Stranica 4 od 4 PrviPrvi ... 234
Pokazuje rezultate 151 do 191 od 191

Tema: Pelješki most

  1. #151
    isvetica avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2009
    Lokacija
    ni tamo ni vamo
    Postovi
    1,656

    Početno

    Citiraj Davor prvotno napisa Vidi poruku
    Ne znam - tim europćanima nije ispod časti trogljati se trajektom. Doslovno cijela Dalmacija je u ratu ovisila o dva trajekta za Pag i na neku foru su uspijevali sve prevesti, a ne shvaćam čemu bi zapravo služio most koji bi bio manje posjećen od Spaladium arene.
    Žizs, čitaš li ti sebe? Moj je otok u ratu ovisio o gliseru zvanom Luda Guda jer su potopili redovnu liniju, pa hajdmo kad je onda radilo opet pisati spisak koliko je kome hitno i tko će taj dan s otoka, a tko na otok, jer nas ne stane puno na gliser.

  2. #152

    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    9,951

    Početno

    Prometna povezanost juga Hrvatske s ostatkom zemlje je trebala davno doći na red.

    Ali eto nije , niti u jednoj vlasiu zadnjih 12 godina , ako ne računamo ovaj spin sa mostom koji je bio paravan za tko zna što.

    Lako je meni iz Karlovca trkeljati .

  3. #153
    Osoblje foruma ivarica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,526

    Početno

    dubrovnik je valjda skoro 40 godina imao priču s jednim mostom, sad ce opet imati pricu s drugim bar jos toliko
    taj most nije luda ideja, skroz je logicna ideja i vjerujem da bi bio najbolja opcija da nije ispolitiziran i da nas kriminalci nisu preuzeli, jer sad nitko ne zna pravu cijenu i ne zna sto su ciji interesi
    taman dok se sve to ocisti proci ce jos koje desetljece i ko u prici s prvim mostom, dobit cemo taj most kad mu direktor i cistacica vec podju u mirovinu

    dotad cemo imati koridor preko bih, sto nije lose prijelazno rjesenje ako cemo biti sigurni koja ce mu biti prava "cijena"
    vjerujem da bi i mi ustupili svoj teritorij drugoj drzavi tek s dobrom racunicom, a ne iz dobre volje, a ljudi u regiji se boje bas te racunice i ne vjeruju da ce se o tome transparentno donositi odluke.
    time ce i cijena jednom peljeskog mosta biti daleko veca i ustvari je nikad ni necemo saznati

  4. #154
    Davor avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    8,984

    Početno

    Citiraj isvetica prvotno napisa Vidi poruku
    ne stane puno na gliser.
    A gliser se ponešto razlikuje od zaistač trajekta, osobito na kratkim prugama.
    U New Yorku ima gro mostova, tunela, zrakomlata... pa im i dalje nije ispod časti voziti se trajektom. Obrati pažnju: http://www.nywaterway.com/FerryRoutesSchedules.aspx

    Ono što kod nas stvarno nedostaje su hidroavionske linije. Oko onog jednog helikoptera se napravi spektakl svaki put kad ga angažiraju za nekakav hitan prijevoz.

  5. #155
    isvetica avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2009
    Lokacija
    ni tamo ni vamo
    Postovi
    1,656

    Početno

    Citiraj Davor prvotno napisa Vidi poruku
    A gliser se ponešto razlikuje od zaistač trajekta, osobito na kratkim prugama.
    U New Yorku ima gro mostova, tunela, zrakomlata... pa im i dalje nije ispod časti voziti se trajektom. Obrati pažnju: http://www.nywaterway.com/FerryRoutesSchedules.aspx

    Ono što kod nas stvarno nedostaje su hidroavionske linije. Oko onog jednog helikoptera se napravi spektakl svaki put kad ga angažiraju za nekakav hitan prijevoz.
    Davore, gdje ti živiš? Ja sam cijeli život putovala, doduše ne s trajektom, nego vaporom starijim od moje mame, svi otočani su emotivno vezani za te brodove, jer im donose život. I ti si se našao govoriti što je meni ispod časti. Ispod časti je to što se nije na trajektno pristanište ni mislilo dok nije ukazano na problem prijevoza stoke koridorom. Sada bi trajekt, ne za ljude, nego za stoku. U redu, neka prave trajektno pristanište, ali neka naprave i cestu kojom će ti kamioni sa stokom prolaziti, ako si pogledao linkove, mogao si vidjeti da postojeća cesta nije prikladna za tu namjenu. Ako bude dovoljno linija, i ako bude prometovao i po buri, i po jugu, i ja ću ga koristiti. Kad mogu ćuvati koze, mogu se sa njima i voziti.

  6. #156
    Davor avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    8,984

    Početno

    Citiraj isvetica prvotno napisa Vidi poruku
    to što se nije na trajektno pristanište ni mislilo dok nije ukazano na problem prijevoza stoke koridorom. Sada bi trajekt, ne za ljude, nego za stoku.
    A ja mislio da je ljudima ispod časti voziti se trajektom, kad ono ...

    Što se mostova tiče, u Zagrebu imamo 5 mostova, od kojih su 3 u gradu, a dva mimo. + željeznički. Ova 3 i jankomirski su vrlo prometni, dočim je domovinski odličan primjer što bi se dogodilo na Pelješcu, a još se ništa ne plaća. Kad su s njega pokrali predmete od obojenih metala prošlo je nešto vremena prije nego je to netko opazio. Za pelješki most bi trebali angažirati i čovjeka za košenje trave.

  7. #157
    Osoblje foruma ivarica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,526

    Početno

    davore, svakodnevno se vozis dolje ili?
    mislim, otkud takve guzve u neumu, zasto tamo trava ne raste?

  8. #158
    Beti3 avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2010
    Lokacija
    Kvarner
    Postovi
    12,295

    Početno

    A valjda kafenišu Neumljani, tamo je puno kafića uz cestu, pa ne stigne trava narast...

  9. #159
    winnerica avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,034

    Početno

    Čitam neke komentare, pa mi djeluju ko nuspojave opijata, bez uvrede...

  10. #160
    dorotea24 avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2004
    Lokacija
    Osijek
    Postovi
    2,775

    Početno

    mislim da je jako bitno povezati jug Hrvatske s ostatkom zemlje. Ljudima koji žive dolje je najmanji problem u svemu tome pokazivanje putovnice, ne mogu shvatiti kako neki ljudi to ne kuže ili jednostavno ne žele shvatiti. Kako će se povezati nemam pojma, ali problem definitivno treba riješiti, zapravo trebalo ga je riješiti već odavno. Porčitala sam kako neki kažu da je upitna isplativnost pa se u tom kontekstu spominjala i autocesta Slavonika. Je, Slavonika je prilično prazna cesta, ali to više govori o zapuštenosti regije nego o eventualnoj nepotrebnosti. Ako ćemo gledati samo isplativost onda bi se komotno mogao razvijati samo jedan dio Hrvatske, a ostatak trunuti.....hej ustvari čekaj, pa to se već i događa
    Neću nikad zaboraviti svoje putovanje za Dubrovnik služnemo vlastitim autom. Tjedan dana prije skužim da mi je osobna istekla, a putovnicu nisam produžavala. Napravila sam cijelu kiflu od istoka pa sve do juga, još nam bura zatvorila dobar dio autoceste, onda na trajek i dok sam čekala u redu ya trajek zvoni telefon i govori mi službenica kako mi je osobna gotova te ju mogu doći podići....je hvalaNije mi žao, jer da nisam morala nikad ne bih tu rutu dobrovoljno odvozila. Trebalo mi je 11 sati, mogla sam do Švicarske doći.
    Svakako je grozno biti odsječen i takvu imbecilnost tko je naprvio trebao je odmah i riješiti, a ne ostaviti ljude da 20 godina moraju cariniti robu i prelaziti granicu svaki puta kada žele prdnuti iz svoga grada

  11. #161

    Datum pristupanja
    May 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    3,209

    Početno

    Meni se čini da je lijepo da se govori o isplativosti ovog ili onog, ALI mislim da treb također reći, ovo su preduvjeti za razvoj, makar se morali zadužiti. Takav slučaj je pelješki most.

    Isto tako, zaduženi smo i prezaduženi. To definitivno nije dobro. Imamo autocestu dokle imamo, da nije izgrađena, bili bi manje zaduženi. Ali, ta autocesta je preduvjet za štošta. Možda se sad ne koristi u full kapacitetu, ali otvara mogućnosti. Šteta što ostala područja naših života nisu u tom smislu ukorak (ili ispred) s vremenom. Most bi bio lijep iskorak kojim bi se mislilo na budućnost juga, kojim bi se sadašnjost digla na lijep nivo.

    To je meni isto ko da se reče da mladoj obitelji ne treba luksuz zasebnog života opterećenog kreditom i da se mogu stisnuti sa roditeljima. Mogu, nije problem, mogu, al je ljepše zatvorit se vlastitim vratima i grabit kroz život u vlastitom ritmu.

    Možemo se i mi užicat Bosni za koridor, al treba riješit povezanost naših državljana trajno.

    A problem vanjskog duga se treba riješiti tako da se pazi na stalno otvorene špine kroz koje curiiiii i koje se iz raznih razloga dopušta ili ne zna spriječiti... Tu nam fali i durštvene odgovornosti i znanja ili ne znam ni sama čega...

  12. #162
    Davor avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    8,984

    Početno

    OK, hajdmo sad onako skroz hipotetski:

    Lijepo se domaća ekipa koja smatra da je most baš super investicija skupi i osnuje udrugu građana "Pelješki most - naša investicija" i kod domaćih i ostalih ljudi koje uspiju nagovoriti plasiraju obveznice, dionice ... sasvimsvejednokakavpapir. Pa se na hrpi nađe kamara para pomoću kojih će se sagraditi most. Hoće li biti na sada zamišljenom mjestu ili drugdje - nebitno. Onda se most sagradi u svoj svojoj velebnosti i širini - koliko spomenuta kamara para dopusti. Potom se putnike namjernike lijepo odere k'o klokane kako bi se investitorima cijela zezancija isplatila.

    I eto, čiča miča.

    ...

    OK, kužim, za sprovesti ovakvu priču na javi potrebno je puuuno opijata.

  13. #163
    isvetica avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2009
    Lokacija
    ni tamo ni vamo
    Postovi
    1,656

    Početno

    Citiraj Davor prvotno napisa Vidi poruku
    OK, hajdmo sad onako skroz hipotetski:

    Lijepo se domaća ekipa koja smatra da je most baš super investicija skupi i osnuje udrugu građana "Pelješki most - naša investicija" i kod domaćih i ostalih ljudi koje uspiju nagovoriti plasiraju obveznice, dionice ... sasvimsvejednokakavpapir. Pa se na hrpi nađe kamara para pomoću kojih će se sagraditi most. Hoće li biti na sada zamišljenom mjestu ili drugdje - nebitno. Onda se most sagradi u svoj svojoj velebnosti i širini - koliko spomenuta kamara para dopusti. Potom se putnike namjernike lijepo odere k'o klokane kako bi se investitorima cijela zezancija isplatila.

    I eto, čiča miča.

    ..

    OK, kužim, za sprovesti ovakvu priču na javi potrebno je puuuno opijata.
    Može se i Dubrovnik regiji uvesti niža stopa pdv-a, pa da imamo od čega izdvajati, umjesto da se od prihoda od zidina izdvaja za PDV, a po zadnjem i trećina prihod ide državi, hajdmo sa time graditi. Hajdemo kupovati sol za ceste u Stonu, a ne uvoziti, sigurno bi onda i Solana bila dobar investitor. Može se i Dubrovnik izdvojiti od države, naime, ima povijesne osnove, onda sve pare ostaju u njemu, a most postaje nepotreban, i svi ušparaju
    Posljednje uređivanje od isvetica : 21.05.2012. at 11:39

  14. #164
    miniminia avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Lokacija
    hlebinska škola
    Postovi
    882

    Početno

    a ja mislila kako ovdje svi ozbiljni....
    nek ne pričaju oni koji u Dalmaciju dođu jednom godišnje u japankama i s ligeštulom...

  15. #165
    Davor avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    8,984

    Početno

    Pomoću takvih je skoro sve na jugu sagrađeno. Zamisli kad bi svi takvi shvatili da su dobri samo u svojstvu luckastih turista zjapećih novčanika

  16. #166
    isvetica avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2009
    Lokacija
    ni tamo ni vamo
    Postovi
    1,656

    Početno

    Citiraj Davor prvotno napisa Vidi poruku
    Pomoću takvih je skoro sve na jugu sagrađeno. Zamisli kad bi svi takvi shvatili da su dobri samo u svojstvu luckastih turista zjapećih novčanika
    Ne znam koliko si upućen, ni zidine ni grad unutar njih nisu sagrađeni od,ni za turiste, a od tih istih turista živiš i ti, iako ne možda izravno. Na Pelješcu je sve izgrađeno zahvaljujući vinogradima, maslinama i konjskom trudu, sol je nekoć bila izuzetno skupa, zahvaljujući njoj izgrađen je Ston i zidine. Elafiti su bili među najvećim izvoznicima agruma, Orebić i Dubrovnik su imali pomorsku silu, zahvaljujući tome je sve na jugu izgrađeno, prouči malo literaturu, pogledaj na google, obraz

  17. #167
    isvetica avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2009
    Lokacija
    ni tamo ni vamo
    Postovi
    1,656

    Početno

    obrazuj se malo, ni ja ne trkeljam o Slavoniji i Isti, kad o njima malo znam. Turizam je novotarija u dugoj povijesti Dubrovnika, zanemaruje se svaka druga gospodarska djelatnost, jer turizam puni proračun, grad zjapi prazan, sela ostaju bez ljudi.

  18. #168
    isvetica avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2009
    Lokacija
    ni tamo ni vamo
    Postovi
    1,656

    Početno

    Da, i ja živim od turizma, drugih mogućnosti domalo i neće biti.

  19. #169
    isvetica avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2009
    Lokacija
    ni tamo ni vamo
    Postovi
    1,656

    Početno

    Citiraj Davor prvotno napisa Vidi poruku
    Pomoću takvih je skoro sve na jugu sagrađeno. Zamisli kad bi svi takvi shvatili da su dobri samo u svojstvu luckastih turista zjapećih novčanika


    ovo sam zaboravila. Hvala daddy.

  20. #170
    miniminia avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Lokacija
    hlebinska škola
    Postovi
    882

    Početno

    Citiraj Davor prvotno napisa Vidi poruku
    Pomoću takvih je skoro sve na jugu sagrađeno. Zamisli kad bi svi takvi shvatili da su dobri samo u svojstvu luckastih turista zjapećih novčanika
    ma ti jako simpa blebećeš, ali ipak samo blebećeš
    nemam uopće volje ni ambicija prosvjetljivat te da jug nije samo cimerfraj...a nažalost zbog takvih stvari kao katastrofalna infrastruktura čak ni to ne može funkcionirati kako treba....

  21. #171
    miniminia avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Lokacija
    hlebinska škola
    Postovi
    882

    Početno

    isvetica i ja pisale u isto doba i rekle spontano istu stvar

  22. #172
    pomikaki avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    8,507

    Početno

    ja se slažem s mariom. To je pitanje kojem bi se (ili kojem se je već odavno) trebalo posvetiti više pažnje, ali ovo s mostom jednostavno je bilo spin.
    Tako da ne možemo potpisivati peticiju da se most napravi, ako ne znamo jesu li dozvole valjane, jesu li kvalitetne i jesu li uopće provedene studije o kvaliteti tla i ostalim faktorima (btw cvijeto, skidam kapu, zbilja si dobro informirana - ili tebe gugl bolje služi nego nas ostale ), tko će i odakle to platiti, kako spriječiti ozbiljne malverzacije novcima poreznih obveznika, i možemo li to uopće podnijeti (zadnje pitanje je najlakše - ne možemo ).

    isvetice, kažeš da se boriš na ovaj način da tvojoj djeci bude bolje. Pa ako se ova rasprava može smatrati iole utjecajnom, i ja se evo borim da im bude bolje, da ne žive i oni u državi gdje ljudi rade samo da bi ih političari varali i muzli, da znaju kamo odlaze njihovi novci, da njihovoj djeci bude osigurano kvalitetno školovanje i liječenje ako bude potrebno, da ne moraju od bijedne crkavice izdržavati i stare roditelje (odnosno nas) koji preživljavaju od skupljanja ambalaže jer su novci koje su plaćali u prve i druge stupove nestali.

  23. #173
    Davor avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    8,984

    Početno

    Kakav topic, takav sadržaj.
    Vidim da svi ostali pričaju nevjerojatne stvari pa što ne bih i ja. Meni je recimo potpuno nevjerojatna stvar da bi most, jednom sagrađen, financijski osigurao lovu za redovno održavanje. Za usporedbu eno ti spaladium arena - nemaju love ni za struju, a Splićani će još još desetljećima snositi posljedice dišpeta, ponosa, dike i besmisla takve gradnje.

    Uzgred, stari Dubrovčani su sagradili zidine i to ne samo oko grada nego i po Pelješcu. Uglavnom zato što su im fakat trebale. Zašto nisu sagradili i most - nek sam vrag zna. Siguran sam da nisu bili lijeni. Ah, ček' malo, u cijeloj Dalmaciji nije uopće bilo cesta - sigurno je to bio razlog.

  24. #174
    miniminia avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Lokacija
    hlebinska škola
    Postovi
    882

    Početno

    Citiraj Davor prvotno napisa Vidi poruku
    Uzgred, stari Dubrovčani su sagradili zidine i to ne samo oko grada nego i po Pelješcu. Uglavnom zato što su im fakat trebale. Zašto nisu sagradili i most - nek sam vrag zna. Siguran sam da nisu bili lijeni. Ah, ček' malo, u cijeloj Dalmaciji nije uopće bilo cesta - sigurno je to bio razlog.
    ni to ti ne stoji, ceste postoje još od Rimljana, pa Napoleona i Marmonta, i pokoje ORE...

  25. #175
    pomikaki avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    8,507

    Početno

    Citiraj miniminia prvotno napisa Vidi poruku
    ni to ti ne stoji, ceste postoje još od Rimljana, pa Napoleona i Marmonta, i pokoje ORE...
    čemu se kačiti na argument koji nema veze s vezom? Osim zato što ga je lako pobiti?

  26. #176
    miniminia avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Lokacija
    hlebinska škola
    Postovi
    882

    Početno

    a i ti si se zakačila svi se kačimo na nešto..ne bi bilo diskusije da ne mislimo isto

    ali zato jer on iz perspektive zvrndanja tramvaja pod nosom govori o blagodatima trajketa ... a i kako nema veze... ja uopće nisam Dalmatinka ,ali me nevjerojatno živcira jedan opći stav egoizma i gledanja samo svoje male kutije....Kad Hrvatska bude malo više poštivala svoje krakove bit će i srcu bolje....ovako će atrofirati...

    a Dubrovčanima je sadašnji problem s NEumom osveta prošlosti, iako se ja cijelim srcem zaista zalažem za povezivanje ...Ako niste radili na relaciji s ove i one strane Pelješca stvarno ne znate koja je to muka...a o ljude koji trebaju na nekakva lječenja , školovanja neću ni spominjati....
    svi mi živimo u istoj državi, plaćamo iste poreze...

  27. #177
    isvetica avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2009
    Lokacija
    ni tamo ni vamo
    Postovi
    1,656

    Početno

    Citiraj pomikaki prvotno napisa Vidi poruku
    ja se slažem s mariom. To je pitanje kojem bi se (ili kojem se je već odavno) trebalo posvetiti više pažnje, ali ovo s mostom jednostavno je bilo spin.
    Tako da ne možemo potpisivati peticiju da se most napravi, ako ne znamo jesu li dozvole valjane, jesu li kvalitetne i jesu li uopće provedene studije o kvaliteti tla i ostalim faktorima (btw cvijeto, skidam kapu, zbilja si dobro informirana - ili tebe gugl bolje služi nego nas ostale ), tko će i odakle to platiti, kako spriječiti ozbiljne malverzacije novcima poreznih obveznika, i možemo li to uopće podnijeti (zadnje pitanje je najlakše - ne možemo ).

    isvetice, kažeš da se boriš na ovaj način da tvojoj djeci bude bolje. Pa ako se ova rasprava može smatrati iole utjecajnom, i ja se evo borim da im bude bolje, da ne žive i oni u državi gdje ljudi rade samo da bi ih političari varali i muzli, da znaju kamo odlaze njihovi novci, da njihovoj djeci bude osigurano kvalitetno školovanje i liječenje ako bude potrebno, da ne moraju od bijedne crkavice izdržavati i stare roditelje (odnosno nas) koji preživljavaju od skupljanja ambalaže jer su novci koje su plaćali u prve i druge stupove nestali.
    Živimo u istoj državi, mojim se roditeljima isto događa s mirovinama, kao i tebi, ja sebi uplaćujem dobrovoljno, jer ne želim da se i meni dogodi isto, živim u zajednici, što znači da ja i mm plaćamo struju za cijelu kuću, kao i za internet i naš telefon, svekar se brine za komunalije, potrebe poljoprivrede, i tv pretplatu, djed i baka sade povrće oko kuće, brinu se za prehranu, svi izdržavaju svakoga, jer drugačije ne možemo.
    Otvorila sam topic da oni koji su zainteresirani znaju da peticija postoji, i da je mogu potpisati, oni znaju zašto je žele potpisati, kao što ti znaš zašto ne želiš.
    Nikako mi nije jasno da se može izdati građevinska i lokacijska dozvola za tako velik projekt bez detaljne studije

  28. #178
    isvetica avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2009
    Lokacija
    ni tamo ni vamo
    Postovi
    1,656

    Početno

    Inače, Davore, kakvi sugovornici, takva rasprava.
    Nije ni Zagreb imao mostove prije nego je tehnologija došla na određen level razvitka, da bi se moglo ih graditi, većina ih je izgrađena u 20. st. do tada su se koristile splavi.

  29. #179
    pomikaki avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    8,507

    Početno

    Citiraj isvetica prvotno napisa Vidi poruku
    Nikako mi nije jasno da se može izdati građevinska i lokacijska dozvola za tako velik projekt bez detaljne studije
    E tu se slažemo. Ni meni nije jasno.
    Ali evo izgleda da se može.
    Jasno mi je, s druge strane, zašto se narodu maže oči - da bi se lakše lovilo u mutnom.
    Zanimljivo bi bilo čuti i koliko su koštale sve te dozvole možda bi i taj podatak mogla istresti cvijeta iz rukava

  30. #180
    isvetica avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2009
    Lokacija
    ni tamo ni vamo
    Postovi
    1,656

    Početno

    Citiraj pomikaki prvotno napisa Vidi poruku
    E tu se slažemo. Ni meni nije jasno.
    Ali evo izgleda da se može.
    Jasno mi je, s druge strane, zašto se narodu maže oči - da bi se lakše lovilo u mutnom.
    Zanimljivo bi bilo čuti i koliko su koštale sve te dozvole možda bi i taj podatak mogla istresti cvijeta iz rukava
    Slažemo se u osnovi u mnogo toga, čak i da se taj nesretni most odgodi, ali ne i da se od njega odustane. S tim da se ja bojim i koliko će čista posla biti sa tim koridorom.Da ne bude kao s bojanjem tunela...
    Čekamo Cvijetu...

  31. #181
    Marsupilami avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,253

    Početno

    Potpisala i djelim dalje

  32. #182
    Davor avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    8,984

    Početno

    Pa ćemo se voziti lijepim autoputom Narona Epidaur, via Salona

    Baš me zanima jesu li zagovornici mosta vidjeli njegove specifikacije.

  33. #183
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    vid njih, ko da sam zamjenik ministra prometa
    to sam pročitala u novom listu, bio neki dan članak, baš kad je isvetica otvorila temu o pelješkom mostu. treba lozinka za čitanje pa ne mogu linkati tekst.

  34. #184

  35. #185
    Beti3 avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2010
    Lokacija
    Kvarner
    Postovi
    12,295

    Početno

    Stavila sam linkove i ne mogu ništa napisati, ne znam zašto, sva slova su kao link plava.

    Voli naš Novi list pisati o Pelješkom mostu. Mogu li se otvoriti linkovi?

  36. #186
    pomikaki avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    8,507

    Početno

    Otvaraju se. Evo ovaj ide meni na ruku http://www.novilist.hr/Komentari/Kol...e-jos-95-posto

  37. #187
    isvetica avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2009
    Lokacija
    ni tamo ni vamo
    Postovi
    1,656

    Početno

    Ajme, kad vidim Šuicu ili Matušića, muka me uhvati.

  38. #188
    SikaPika avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Lokacija
    Osijek
    Postovi
    2,554

    Početno

    čitam i učim
    i opet se slažem sa svojom sugrađankom, čak i sukvartljankom doroteom

    inače, stvarno malo znam o prilikama dolje, sramota me reći da nikada i nisam bila u Dubrovniku, na Pelješcu
    najjužnije sam bila u Makarskoj, i to prije... i to me sramota reći

    dobro, Cvijeto i Beti nisam sve iščitala, jeste potpisale peticiju ili ne?

  39. #189
    Davor avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    8,984

    Početno

    Citiraj isvetica prvotno napisa Vidi poruku
    Ajme, kad vidim Šuicu ili Matušića, muka me uhvati.
    Zasitiše se golfa. I to je isto nacionalni interes.

    Zanimljivo, promatrajući na GoogleEarth-u povijesne slike zagrebačkih golf terena i afere s ilegalnim iskopavanjem šljunka, dade se vidjeti da, unatoč "presudi" šljunak i dalje netragom napušta sporni teren (rupa iza golf terena je sve veća i veća). Uz analogiju golf -> most, vjerojatno i u Zagrebu slijede dva-tri gargantuanska projekta, recimo pristanište za prekooceanske brodove, zračna luka veličine frankfurtske, cjevovod za prepumpavanje Jadranskog mora u Savu ili astrodrom europske svemirske agencije. Sve naravno pod motom nacionalnog interesa, spajanja sjevera (Europe) s jugom, bogataša s našim novcem itd.

  40. #190
    Beti3 avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2010
    Lokacija
    Kvarner
    Postovi
    12,295

    Početno

    Hoće li biti mosta? Izgleda da hoće, hoće...tiho se moramo nadati...

  41. #191
    Davor avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    8,984

    Početno

    Izgleda da hoće, ovaj put s marginalno realističnijim apetitima. Moraju se "investitorima" isplatiti ulaganja u terene na trasi ceste, što li?
    Trebalo bi predložiti pomicanje trase za 100 metara lijevo ili desno od trenutno zacrtane pa da vidiš cirkusa na lokalnoj razini

Stranica 4 od 4 PrviPrvi ... 234

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •