Citiraj Janis prvotno napisa Vidi poruku
Upravo tako.

Primjer zauzimanja i borbe: učenici sami sebi upišu ocjene u imenik. Prvo ide razgovor u četiri oka između razrednika i učitelja predmeta iz kojeg je upisana ocjena u kojem razrednik traži od da se to jednostavno izbriše jer ne postoji dokaz da je baš to dijete to upisalo. E onda kad to nije prošlo radi se istraga i utvrdi se tko je upisao ocjenu. Zatim se sastaje razredno vijeće da bi se izrekla pedagoška mjera (jer je prema statutu krivotvorenje pedagoške dokumentacije prekršaj za koji se izriče strogi ukor). Razrednik na sve moguće načine želi opravdati učenikov postupak. Jedva dobio mjeru. Taj ukor će, naravno, biti ukinut na kraju godine i učeniku neće biti sniženo vladanje. Jer su u tom razredu svi uzorni.
Dakle, što je ta borba i zauzimanje napravila za to dijete. U kakav položaj stavlja ostalu djecu?
ja uiopće nisam mislila na takav način borbe i zauzimanja. ali what ever. ja u kupe, ti u špade. stvarno nema smisla.

trampolina, znači za profesore alkoholičare se treba zauzeti, a za djecu ne!? jer njega nitko neće zaposliti, a oni su, pretpostavljam , ionako bezobrazni mali delikventi. ( i ja čula na vlastite uši)