Pokazuje rezultate 1 do 6 od 6

Tema: Peti razred

  1. #1

    Datum pristupanja
    Jan 2006
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    620

    Početno Peti razred

    Sad kad ste već pri kraju 5. razreda, zanimaju me iskustva vaše djece, jesu li se snašli u odnosu na razrednu nastavu, koji je omjer učenja , mogu li to sve pohvatati, nekako mi se čini da je barem prema opisu nekih roditelja to sad nešto sasvim drugo nego prije, teže, opširnije, suhoparnije.

  2. #2
    piplica avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2007
    Postovi
    3,169

    Početno

    Nama je baš peti razred došao kao osvježenje,
    vidim da mojem sinu paše ta izmjena profesora, razbija monotoniju,
    a i pristup je drugačiji, tretiraju ih kao velike, nema više pačje škole...
    Gle, uvijek ima ovakvih i onakvih profesora, nisu mu svi po guštu, niti mogu biti,
    ali svih je prihvatio i to sve dobro klapa.
    Što se tiče gradiva, ono je opširnije i ima više učenja nego u nižim razredima, ali nije baš da se ubiju od knjige, sve oni to mogu laganini, ostaje im dovoljno vremena za aktivnosti, druženja, lovljenje repa po kući i prigovaranje.
    Bitno je da mu u početku pomognete oko organizacije i strukture učenja, a poslije ga samo redovito pratite.

  3. #3
    Eci avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2005
    Lokacija
    Zagreb, Gajnice
    Postovi
    2,107

    Početno

    baš tako kako je poplica rekla. Ja sam se jako bojala tog 5. razreda pošto je moj imao problema sa učenjem i u nižim razredima i ima individualizirani pristup, ali sam se ugodno iznenadila. I njemu paše ta smjena profesora, nije uvijek pod povečalom. Nema ni tako puno učenja, jedino nam je povijest bila malo teža, ima jako puno podataka i sve mu se izmješalo. Matematika mu je bila prilično lagana, a inače mu je to bolna točka. U glavnom imati će bolji prosjek nego u 4.

  4. #4
    pepi avatar
    Datum pristupanja
    May 2006
    Lokacija
    ZAGREB
    Postovi
    1,512

    Početno

    Ja sam zadovoljna.

    Ona čak ide na dvije vannastavne aktivnosti i na sva tri izborna (njemački,informatika-u drugom turnusu,jednom tjedno-2 školska sata i vjeronauk).

    Na početku godine dala sam joj savjet, koji je očito bio dobar i koristan, a to je da bude aktivna, da se javlja, sudjeluje u nastavi.Profesori su to prepoznali i nagradili su taj trud.

    Što se tiče predmeta, ima dosta učenja, pogotovo geografija i povijest.

    U tim predmetima po mom mišljenju previše neporebnih podataka i preoopširno.

    Kod prirode mi se ne sviđa, i to smo rekli razrednici, da imaju samo dva ispita godišnje,svaki u jednom polugodištu,ali da ona tu ništa ne može da je tako u programu.

    Usmenog ispitivanja ima dosta,ali ona sama može procijeniti kad će je neki predmet pitati.

    Sve u svemu nije tako loše kako sam se bojala,ali je velika razlika.

    Samim time što svaki predmet ima svog profesora i morala je vidjeti kako koji "diše".

    A budući da je ona i onako kul tip i baš se puno ne uzrujava, njoj je najteže, po njenim riječima, palo seljakanje svaki sat iz učionice u učionici.

  5. #5
    Osoblje foruma Bubica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,700

    Početno

    i nasa su iskustva slicna, B je zadovoljan dinamikom, profesorima, razrednico0m pogotovo. Cak mi se i presing cini manjim jer je puno manje ispita nego sto su oni imali u cetvrtom razredu. No, zbog toga stvarno treba redovito raditi jer se jako puno gradiva nagomila do ispita. Zemljopis mi se cini najtezim, s hrpom podataka, povijest jako zanimljiva, priroda bezveze i bas zato ju ne shvacaju ozbiljno...

  6. #6

    Datum pristupanja
    Jun 2012
    Postovi
    3

    Početno

    donekle zadovoljan na kraju!nakon jako lošeg starta,slabog polugodišta, ipak će završiti dobro.nadam se da se sad priviko i shvatio sistem za dalje!

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •