Prometna povezanost juga Hrvatske s ostatkom zemlje je trebala davno doći na red.
Ali eto nije , niti u jednoj vlasiu zadnjih 12 godina , ako ne računamo ovaj spin sa mostom koji je bio paravan za tko zna što.
Lako je meni iz Karlovca trkeljati .
dubrovnik je valjda skoro 40 godina imao priču s jednim mostom, sad ce opet imati pricu s drugim bar jos toliko
taj most nije luda ideja, skroz je logicna ideja i vjerujem da bi bio najbolja opcija da nije ispolitiziran i da nas kriminalci nisu preuzeli, jer sad nitko ne zna pravu cijenu i ne zna sto su ciji interesi
taman dok se sve to ocisti proci ce jos koje desetljece i ko u prici s prvim mostom, dobit cemo taj most kad mu direktor i cistacica vec podju u mirovinu
dotad cemo imati koridor preko bih, sto nije lose prijelazno rjesenje ako cemo biti sigurni koja ce mu biti prava "cijena"
vjerujem da bi i mi ustupili svoj teritorij drugoj drzavi tek s dobrom racunicom, a ne iz dobre volje, a ljudi u regiji se boje bas te racunice i ne vjeruju da ce se o tome transparentno donositi odluke.
time ce i cijena jednom peljeskog mosta biti daleko veca i ustvari je nikad ni necemo saznati
A gliser se ponešto razlikuje od zaistač trajekta, osobito na kratkim prugama.
U New Yorku ima gro mostova, tunela, zrakomlata... pa im i dalje nije ispod časti voziti se trajektom. Obrati pažnju: http://www.nywaterway.com/FerryRoutesSchedules.aspx
Ono što kod nas stvarno nedostaje su hidroavionske linije. Oko onog jednog helikoptera se napravi spektakl svaki put kad ga angažiraju za nekakav hitan prijevoz.
Davore, gdje ti živiš? Ja sam cijeli život putovala, doduše ne s trajektom, nego vaporom starijim od moje mame, svi otočani su emotivno vezani za te brodove, jer im donose život. I ti si se našao govoriti što je meni ispod časti. Ispod časti je to što se nije na trajektno pristanište ni mislilo dok nije ukazano na problem prijevoza stoke koridorom. Sada bi trajekt, ne za ljude, nego za stoku. U redu, neka prave trajektno pristanište, ali neka naprave i cestu kojom će ti kamioni sa stokom prolaziti, ako si pogledao linkove, mogao si vidjeti da postojeća cesta nije prikladna za tu namjenu. Ako bude dovoljno linija, i ako bude prometovao i po buri, i po jugu, i ja ću ga koristiti. Kad mogu ćuvati koze, mogu se sa njima i voziti.
A ja mislio da je ljudima ispod časti voziti se trajektom, kad ono ...
Što se mostova tiče, u Zagrebu imamo 5 mostova, od kojih su 3 u gradu, a dva mimo. + željeznički. Ova 3 i jankomirski su vrlo prometni, dočim je domovinski odličan primjer što bi se dogodilo na Pelješcu, a još se ništa ne plaća. Kad su s njega pokrali predmete od obojenih metala prošlo je nešto vremena prije nego je to netko opazio. Za pelješki most bi trebali angažirati i čovjeka za košenje trave.
davore, svakodnevno se vozis dolje ili?
mislim, otkud takve guzve u neumu, zasto tamo trava ne raste?
A valjda kafenišu Neumljani, tamo je puno kafića uz cestu, pa ne stigne trava narast...
Čitam neke komentare, pa mi djeluju ko nuspojave opijata, bez uvrede...
mislim da je jako bitno povezati jug Hrvatske s ostatkom zemlje. Ljudima koji žive dolje je najmanji problem u svemu tome pokazivanje putovnice, ne mogu shvatiti kako neki ljudi to ne kuže ili jednostavno ne žele shvatiti. Kako će se povezati nemam pojma, ali problem definitivno treba riješiti, zapravo trebalo ga je riješiti već odavno. Porčitala sam kako neki kažu da je upitna isplativnost pa se u tom kontekstu spominjala i autocesta Slavonika. Je, Slavonika je prilično prazna cesta, ali to više govori o zapuštenosti regije nego o eventualnoj nepotrebnosti. Ako ćemo gledati samo isplativost onda bi se komotno mogao razvijati samo jedan dio Hrvatske, a ostatak trunuti.....hej ustvari čekaj, pa to se već i događa
Neću nikad zaboraviti svoje putovanje za Dubrovnik služnemo vlastitim autom. Tjedan dana prije skužim da mi je osobna istekla, a putovnicu nisam produžavala. Napravila sam cijelu kiflu od istoka pa sve do juga, još nam bura zatvorila dobar dio autoceste, onda na trajek i dok sam čekala u redu ya trajek zvoni telefon i govori mi službenica kako mi je osobna gotova te ju mogu doći podići....je hvalaNije mi žao, jer da nisam morala nikad ne bih tu rutu dobrovoljno odvozila. Trebalo mi je 11 sati, mogla sam do Švicarske doći.
Svakako je grozno biti odsječen i takvu imbecilnost tko je naprvio trebao je odmah i riješiti, a ne ostaviti ljude da 20 godina moraju cariniti robu i prelaziti granicu svaki puta kada žele prdnuti iz svoga grada
Meni se čini da je lijepo da se govori o isplativosti ovog ili onog, ALI mislim da treb također reći, ovo su preduvjeti za razvoj, makar se morali zadužiti. Takav slučaj je pelješki most.
Isto tako, zaduženi smo i prezaduženi. To definitivno nije dobro. Imamo autocestu dokle imamo, da nije izgrađena, bili bi manje zaduženi. Ali, ta autocesta je preduvjet za štošta. Možda se sad ne koristi u full kapacitetu, ali otvara mogućnosti. Šteta što ostala područja naših života nisu u tom smislu ukorak (ili ispred) s vremenom. Most bi bio lijep iskorak kojim bi se mislilo na budućnost juga, kojim bi se sadašnjost digla na lijep nivo.
To je meni isto ko da se reče da mladoj obitelji ne treba luksuz zasebnog života opterećenog kreditom i da se mogu stisnuti sa roditeljima. Mogu, nije problem, mogu, al je ljepše zatvorit se vlastitim vratima i grabit kroz život u vlastitom ritmu.
Možemo se i mi užicat Bosni za koridor, al treba riješit povezanost naših državljana trajno.
A problem vanjskog duga se treba riješiti tako da se pazi na stalno otvorene špine kroz koje curiiiii i koje se iz raznih razloga dopušta ili ne zna spriječiti... Tu nam fali i durštvene odgovornosti i znanja ili ne znam ni sama čega...
OK, hajdmo sad onako skroz hipotetski:
Lijepo se domaća ekipa koja smatra da je most baš super investicija skupi i osnuje udrugu građana "Pelješki most - naša investicija" i kod domaćih i ostalih ljudi koje uspiju nagovoriti plasiraju obveznice, dionice ... sasvimsvejednokakavpapir. Pa se na hrpi nađe kamara para pomoću kojih će se sagraditi most. Hoće li biti na sada zamišljenom mjestu ili drugdje - nebitno. Onda se most sagradi u svoj svojoj velebnosti i širini - koliko spomenuta kamara para dopusti. Potom se putnike namjernike lijepo odere k'o klokane kako bi se investitorima cijela zezancija isplatila.
I eto, čiča miča.
...
OK, kužim, za sprovesti ovakvu priču na javi potrebno je puuuno opijata.
Može se i Dubrovnik regiji uvesti niža stopa pdv-a, pa da imamo od čega izdvajati, umjesto da se od prihoda od zidina izdvaja za PDV, a po zadnjem i trećina prihod ide državi, hajdmo sa time graditi. Hajdemo kupovati sol za ceste u Stonu, a ne uvoziti, sigurno bi onda i Solana bila dobar investitor. Može se i Dubrovnik izdvojiti od države, naime, ima povijesne osnove, onda sve pare ostaju u njemu, a most postaje nepotreban, i svi ušparaju
Posljednje uređivanje od isvetica : 21.05.2012. at 11:39
a ja mislila kako ovdje svi ozbiljni....
nek ne pričaju oni koji u Dalmaciju dođu jednom godišnje u japankama i s ligeštulom...
Pomoću takvih je skoro sve na jugu sagrađeno. Zamisli kad bi svi takvi shvatili da su dobri samo u svojstvu luckastih turista zjapećih novčanika![]()
Ne znam koliko si upućen, ni zidine ni grad unutar njih nisu sagrađeni od,ni za turiste, a od tih istih turista živiš i ti, iako ne možda izravno. Na Pelješcu je sve izgrađeno zahvaljujući vinogradima, maslinama i konjskom trudu, sol je nekoć bila izuzetno skupa, zahvaljujući njoj izgrađen je Ston i zidine. Elafiti su bili među najvećim izvoznicima agruma, Orebić i Dubrovnik su imali pomorsku silu, zahvaljujući tome je sve na jugu izgrađeno, prouči malo literaturu, pogledaj na google, obraz
obrazuj se malo, ni ja ne trkeljam o Slavoniji i Isti, kad o njima malo znam. Turizam je novotarija u dugoj povijesti Dubrovnika, zanemaruje se svaka druga gospodarska djelatnost, jer turizam puni proračun, grad zjapi prazan, sela ostaju bez ljudi.
Da, i ja živim od turizma, drugih mogućnosti domalo i neće biti.
isvetica i ja pisale u isto doba i rekle spontano istu stvar![]()
ja se slažem s mariom. To je pitanje kojem bi se (ili kojem se je već odavno) trebalo posvetiti više pažnje, ali ovo s mostom jednostavno je bilo spin.
Tako da ne možemo potpisivati peticiju da se most napravi, ako ne znamo jesu li dozvole valjane, jesu li kvalitetne i jesu li uopće provedene studije o kvaliteti tla i ostalim faktorima (btw cvijeto, skidam kapu, zbilja si dobro informirana - ili tebe gugl bolje služi nego nas ostale), tko će i odakle to platiti, kako spriječiti ozbiljne malverzacije novcima poreznih obveznika, i možemo li to uopće podnijeti (zadnje pitanje je najlakše - ne možemo
).
isvetice, kažeš da se boriš na ovaj način da tvojoj djeci bude bolje. Pa ako se ova rasprava može smatrati iole utjecajnom, i ja se evo borim da im bude bolje, da ne žive i oni u državi gdje ljudi rade samo da bi ih političari varali i muzli, da znaju kamo odlaze njihovi novci, da njihovoj djeci bude osigurano kvalitetno školovanje i liječenje ako bude potrebno, da ne moraju od bijedne crkavice izdržavati i stare roditelje (odnosno nas) koji preživljavaju od skupljanja ambalaže jer su novci koje su plaćali u prve i druge stupove nestali.
Kakav topic, takav sadržaj.
Vidim da svi ostali pričaju nevjerojatne stvari pa što ne bih i ja. Meni je recimo potpuno nevjerojatna stvar da bi most, jednom sagrađen, financijski osigurao lovu za redovno održavanje. Za usporedbu eno ti spaladium arena - nemaju love ni za struju, a Splićani će još još desetljećima snositi posljedice dišpeta, ponosa, dike i besmisla takve gradnje.
Uzgred, stari Dubrovčani su sagradili zidine i to ne samo oko grada nego i po Pelješcu. Uglavnom zato što su im fakat trebale. Zašto nisu sagradili i most - nek sam vrag zna. Siguran sam da nisu bili lijeni. Ah, ček' malo, u cijeloj Dalmaciji nije uopće bilo cesta - sigurno je to bio razlog.
a i ti si se zakačilasvi se kačimo na nešto..ne bi bilo diskusije da ne mislimo isto
ali zato jer on iz perspektive zvrndanja tramvaja pod nosom govori o blagodatima trajketa ... a i kako nema veze... ja uopće nisam Dalmatinka ,ali me nevjerojatno živcira jedan opći stav egoizma i gledanja samo svoje male kutije....Kad Hrvatska bude malo više poštivala svoje krakove bit će i srcu bolje....ovako će atrofirati...
a Dubrovčanima je sadašnji problem s NEumom osveta prošlosti, iako se ja cijelim srcem zaista zalažem za povezivanje ...Ako niste radili na relaciji s ove i one strane Pelješca stvarno ne znate koja je to muka...a o ljude koji trebaju na nekakva lječenja , školovanja neću ni spominjati....
svi mi živimo u istoj državi, plaćamo iste poreze...
Živimo u istoj državi, mojim se roditeljima isto događa s mirovinama, kao i tebi, ja sebi uplaćujem dobrovoljno, jer ne želim da se i meni dogodi isto, živim u zajednici, što znači da ja i mm plaćamo struju za cijelu kuću, kao i za internet i naš telefon, svekar se brine za komunalije, potrebe poljoprivrede, i tv pretplatu, djed i baka sade povrće oko kuće, brinu se za prehranu, svi izdržavaju svakoga, jer drugačije ne možemo.
Otvorila sam topic da oni koji su zainteresirani znaju da peticija postoji, i da je mogu potpisati, oni znaju zašto je žele potpisati, kao što ti znaš zašto ne želiš.
Nikako mi nije jasno da se može izdati građevinska i lokacijska dozvola za tako velik projekt bez detaljne studije
Inače, Davore, kakvi sugovornici, takva rasprava.
Nije ni Zagreb imao mostove prije nego je tehnologija došla na određen level razvitka, da bi se moglo ih graditi, većina ih je izgrađena u 20. st. do tada su se koristile splavi.
Pa ćemo se voziti lijepim autoputom Narona Epidaur, via Salona
Baš me zanima jesu li zagovornici mosta vidjeli njegove specifikacije.
vid njih, ko da sam zamjenik ministra prometa
to sam pročitala u novom listu, bio neki dan članak, baš kad je isvetica otvorila temu o pelješkom mostu. treba lozinka za čitanje pa ne mogu linkati tekst.
Posljednje uređivanje od Beti3 : 22.05.2012. at 13:14
Stavila sam linkove i ne mogu ništa napisati, ne znam zašto, sva slova su kao link plava.
Voli naš Novi list pisati o Pelješkom mostu. Mogu li se otvoriti linkovi?
Otvaraju se. Evo ovaj ide meni na ruku http://www.novilist.hr/Komentari/Kol...e-jos-95-posto
Ajme, kad vidim Šuicu ili Matušića, muka me uhvati.
čitam i učim
i opet se slažem sa svojom sugrađankom, čak i sukvartljankomdoroteom
inače, stvarno malo znam o prilikama dolje, sramota me reći da nikada i nisam bila u Dubrovniku, na Pelješcu
najjužnije sam bila u Makarskoj, i to prije... i to me sramota reći
dobro, Cvijeto i Beti nisam sve iščitala, jeste potpisale peticiju ili ne?
Zasitiše se golfa. I to je isto nacionalni interes.
Zanimljivo, promatrajući na GoogleEarth-u povijesne slike zagrebačkih golf terena i afere s ilegalnim iskopavanjem šljunka, dade se vidjeti da, unatoč "presudi" šljunak i dalje netragom napušta sporni teren (rupa iza golf terena je sve veća i veća). Uz analogiju golf -> most, vjerojatno i u Zagrebu slijede dva-tri gargantuanska projekta, recimo pristanište za prekooceanske brodove, zračna luka veličine frankfurtske, cjevovod za prepumpavanje Jadranskog mora u Savu ili astrodrom europske svemirske agencije. Sve naravno pod motom nacionalnog interesa, spajanja sjevera (Europe) s jugom, bogataša s našim novcem itd.
Hoće li biti mosta? Izgleda da hoće, hoće...tiho se moramo nadati...
Izgleda da hoće, ovaj put s marginalno realističnijim apetitima. Moraju se "investitorima" isplatiti ulaganja u terene na trasi ceste, što li?
Trebalo bi predložiti pomicanje trase za 100 metara lijevo ili desno od trenutno zacrtane pa da vidiš cirkusa na lokalnoj razini![]()