgođeni prošle godine i mama tičerica, do porodiljnog sam između ostalih radila i s prvašićima pa eto i mog iskustva iz prve ruke

moja procjena je bila da je ivan nespreman, emocionalno (ja to ne znam, ne mogu), slabo motiviran, djelom i stoga što jedino jedna dječak i on su u cijeloj vrtićkoj grupi bili za školu, blago motorički nemiran
sumnje sam podijelila s tetama koje su imale slično mišljenje
testirala ga je vrtička psih.
grafomotorika izvrsna, sinteza-analiza polurazvijena, crtež oskudan, blag mot. nemir, logičko i mat. mišljenje jako dobro razvijeno, prema njenom mišljenju više je bio za školu nego ne, liječnica je bila istog mišljenja,
ipak smo odlučili da ne ide i niti u jednom trenu nisam požalila

susretala sam se s djecom koja su krenula sa 6,5 koja su bila izvrsna, zrela, ali bilo je puno više onih koji su imali određene poteškoće baš zbog nezrelosti, u uvjetima u kojima se radi po školama na žalost (pretrpani razredi) vrlo je malo vremena posvetiti se takvom djetetu individualno, a 1. razred i pozitivni osjećaji prema školi su ključni u daljenjem uspjehu i svakom koji se dvoumi savjetovala bih odgodu, šteta će svakako biti manja ako ostane dulje doma nego ako krene prerano
takvo mišljenje dijele i kolegice iz razredne nastave, valjda 9 od 10 ih mi je savjetovalo da ga odgodim

trenutno je ivan puno motiviraniji,
radili smo na socijalnim vještinama i razvijanju samopouzdanja
počeo je slovkati, čitati jednostavne riječi, računati
iako to nije nešto s čim bi oni trebali doći u školu, djeci čitačima je puno lakše

Priprema, pozor, škola-Anamarija Lovrentjev je zgodna knjižica o različitim vrstama vještina s kojima bi dijete trebalo doći u 1. razred