Kupili smo veš mašinu u jednom velikom našem dućanu,račun mi je bio u novčaniku.Nakon nekoliko dana u Konzumu na blagajni ostavim novčanik.I naravno crkne mašina.Zovem taj dućan i objasnim što mi se desilo i da li ima šanse da mi nađu kopiju računa da mogu ostvariti garanciju.Nema problema gospođo,nazovite za par dana.Nazovem za par dana,nismo još pogledali nazovite za par dana.Za to vrijeme ja vrijedno perem u staroj mašini na dvorištuI tako se to oteglo na 1 mj.Nazovem ja i kaže meni tj. viče na mene dotićna da što je meni ,kuda bi stigli oni da meni traže račun ....izvrjeđa me na pasja kola.
Uglavnom,bila sam svjesna da je to njihova dobra volja i da nisu dužni tražiti kopiju ali mi je diglo tlak što su me zavlačili mj.dana i na koncu izvrjeđali.Da su mi odmah rekli što vam pada napamet,zvala bi servis i nikom ništa.
No,poanta je da sam otišla u inspektorat,objasnila da sam izgubila novčanik s računom,da su me zavlačili s računom i formulirala prijavu -da oni NE MOGU naći račun,jer očito nešto petljaju u poslovanju.
Slijedeći dan je inspektor izašao na teren, u 10 h su me zvali iz dućana da li želim da mi pošalju račun ili ću doći po njega.
Upornost mi se isplatila.