U petom razredu: savjeti za prilagodbu na novi način rada. Voljela bih čuti od stručne službe da su svi predmetni nastavnici pripremljeni da djecu uvedu u svoj predmet, njegove eventualne specifičnosti i svoj način rada.
Učenje i pubertet, kako da se ne pogubimo i mi i oni. Kako se u školi tome pristupa.
Ocjenjivanje, sa svih strana: iz profesorovog kuta (različitih kuteva), kako su ga djeca sklona primati, kako da mi ne kompliciramo stvar i kako da se ipak držimo realnosti jer ocjene imaju i svoju praktičnu važnost za upis u srednju školu.
Suradnja škole i roditelja: zašto, kako, kome se obraćamo. Što možemo od škole očekivati u odgojnom smislu. Željela bih čuti da je škola otvorena za komunikaciju i da dijete nije samo učenik.
To mi sad pada napamet.
Ne znam koja forma...Dobra je svaka kad osoba ima što reći i zanima je to što radi. I važno mi je da je atmosfera protočna za pitanja i komentare.