Results 1 to 34 of 34

Thread: Teme roditeljskih sastanaka?

  1. #1

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    zgb
    Posts
    2,384

    Default Teme roditeljskih sastanaka?

    Kao što naslov sugerira zanima me o kojim (stručnim) temama i sadržajima biste voljeli da se govori na roditeljskim sastancima u školi ? Posebno me zanima što priželjkujete čuti na roditeljskom sastanku od razrednika i stručne službe u predmetnoj nastavi (5. - 8. razred)?

    Kakva bi forma roditeljskog sastanka sa nekom stručnom temom za vas bila optimalna:
    - radionica
    - klasično frontalno predavanje
    - interaktivno predavanje

    ?
    Last edited by no@; 26.04.2012 at 09:11.

  2. #2
    Peterlin's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Zg
    Posts
    33,003

    Default

    Ja se danas spremam na sinov roditeljski sastanak.

    Očekujem uobičajeno – budući da je to homogen razred bez komunikacijskih problema, trajat će kratko (do sat vremena) i dobit ćemo općenite informacije koje se tiču svih.

    Tema koju očekujem je približavanje kraja škg i vjerojatno će biti naglasak na tome koliko i kakvih provjera će biti. Budući da je sin sad u petom razredu, specifične informacije tiču se nekakve razredne statistike – kako im ide matematika, kako im ide priroda, kako im ide povijest i slično. Vjerojatno će biti linearni sastanak jer takvi tipski obično budu pred kraj škg. Sastanci s temama (štajaznam: pristup učenju, nasilje, povjerenje, facebook, izlasci) bolje „legnu“ početkom škg kad imamo priliku neke stvari postaviti na nove temelje.

    Korisne informacije koje smo čuli lani u četvrtom razredu a koje su ponovljene na prošlom sastanku u petom bile su kako razgovarati s djecom u ovom osjetljivom razdoblju njihovog života, kako ih potaknuti na učenje i što nadzirati (izlasci i društvo, internet, korištenje mobitela).

    Kod sinovog razrednika cijenim spontan i otvoren odnos prema roditeljima (jer je i sam roditelj djece slične dobi) i razumijevanje koje pruža. Pojedinačne probleme ionako ne rješavamo na roditeljskim sastancima pred publikom niti im je tamo mjesto.

    Voljela bih i radionicu umjesto klasičnog roditeljskog sastanka, ali mislim da to zahtijeva drugačije pripreme roditelja i razrednika (unaprijed najaviti temu, organizirati vrijeme) i nije to baš lako organizirati, ali zašto ne??

    Interaktivne prezentacije su isto dobre, ali vidjela sam samo jednu.

    Loše stvari koje sam primijetila na roditeljskim sastancima – ponekad se učitelji (odnosi se na niže razrede) ne znaju odmaknuti od uloge učitelja i prema roditeljima nastupaju kao prema učenicima. To je čisti promašaj, kako na informacijama tako i na roditeljskom sastanku, ali mnogi roditelji u razredniku vide autoritet i ne znaju se sami izboriti za ravnopravan status (što bi trebali učiniti) jer najbolje je za djecu ako učitelji/profesori i roditelji dobro surađuju i pušu u isti rog.

    Eto, puno sam namljela, a ništa novo nisam rekla.

    no@ , nadam se da će roditelji cijeniti uloženi trud i sretno!

  3. #3
    marta's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    15,678

    Default

    Noa, sigurna sam da ce roditelji cijeniti i najmanji ulozeni trud. Nazalost nasi roditeljski se svode na to da uciteljica procita plan izleta, koji nam je vec prije svima poslala. AKo netko postavi nekakvo pitanje odmah postane nervozna... Nikakvih konkretnih stvari mi ne cujemo. Zali boze vremena.
    ,

  4. #4
    vertex's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Split
    Posts
    7,562

    Default

    U petom razredu: savjeti za prilagodbu na novi način rada. Voljela bih čuti od stručne službe da su svi predmetni nastavnici pripremljeni da djecu uvedu u svoj predmet, njegove eventualne specifičnosti i svoj način rada.
    Učenje i pubertet, kako da se ne pogubimo i mi i oni. Kako se u školi tome pristupa.
    Ocjenjivanje, sa svih strana: iz profesorovog kuta (različitih kuteva), kako su ga djeca sklona primati, kako da mi ne kompliciramo stvar i kako da se ipak držimo realnosti jer ocjene imaju i svoju praktičnu važnost za upis u srednju školu.
    Suradnja škole i roditelja: zašto, kako, kome se obraćamo. Što možemo od škole očekivati u odgojnom smislu. Željela bih čuti da je škola otvorena za komunikaciju i da dijete nije samo učenik.
    To mi sad pada napamet.
    Ne znam koja forma...Dobra je svaka kad osoba ima što reći i zanima je to što radi. I važno mi je da je atmosfera protočna za pitanja i komentare.

  5. #5
    klara's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Kraljevica
    Posts
    2,362

    Default

    Pratim temu, i meni ce dobro doci kad se poslje porodiljnog vratim na posao

  6. #6
    Cathy's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Zagreb
    Posts
    8,461

    Default

    Peterlin, možda i vama slijedi roditeljski sastanak sa temom - seksualno zlostavljanje. Mi smo ga imali nedavno, a isto smo peti razred.

  7. #7
    Peterlin's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Zg
    Posts
    33,003

    Default

    Quote Originally Posted by Cathy View Post
    Peterlin, možda i vama slijedi roditeljski sastanak sa temom - seksualno zlostavljanje. Mi smo ga imali nedavno, a isto smo peti razred.
    To smo odradili. Bila je šira tema - moje tijelo se mijenja, a u sklopu toga bilo je i par riječi o zlostavljanju. Pametan način da se ljude privoli da poslušaju i o tome, a da se ne napravi panika. Zadovoljna sam.

  8. #8
    Cathy's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Zagreb
    Posts
    8,461

    Default

    Quote Originally Posted by Peterlin View Post
    To smo odradili. Bila je šira tema - moje tijelo se mijenja, a u sklopu toga bilo je i par riječi o zlostavljanju. Pametan način da se ljude privoli da poslušaju i o tome, a da se ne napravi panika. Zadovoljna sam.
    Ma to je bilo i kod nas, samo sam ja pojednostavila.

  9. #9
    Peterlin's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Zg
    Posts
    33,003

    Default

    Quote Originally Posted by Cathy View Post
    Ma to je bilo i kod nas, samo sam ja pojednostavila.
    Pa sad, to možeš ovdje ali ne i u školi ili doma. Kao roditelji mi i možemo pojednostaviti priču kad komentiramo međusobno.... ALI stavi se u cipele učitelja/profesora koji mora roditeljima to objasniti (jer mu je tako u planu koji određuje netko drugi). Ne bi bilo dobro da se tema roditeljskog sastanka zove Seksualno zlostavljanje, jer će ljudi automatski pomisliti da toga ima u njihovoj sredini. Treba to napomenuti, ali pažljivo i pametno na način "što treba učiniti AKO dođe do toga-i-toga".

    Isto, kad s djecom razgovaramo o tome (i roditelji i učitelji) ista ti je stvar - nije pametno početi od zlostavljanja. Treba prethodno obraditi cijeli niz informacija i pažljivo objasniti ono što dijete treba čuti da ga ne prestrašiš, a da te ipak shvati ozbiljno. Nije to baš jednostavno. Ovo je samo jedna od delikatnih tema. Dobro razumijem zašto je no@ postavila ovaj topic i cijenim to. Srećom, ipak većina djelatnika u prosvjeti dovoljno je savjesna i educirana da sve to odradi kako treba.

  10. #10
    piplica's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    3,169

    Default

    Osim klasičnih roditeljskih sastanaka, imali smo jedan o pravilnoj prehrani (radionica) i jedan o zlostavljanju djece i nasilju među djecom (interaktivno predavnje sa grafoskopom i podijeljenim materijalom).
    To mi je bilo tako-tako, radionice ne volim , a grafoskop me uspavljuje.
    Roditeljski sastanak koji mi se najviše svidio je bio onaj na početku petog razreda, kada su pozvani svi roditelji, ravnateljica, svi učitelji koji će predavati djeci i svi stručni suradnici u školi, tako da smo dobili priliku osobno upoznati sve osobe koje će biti uključene u rad sa našom djecom.
    Svatko je govorio o specifičnostima svoga predmeta/posla, što djeca mogu očekivati i što oni od njih očekuju, sa savjetima o tome kako im pomoći da se brže prilagode.
    Bilo bi super kada bi se takvi sastancima mogli održavati češće, recimo jednom u polugodištu, da znamo gdje smo, kakva je dinamika, kako djeca napreduju, i koji su tekući problemi na nastavi, koji su na svakom pojedinom predmetu drugačiji.

  11. #11
    piplica's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    3,169

    Default

    Nisam napisala ono najvažnije, a to je da ja ne volim da su roditeljski sastanci prečesto.
    To mi onda bude tlaka.
    Idealno bi mi bilo da uz redovite informacije imamo roditeljski sastanak dva-tri puta godišnje.

  12. #12
    vertex's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Split
    Posts
    7,562

    Default

    Quote Originally Posted by piplica View Post
    Roditeljski sastanak koji mi se najviše svidio je bio onaj na početku petog razreda, kada su pozvani svi roditelji, ravnateljica, svi učitelji koji će predavati djeci i svi stručni suradnici u školi, tako da smo dobili priliku osobno upoznati sve osobe koje će biti uključene u rad sa našom djecom.
    Svatko je govorio o specifičnostima svoga predmeta/posla, što djeca mogu očekivati i što oni od njih očekuju, sa savjetima o tome kako im pomoći da se brže prilagode.
    Bilo bi super kada bi se takvi sastancima mogli održavati češće, recimo jednom u polugodištu, da znamo gdje smo, kakva je dinamika, kako djeca napreduju, i koji su tekući problemi na nastavi, koji su na svakom pojedinom predmetu drugačiji.
    Blago vam se! Meni je to jako falilo, jer ne da nisu nešto tako za nas napravili, nego ni s djecom nitko tu temu nije dotakao. Kako se tko snašao - snašao se.

  13. #13
    Mima's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    21,853

    Default

    Moje je dijete tek u prvom razredu, ali moram reći da mi je grozno kad je roditeljski sastanak - predavanje.
    Neka bude predavanja na ovu ili onu temu u školi, ali ne sviđa mi se kad je to zamjena za roditeljski.
    Mi smo imali tri roditeljska ove godine - jedan uvodni, jedan u obliku predavanja, a na jednom nisam bila.
    Meni bi se sviđao "klasičan" roditeljski - na kojem učitelj priča o tekućim događanjima u razredu.
    Voljela bih i nekakve radionice, zapravo druženja roditelja, najbolje sa djecom jer inače uopće nemam puno prilike upoznati djecu koja idu sa mojom u razred, niti njihove roditelje.

  14. #14
    cvijeta73's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Rijeka
    Posts
    11,735

    Default

    Quote Originally Posted by Mima View Post
    jer inače uopće nemam puno prilike upoznati djecu koja idu sa mojom u razred, niti njihove roditelje.
    nemate zidić ispred škole?
    mi smo svaki dan, dok sam još išla po J u školu, barem pol sata sjedili na zidiću, to mi je bilo super - upoznaš roditelje, upoznaš djecu, čuješ što se dešava.

    on topic, potpisujem piplicu. J je četvrti razred, al to mi je super, roditeljski s predmetnim nastavnicima. iako, meni je svaka inicijativa ok. mi smo imali te tematske radionice, s grafoskopom
    ali, ukoliko su u formi vođene diskusije o tekućim stvarima u razredu, s naglaskom na neku temu, to mi je ok. ne predavanje, ne radionice, ja sam više za okrugle stolove s moderatorom

  15. #15
    cvijeta73's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Rijeka
    Posts
    11,735

    Default

    đizs, dobro kaže prima, moram smanjit ove klebereće, niko me više neće ozbiljno doživljavat

  16. #16
    Mima's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    21,853

    Default

    Quote Originally Posted by cvijeta73 View Post
    nemate zidić ispred škole?
    mi smo svaki dan, dok sam još išla po J u školu, barem pol sata sjedili na zidiću, to mi je bilo super - upoznaš roditelje, upoznaš djecu, čuješ što se dešava.
    Nemamo, ne idem po dijete u školu + asocijalna sam.

  17. #17
    meda's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Zagreb
    Posts
    4,599

    Default

    no@, molim te isprazni inbox

  18. #18

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    zgb
    Posts
    2,384

    Default

    jesam.

  19. #19

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    zgb
    Posts
    2,384

    Default

    Peterlin, očekujemo izvješće s današnjeg RS! Što se tiče radionica nisam ih nikada radila na klasičnom roditeljskom jer mi se čini da bi nekim roditeljima takav način rada bio tlaka i frustracija...... Radila sam radionice na način da se roditelji sami prijavljuju ako ih zanima ponuđena tema. Primjeniti to na cijeli razred čini mi se, zasada, hm prilično izazovno


    vertex, jesu li predmetni učitelji pripremljeni da uvedu djecu u svoj predmet, problem je našeg visokog obrazovanja. Formalno svatko s diplomom i položenim stručnim ispitom jest. ja kao psiholog ne moram imati pojma o metodici fizike npr, niti moje mišljenje po tom pitanju učitelj fizike mora uzeti u obzir....
    što se tiče ostalog dijela posta - razmišljanja nam idu u istom smjeru

    Piplice, cvijeta i kod nas su organizirana predstavljanja učitelja iz cijelog Razrednog vijeća na početku školske godine, što je odlično prihvaćeno od strane roditelja, dok s druge strane učitelji ne vide tome smisao i prilično rogobore

    Mima, o kakvom predavanju se radilo - plenarnom za više razreda odjednom - ili? I tko ga je držao?

    cvijeta73, okrugli stol s moderatorom, super ideja već zamišljam

  20. #20
    Peterlin's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Zg
    Posts
    33,003

    Default

    Quote Originally Posted by no@ View Post
    Peterlin, očekujemo izvješće s današnjeg RS! Što se tiče radionica nisam ih nikada radila na klasičnom roditeljskom jer mi se čini da bi nekim roditeljima takav način rada bio tlaka i frustracija...... Radila sam radionice na način da se roditelji sami prijavljuju ako ih zanima ponuđena tema. Primjeniti to na cijeli razred čini mi se, zasada, hm prilično izazovno
    Idem od repa - radionice: slažem se s pristupom, radionice su najbolje ako se ljudi prijave, jer teško je zainteresirati nekoga tko je jedva odvojio pol sata za informacije ... Imali smo samo nekoliko roditeljskih susreta te forme u nižim razredima kod starijeg sina (bez posebnih prijava), ali njegova je učiteljica posebna osoba + sastav razreda/učenika i roditelja je takav da se to moglo organizirati. Ja sam čak naivno pomislila da je to pravilo, ali me život brzo razuvjerio kad sam kod mlađeg sina vidjela nešto totalno drugačije i bliže prosječnom ne previše suradljivom roditeljskom sastavu razreda.

    Evo i izvješća s jučerašnjeg sastanka
    Dnevni red
    1. Anketa - vještine učenja
    2. Ocjene i raspored ispitivanja do kraja škg
    3. Procjena stanja razrednog odjela (otvorena diskusija)

    1. Provođenje ankete inicirala je stručna služba škole. Dobili smo papir A4 sa nekoliko pitanja o tome kako naše dijete uči, koliko je samostalno u organiziranju vremena i savladavanju gradiva, smetnjama pri učenju i koncentraciji i slično. Anketa nije anonimna, potpisuje se. Kad je bilo gotovo, usporedili smo rezultate s anketnim listićima koje su dan ranije ispisala naša djeca. Ja sam imala dosta dobro podudaranje sa sinovom anketom. Poznat mi je taj materijal ali ne mogu se sjetiti gdje sam ga već vidjela - negdje na internetu ili u knjižnici. Probat ću malo potražiti po stranicama AZOO, pa ako nađem, dojavit ću.

    2. Ocjene - razrednik se dosjetio kako da mu ljudi ne dišu za ovratnik nakon sastanka i jednostavno podijelio papir s ocjenama, te pozvao ljude da dođu na informacije ako žele saznati detalje i razgovarati s njim. Dobra taktika jer javno čitanje ocjena nikad mi se nije sviđalo. Otprilike su spomenute i ključne provjere znanja, ali ne treba o tome puno drviti jer postoji popis na web stranici škole i djeca to (bar moji) samostalno provjeravaju + ja pogledam i zapišem doma u njihov kalendar

    3. Stanje razrednog odjela
    Uobičajene priče - rješavanje osobnih zadjevica (nema toga kod nas puno) sa smjernicama roditeljima kako da to doma rješavaju. Uobičajeno i očekivano, neki se roditelji nađu pogođenima pa im se mora dati prostor da iznesu svoje mišljenje, ali to je ok. Nisam se nikad našla u tom loncu (u ovom razredu) jer moje starije dijete ne sudjeluje u sukobima, ali tko zna što me čeka kad bude roditeljski sastanak kod mlađega, he he he... Volim poslušati što kažu drugi roditelji jer na taj način steknem širu perspektivu. Sviđa mi se i kad razrednik kaže "Ja to dijete ljudski razumijem (vratilo je udarac napadaču) ali ga ne mogu podržati jer udarac nije način rješavanja sukoba o čemu ću s djetetom porazgovarati o tome." Upravo tako bih i ja doma postupila, a o tome smo se i složili.

  21. #21
    babyboys's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    zg,podsused
    Posts
    4,221

    Default

    Quote Originally Posted by piplica View Post
    Roditeljski sastanak koji mi se najviše svidio je bio onaj na početku petog razreda, kada su pozvani svi roditelji, ravnateljica, svi učitelji koji će predavati djeci i svi stručni suradnici u školi, tako da smo dobili priliku osobno upoznati sve osobe koje će biti uključene u rad sa našom djecom.
    Svatko je govorio o specifičnostima svoga predmeta/posla, što djeca mogu očekivati i što oni od njih očekuju, sa savjetima o tome kako im pomoći da se brže prilagode.
    ja se nadam ovakvom sastanku na jesen

  22. #22
    Mima's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    21,853

    Default

    no@ - radilo se o predavanju o djeci sa poteškoćama, samo za naš razred, a držala ga je školska defektologinja

  23. #23
    Osoblje foruma čokolada's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    13,094

    Default

    I ja sam tek u 1.r., pa sam malo offt.
    Priznajem da mi malo idu na živce predavanja u kojem se roditelje tretira ko prazne ploče, iako vjerujem da ima i takvih tj. da se zbog takvih moraju predavanja na poznate teme napraviti. Smeta me što nakon takvih predavanja nema diskusije, odnosno da roditelji samo gledaju kako bi što prije zbrisali, a i predavači virkaju na sat i bježe jer imaju sljedeće predavanje u susjednom razredu.
    Meni najzanimljivije (u nižim razredima) jesu teme o razrednim odnosima i aktualnim problemima te o reagiranju roditelja na te probleme (vidim nesnalaženje nekih).

  24. #24
    vertex's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Split
    Posts
    7,562

    Default

    Quote Originally Posted by no@ View Post

    vertex, jesu li predmetni učitelji pripremljeni da uvedu djecu u svoj predmet, problem je našeg visokog obrazovanja. Formalno svatko s diplomom i položenim stručnim ispitom jest. ja kao psiholog ne moram imati pojma o metodici fizike npr, niti moje mišljenje po tom pitanju učitelj fizike mora uzeti u obzir....
    Zapravo sam mislila na to da netko osvijesti učiteljima potrebu da djecu uvedu u novi način rada, a napose razrednicima. A ti mi reci ima li to smisla. Čini mi se da je to kod razreda mog sina sasvim izostalo. Imali smo roditeljski na kojem je pedagoginja držala predavanje pa sam se javila s ovim razmišljanjem (u mojoj glavi je ona bila ta kojoj bi dala taj posao) i po njenim reakcijama, njoj je i sama ideja da bi učenicima trebala neka pomoć i pripremna i da bi profesori mogli tome posvetiti nešto vremena na početku petog razreda bila jako avangardna. Čak ne odbojna, nego onako, jako iznenađujuća. Misliš da nema smisla moj koncept da bi pedagog trebao uskočiti, ako su profesori zaštekali u nekom dijelu posla?
    Meni je okrugli stol s moderatorom isto idealna forma (iako za tebe, no@, nikad ne znam kad si ironična, a kad se stvarno slažeš ).
    Last edited by vertex; 27.04.2012 at 09:57.

  25. #25
    Peterlin's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Zg
    Posts
    33,003

    Default

    Quote Originally Posted by babyboys View Post
    ja se nadam ovakvom sastanku na jesen
    Da, mi smo to također imali na samom početku petog razreda, upravo ovako kako je opisala piplica. Čak sam mislila da je to pravilo...

    Lijepo se ljudi predstave (svi predmetni profesori) i kažu nešto o sebi i o predmetu, kažu da su slobodni za predmetne informacije (raspored visi u hodniku, a ima i na internetu - lako je doći do toga) i to je odlično.

    Inače, na kraju četvrtog razreda učiteljica starijeg sina imala je praktičnu temu roditeljskog sastanka o pripremama za peti razred i razlikama u pristupu razredne i predmetne nastave. Izuzetno korisno! Ponovila je 100 puta - idite na predmetne informacije, ne samo ako vam se čini da dijete ima problema, dobro je ukazati se i čuti od profesora kako dijete napreduje. Razrednik nema kompletan uvid kao u razrednoj nastavi.

  26. #26
    Osoblje foruma Bubica's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Zagreb
    Posts
    4,700

    Default

    i mi smo imali takiav roditeljski sastanak na pocetku 5. - meni je to bilo jako OK

    imali smo i jos jedan tematski sastanak - pravilna prehrana, drzala je predavanje nadlezna skolska lijecnica, nista novoga, problem je sto su okupili roditelje sva tri peta razreda, u takvoj guzvi bilo kakva smislena rasprava je nemoguca. Posebnih radionica nemamao, zao mi je zbog toga (vrsnjacko nasilje, kako nauciti djecu pravilno uciti, sto ocekivati od djece, ma bilo koje odgojne teme bi meni bile zanimljive).

  27. #27

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    zgb
    Posts
    2,384

    Default

    Quote Originally Posted by vertex View Post
    Zapravo sam mislila na to da netko osvijesti učiteljima potrebu da djecu uvedu u novi način rada, a napose razrednicima. A ti mi reci ima li to smisla. Čini mi se da je to kod razreda mog sina sasvim izostalo. Imali smo roditeljski na kojem je pedagoginja držala predavanje pa sam se javila s ovim razmišljanjem (u mojoj glavi je ona bila ta kojoj bi dala taj posao) i po njenim reakcijama, njoj je i sama ideja da bi učenicima trebala neka pomoć i pripremna i da bi profesori mogli tome posvetiti nešto vremena na početku petog razreda bila jako avangardna. Čak ne odbojna, nego onako, jako iznenađujuća. Misliš da nema smisla moj koncept da bi pedagog trebao uskočiti, ako su profesori zaštekali u nekom dijelu posla?
    Meni je okrugli stol s moderatorom isto idealna forma (iako za tebe, no@, nikad ne znam kad si ironična, a kad se stvarno slažeš ).
    Trebao bi naravno, pedagog ili netko drugi uskočiti ako su zaštekali predmetni učitelji (pedagog bi trebao biti stručnjak za metodike više - manje svih predmeta).
    Kod nas je praksa da se krajem kolovoza održi sjednica na kojoj dotadašnje učiteljice i stručna služba predstave razrede kao cjelinu i učenike (svakog pojedinačno) budućih 5. razreda novim predmetnim učiteljima. Moram priznati da sam nekako očekivala (tj činilo mi se da se to podrazumijeva) da je takva praksa uobičajena u većini škola....
    Trenutno imamo situaciju da je u 4. razredu učenik s višestrukim posebnim potrebama i učitelje koji sada imaju 8. razrede senzibiliziramo na njegov prelazak u predmetnu nastavu gotovo od rujna prošle godine.

    Što se tiče okruglog stola s moderatorom - mislila sam najozbiljnije.....

  28. #28

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    zgb
    Posts
    2,384

    Default

    Quote Originally Posted by čokolada View Post
    I ja sam tek u 1.r., pa sam malo offt.
    Priznajem da mi malo idu na živce predavanja u kojem se roditelje tretira ko prazne ploče, iako vjerujem da ima i takvih tj. da se zbog takvih moraju predavanja na poznate teme napraviti. Smeta me što nakon takvih predavanja nema diskusije, odnosno da roditelji samo gledaju kako bi što prije zbrisali, a i predavači virkaju na sat i bježe jer imaju sljedeće predavanje u susjednom razredu.
    Meni najzanimljivije (u nižim razredima) jesu teme o razrednim odnosima i aktualnim problemima te o reagiranju roditelja na te probleme (vidim nesnalaženje nekih).
    kako si offt? ako se ne varam ti bi mogla podijeliti iskustva o roditeljskim sastancima i iz cipela razrednika ?!

  29. #29
    Osoblje foruma čokolada's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    13,094

    Default

    Teško, ja sam u glazb.šk. u individualnoj nastavi, to je skroz drugi sistem, s roditeljima smo uvijek 1:1.
    Kći mi je 1.r. OŠ.

  30. #30
    Osoblje foruma ivarica's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    15,526

    Default

    Quote Originally Posted by Bubica View Post
    i mi smo imali takiav roditeljski sastanak na pocetku 5. - meni je to bilo jako OK

    imali smo i jos jedan tematski sastanak - pravilna prehrana, drzala je predavanje nadlezna skolska lijecnica, nista novoga, problem je sto su okupili roditelje sva tri peta razreda, u takvoj guzvi bilo kakva smislena rasprava je nemoguca. Posebnih radionica nemamao, zao mi je zbog toga (vrsnjacko nasilje, kako nauciti djecu pravilno uciti, sto ocekivati od djece, ma bilo koje odgojne teme bi meni bile zanimljive).
    bubice, ti bi mogla šponuditi razrednici da odrzis neki tematski roditeljski sastanak
    ko sto sam ja nedavno u iv. razredu pricala o djeci na internetu

  31. #31
    Osoblje foruma emily's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    6,506

    Default

    Kakva bi forma roditeljskog sastanka sa nekom stručnom temom za vas bila optimalna:
    - radionica
    - klasično frontalno predavanje
    - interaktivno predavanje
    nikad nismo imali nista osim klasicnog roditeljskog, gdje razrednica prica/cita, roditelji slusaju

  32. #32

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    zgb
    Posts
    2,384

    Default

    Quote Originally Posted by ivarica View Post
    bubice, ti bi mogla šponuditi razrednici da odrzis neki tematski roditeljski sastanak
    ko sto sam ja nedavno u iv. razredu pricala o djeci na internetu
    Hm, da. Možda nisam dovoljno precizno postavila pitanje - ne samo koje biste teme (vi osobno) voljeli čuti, nego i one za koje smatrate da bi o njima svakako trebalo govoriti na roditeljskom. Uvijek ima roditelja koji - radi specifične struke ili interesa - o nekim sadržajima znaju puno više od prosječnog roditelja i možda je za njih puno toga redudantno.

  33. #33

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    zgb
    Posts
    2,384

    Default

    Quote Originally Posted by čokolada View Post
    Teško, ja sam u glazb.šk. u individualnoj nastavi, to je skroz drugi sistem, s roditeljima smo uvijek 1:1.
    Kći mi je 1.r. OŠ.
    sve sam pobrkala

  34. #34
    Osoblje foruma emily's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    6,506

    Default

    teme o kojima bih voljela da pricamo (slusamo) na roditeljskom:
    vrsnjacko nasilje
    prikriveno nasilje, posebno medju djevojcicama (ignoriranje, ogovaranje, verbalno zlostavljanje...)
    djeca i internet
    profesionalna orijentacija u 7. i 8. razredu

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •