Ifigenija prvotno napisa
Krumpirić, to s rodom i spolom je cijela jedna filozofija i teorija, koja se bazira na ideji da spol ne znači ništa - da određeni spolni organi mogu, a ne moraju značiti da je netko žena ili muškarac. Najelaboriranija teorija roda/spola je ona J. Butler, gdje ona kaže da je i spol i rod čisto vrijednost na skali, bez jasnog prijelaza između muškog i ženskog, a uz to smatra se da se "žena" ili "muškarac" oblikuju socijalnim utjecajima, i da činjenica spola nema nikakav utjecaj na žene/muškarce (osim nekog marginalnog).
U toj rodnoj teoriji onda izlazi da nas ništa seksualno ne definira, i da je naša heteoroseksualnost ili homoseksualnost pitanje odabira, društvenog pritiska ili podrške, pa je dozvoljeno, dobro i jednakovrijedno sve - bi, hetero, homo, trans... i na koncu queer - dakle seksualno i identitetno ponašanje koje je jednostavno osebujno, i nebitno što je, kako je, s kim, kako i kada. Važno da svi imaju slobodu biti žene s penisom koje vole žene, ili muškarci s penisom koji vole muškarce obučene u muškarce. I sve to treba biti društveno podržano, i treba biti norma za svih da biraju sve iz svega i prihvaćaju sve bez kritike, i bez vrednovanja.
Drugim riječima, normalizira se jedno marginalno ponašanje, i u modu se uvodi (kroz pokušaje da se ovo uvede u udžbenike, u javni diskurs, u legislativu... pod pojmom ravnopravnosti i prava manjina) queer obitelj - tri mame, pola tate, i logično ti slijedi, kad oni postaju manjina pod zaštitom zakona, da imaju veća prava od hetero-obitelji - u SAD to je već na djelu, pa heteroobitelj može teže dobti npr. vrtić, posao, ili neka druga prava.
Pitanje virgina je izvučeno prije nekih deset-dvadeset godina, i to sad kao potkrepljuje queer ideologiju... osobno o tome imam posve drugačije, banalno mišljenje, jer je i ta pojava vrlo vjerovatno krajnje banalna (u surovim okolnostima, na divljim brdima i u šumama sama žena sigurno bi navukla na sebe probleme oko napastvovanja i sl. i odabir muške odjeće puka je zaštitita svog života, pozicije i tjelesnog integriteta).
Destabiliziranjem veze roda i spola elementarno se ugrožavaju prava žena da budu žene i imaju pripadajuća prava vezana uz djecu, obitelj i prirodnu zaštitu hetero-obitelji, mladim ljudima koji se ionako bore sa svojim identitetom i tko su imputira i vodi ih se kroz radionice u kojima ih se hrabri da prepoznaju svoje homo-queer sklonosti, i sve ovo jednostavno loše utječe na društvo, koje ipak živi za i od reproduktivno sposobne obitelji, koja je najzdraviji način da se živi i diže djecu. Tvrdnja da je bračna zajednica muškarca i žene normalna i prirodna glavni je problem queer manjine, i ovaj program i agenda koju imaju je ukidanje uopće prava i opcije da se to kaže.
I jedan citat s kojim se slažem:
Gender theory, an ideology which developed in the 1950s, has redefined sexuality, moving it away from objective sexual differences to subjective notions based on sexual orientation, said Msgr. Tony Anatrella, a Paris psychoanalyst and specialist in social psychiatry.
This theory, which has gained dominance especially among feminists and homosexuals, argues biological sex is not a determinant, but that one's gender is a social construct, he said. "This creates serious problems."
Among those problems: a rise in suicide rates even among children, increasing narcissism that keeps adults trapped in infantile forms of sexuality such as masturbation, rising rates of homosexuality, and the inability of young people to form permanent male-female bonds that children need for their healthy psychological development, he said.