Citiraj meda prvotno napisa Vidi poruku
ti uporno ides mimo poante, ako dijete trci i skace brojanje ce doci spontano, i to je jedino ispravno. ako ne dode spontano, znaci da djetetu fali neceg drugog (kretanja, igranja, komunikacije, smislenih radnji), ne fali mu treninga u brojanju i slovima
A možda se krivo razumijemo, mislila sam na ono što govori Peterlin i ne bih to nazvala drilanjem. Ne znam kak misliš da dijete nauči spontano, pa valjda nauči kad čuje nekog da broji, a to sve ide kroz igru, npr. stepenice do tobogana, skakanje na jednoj nozi itd.
Ne mislim na trening brojenja, nego brojenje u sklopu igre, kretanja i zabave, kad dijete nema osjećaj da je to učenje. Ne mislim da itko normalan djetetu visi za vratom i trenira ga da broji. Moja dvogodišnjakinja se penje po stepenicama i broji jer je čula od seke, do 10, na hrvatskom i engleskom.

A kakvo je to današnje stanje o kojem govoriš? Zašto se djeci ne bi ponudili određeni sadržaji ako ih mogu svladati? Misliš da ako dijete zna brojeve i slova s 4 godine da je to posljedica drilanja?