Pokazuje rezultate 1 do 30 od 30

Tema: t-com telefonski banditi

  1. #1
    yellowkitty avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2011
    Postovi
    127

    Početno t-com telefonski banditi

    Odlučila sam napisati što mi se dogodilo, možda nekome posluži informacija.

    Nazove me neki operater iz t-coma i nudi max tv. Ja ne želim, pa nudi brzi internet (do tad nisam mogla imat zbog lošeg signala).
    I za to kažem da ne želim za sada, ali da ću razmisliti. Tip ostavlja svoj mobitel da mu se javim. Mučio me 10-ak minuta pa sam otvoreno postala nervozna i pokušavam završit razgovor. Ali, ne, sad me još traži i broj osobne. Ja ne dam. On traži. Ja ne dam, i tako nekoliko puta. Onda kaže da mu je to dokaz da je razgovarao s vlasnikom telefona, izrecitira mi moj oib, broj korisnika u t-comu i na kraju mu dam; mislim, pa već sve o meni zna.

    No, naljutio me jako tom nametljivošću, pa potražim ponude drugih operatera, kad sad već imam "signal" i odaberem jednu povoljnu.

    Nakon 10 dana poštar mi donosi paket od t-coma - ruter za internet Odbijem primiti paket i brzo šaljem e-mail t-comu, opišem onaj razgovor, navedem broj s kojeg sam primila poziv i mobitel dotičnog djelatnika. Odgovaraju mi da sam tog-i-tog datuma zatražila max adsl uslugu (!), da je automatski stornirana mojim odbijanjem paketa i da će "nadležne instance" provjeriti navedeno.
    Danas dobijem poziv od svog novog operatera da je t-com odbio njihov zahtjev za promjenu operatera (koji sam ja potpisala!) jer se na moju liniju uvodi max adsl usluga! Sad opet zovi one idiotske brojeve na kojima nikako da pikneš koji broj treba stisnut da ti se javi operater i blabla... nekako uspijem i kaže t-com djelatnik da će se taj storno vidjet tek kroz par dana pa nek taj operater ponovi zahtjev. Sad sam već totalno paranoična i pitam ga 5 puta neće li mi na sljedećem računu već bit tih 180 kn za flet internet, uvjeravao me da neće.

    Na kraju nisam toliko ljuta na njih koliko na sebe, inače sam za te telefonske prodavače odbojna kao stijena, što mi bi da mu dam broj osobne???
    Valjda zato jer goooodinama preko njih imam fiksnu pa mislim da me poštuju kao korisnicu usluga (što sam pametna )
    Ima naivnih ljudi, a ako oni tako prodaju svoje usluge da prevarom dobiju broj osobne i naruče naivcu uslugu za koju će plaćat 24 mjeseca, onda su fakat banditi
    Posljednje uređivanje od yellowkitty : 14.06.2012. at 13:25 Razlog: tipfeler

  2. #2
    stanam avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2009
    Lokacija
    Slavonija
    Postovi
    334

    Početno

    zvuči poznato - nama su na sličan način isključili privremeno (umjesto trajno) telefon. nemaju pojma. niti na telefonu za korisnike, niti u t-centrima. oprez neophodan. sretno.

  3. #3
    klaudija avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2008
    Postovi
    1,294

    Početno

    Prestrašno.. ne znam kada se oni misle unormalit, uozbiljit.. stvarno su postali nevjerojatni..

    moja mama se žali da su dobili račun od t-coma na skoro 400 kn, a cijeli mjesec nisu imali uslugu ni telefona, ni tv-a ni interneta..
    srećom, prelaze na iskon, osim ako im ovi(t-com) u međuvremenu nešto ne zakompliciraju..

    lopovi, šta reć..

  4. #4
    Rivendell avatar
    Datum pristupanja
    May 2011
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,351

    Početno

    Meni su uvalili mobitel (koji mi nije trebao) i čim sam ga preuzela automatski mi se aktivirao pretplatnički ugovor na 12 mjeseci, na neku novu tarifu, jer mi je lik predstavio stvari da se moja tarifa ukida i tako i tako, pa bolje mi je da sama odaberem nego da mi oni odaberu i ja da ga skinem, kažem da...

    Nisam uopće razmišljala, nisam ni znala da imaju tele prodaju, nego mislila isto tako kako sam dugogodišnja korisnica koju cijene. Na kraju završila s tarifom duplom nego mi je trebala.

  5. #5
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,097

    Početno

    Bez brige, rade to mnogi, ali t-com je najopakiji. Zato lijepo poklapam slušalicu istog trena kad mi netko pokušava nešto uvaliti - od "mog" Iskona do onih s predbrojem 035...

  6. #6
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    E ovako, vjerojatno te uopce nije zvao djelatnik t-com, nego firme kojoj su oni dali neke svoje poslove, pa se ovi sad lazno predstavljaju. Barem je tako s ovima koji mene zovu.
    Odgovor na sve te pozive je NE, hvala! i spustim slusalicu. Kad mi treba nesto od t-coma, odem k njima.

  7. #7
    zasad skulirana avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2010
    Lokacija
    na jugu
    Postovi
    3,403

    Početno

    mene su jedno vrijeme intenzivno maltretirali jer imam onu tarifu koja isto navodno vise ne postoji,od 60kn....racuni za mob su mi ispod 100kn tako da bice zele da se to poveca...
    i zadnji put sam im rekla da ako me jos netko nazove da cu prec na konkurentsku mrezu jer me maltretiraju....otada (ima vec 5-6mj) ni cus tovare!

  8. #8

    Datum pristupanja
    May 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    3,209

    Početno

    Citiraj zasad skulirana prvotno napisa Vidi poruku
    mene su jedno vrijeme intenzivno maltretirali jer imam onu tarifu koja isto navodno vise ne postoji,od 60kn....racuni za mob su mi ispod 100kn tako da bice zele da se to poveca...
    i zadnji put sam im rekla da ako me jos netko nazove da cu prec na konkurentsku mrezu jer me maltretiraju....otada (ima vec 5-6mj) ni cus tovare!
    A ja mislila da puno plaćam, i ja tu imam, rn mi dođe nešto preko te cifre, stalno mi stižu sms-ovi uzmi ovo-ono, al me srećom nitko nije zvao. E, da , stižu mi i u računu reklame za pametne uređaje, al meni je dobra moja krntija, tako da ignoriram njihove letke

  9. #9
    astral avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2008
    Lokacija
    sunčani otok
    Postovi
    984

    Početno

    samo da na brzinu dodam da mi već 3 mjeseca pokušavamo otkazati max tv i internet , još nam nisu isključili a računi i dalje dolaze iako ih ne koristimo....

  10. #10
    Osoblje foruma spajalica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    selo
    Postovi
    14,789

    Početno

    ajd da i ja dodam jedan njihov biser, iskljucili su nam sve, telefon, MaxTV, adsl i uporno slali racune za MaxTV. Zalila se i svaki put su mi obecavali da je to zadnji, a onda sam ih jedan dan nazvala i pitala da mi kao potencijalnom korisniku objasne kako mogu imati MaxTV?
    pa su mu objasnili kao tuki da moram imati ili adsl ili telefonsku liniju, na moje pitanje a ako nemam niti jedno posprdno je operater odgovorio da onda ne moze, na sta sam ga ja pitala a zasto mi salju racun ako ne moze .
    ostatk razgovora ne bi pisala, na kraju su me zvali sami da mi potvrde da sigurno necu vise dobijati racun, ali sluzbenu pismenu ispriku nisam dobila iako sam trazila istu

  11. #11
    Beti3 avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2010
    Lokacija
    Kvarner
    Postovi
    12,295

    Početno

    A ja imam godinama sve kod njih, telefon, maxTV, internet, nekoliko mobitela i nemam primjedbe.

    Svaki kvar promptno poprave, nikad mi se nije dogodilo da nemam linije ma gdje bila u svijetu, svako toliko dobijem novi mobitel, pa kućni telefon, pa još svašta, a računi su kakvi su- meni odgovaraju kvaliteti usluge.
    Mali nisu, ali sve koristim, intenzivno. MaxTv najmanje, ali nisam samo ja u obitelji, pa kud sve tud i to.

  12. #12
    Osoblje foruma spajalica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    selo
    Postovi
    14,789

    Početno

    Beti3, problemi s njima uglavnom nastaju kad odlucis iskljuciti nesto. bila sam njihov korisnik jako dugo, recimo godinama su me uvjeravali da imam ISDN a ne ADSL jer nisu bili u stanju to kod sebe promijeniti. probelm im je admisnistracija. to je koma.
    a znas kako je glupo kad nazvoes tehnicku sluzbu i zapocinjes razgovor, ADSL mi ne radi, a oni ti odgovore naravno gospodjo kad imate ISDN. i onda potrosis cca. 10 min na uvjeravanje da imas ADSL i onda kad se oni odluce povjerovati ti mozes se prituziti, ali niko, bas niko nije bio u stanju promijenti da imamo ADSL. mada su racuni uredno stizali za isti.

  13. #13
    nahla avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2011
    Lokacija
    split
    Postovi
    903

    Početno

    Citiraj astral prvotno napisa Vidi poruku
    samo da na brzinu dodam da mi već 3 mjeseca pokušavamo otkazati max tv i internet , još nam nisu isključili a računi i dalje dolaze iako ih ne koristimo....
    nemoj platit pa će te isključit

  14. #14
    zasad skulirana avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2010
    Lokacija
    na jugu
    Postovi
    3,403

    Početno

    a krasno,MM namjerava otkazat Maxtv jer nam se stalno kvari i neda nam se vise zvat tehnicku sluzbu na popravljanje jer malo radi pa onda opet kvar....i sami su nam oni rekli (serviseri) da se to sad stalno dogadja ljudima koji su izbacili spliter i spojili direkt telefon u router....

    a nama su zadnji put otklonili kvar tako da su mi sprckali sve postavke na TV-u,kao signal je ometao energy saving mode na Samsungu....

  15. #15
    Osoblje foruma Danci_Krmed avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2006
    Lokacija
    T-dot
    Postovi
    2,294

    Početno

    YK meni su slično neš bili napravili, isto nemamo signal za brzi net. Trebalo je ČETIRI (4) mjeseca da riješimo problem - a oni su meni poslali osobu koja me uvjeravala da imam signal osobno kod mene - signal nismo imali niti ćemo imat :/

    A ovo za potpisivanje ugovora na 12 mj čim primiš neki paket od njih mi je pre debilno, mm je tako produžio ugovor za mobitel kojeg ne koristi jer je mislio da možeš vratiti - no chance.

  16. #16
    boškarin avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2008
    Lokacija
    zapad
    Postovi
    385

    Početno

    i moja ih je mama jedva skinula s vrata, slali su joj račune za internet još 3 mjeseca nako što je prešla na iskon...

  17. #17
    Canaj avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2010
    Lokacija
    na pravom mjestu
    Postovi
    618

    Početno

    ovako nešto slično poput priče od yellowkitty je bilo i nedavno na nekim tv vijestima:
    firma je nazvala nekog poduzetnika i nudila mu usluge web oglašavanja...tip je rekao "pa....mogao bih tek samo pogledati o čemu se radi, al ne mogu ovako telefonom, pošaljite mi neku "ponudu" pa ću naknadno razmisliti (možda čak i brošuru, ne sjećam se)...i isto tako mu je poštar donio već gotovi paket i naravno račun za sve o čemu su samo pričali preko telefona...(navodno je cijeli razgovor snimljen!!)

    navodno postoji neki zakon u RH (već na snazi!!!) prema kojem te ovako mogu zavezati "preko telefona usmeno" - ako ima netko tko zna bolje (meni je već vrijeme za spavanje...) nek objasni pobliže

    inače ja sam mislila da vrijedi ovo:
    prije sto godina - volovi se vežu za rogove, a ljudi za riječ
    danas - volovi se (i dalje) vežu za rogove, a ljudi za potpis...
    ali izgleda:
    onli in Kroajšea - volovi se vežu za rogove i točka....

  18. #18
    darva avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2007
    Postovi
    388

    Početno

    Citiraj spajalica prvotno napisa Vidi poruku
    Beti3, problemi s njima uglavnom nastaju kad odlucis iskljuciti nesto.
    Ovako je bilo i kod nas. Prije par godina je bila neka opcija za pozive po Evropi, platiš 100 kn i zoves xy minuta. Kad smo to htjeli isključiti zvali smo ih na tel, rekli su da je sve riješeno, a onda su nam uredno poslali račun. Idući mjesec su nam rekli da moramo pismeno otkazati, napravili smo i to i opet su nam poslali račun. I tako još jedan mjesec iza toga. Bili smo totalno iznervirani, prebacili smo telefon i internet (u paketu s kabelskom) na B-net i super smo zadovoljni i cijenom i kvalitetom.

  19. #19
    Ares avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Postovi
    402

    Početno

    ja uglavnom nemam primjedbe, dosad je bilo sve ok.
    jedino što me je baš zasmetala slična situacija, prije par mjeseci nazove me operater kaže mi da vidi da imam isti telefonski broj već više od 10 godina i pita jeli mislim li imati isti telefonski broj još dvije godine, na što ja odgovorim "da" , pa kaže dalje: dobro dajte mi oib, i poslat ćemo vam poklon bežićni telefon...e sad, iako mi je to bilo sve sumnjivo, ja ko tele mu kažem....
    nakon nekoliko dana stiže telefon, a par dana poslije obavijest da sam produžila pretplatu na dvije godine.
    pustila sam tako, tada sam bila premorena i nisam imala snage raspravljat se s njima....

  20. #20
    rossa avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2008
    Postovi
    3,335

    Početno

    ja sam nekidan podivljala radi računa za mobitel
    Meni uplatnica stiže oko 12 u mjesecu, datum vlaute je 18, a oni su meni 23 poslali opomenu. dok je opomena stigla ja sam već platila račun i piše u opomeni da će mi naprlattii 9 kuna troška opomene.
    Nazvala sam ij i rekla ženi tamo da oni meni daju rok od 6 dana od dospjeća do uplate i ako to ne ispoštujem z roku 5 dana šalju opomenu. Zšto mi ne ispostave račun 2 u mjesecu, ioanko sve ide kompjuterski? U svakom slučaju rekla sam da sam račun već platila i ako mi pošalju i tih 9 kuna da ću mijenjat mrežu. P kao žalite se kad vam stigne sljedeći račun. Rekla sam da neću više trošit energiju na pozive i da sam je sad nazvala i sve objasnila. Ja po svom, ona po svom, kao ona ne može ništa jer je to žalba na budući račun, a to nije moguće.
    Trlj, brlj, stavili su 9 kuna na račun i sad mijenjamo mrežu.
    To nam je mob od firme. imamo ga već 4 godine i redovito plaćamo račune, ali mrzim kad me neko gazi bez razloga.

  21. #21
    Osoblje foruma Danci_Krmed avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2006
    Lokacija
    T-dot
    Postovi
    2,294

    Početno

    rossa meni se sa vipom to redovno dešava, datum valute mijenjaju (a njihov račun redovito dolazi na dan dospjeća ili dan nakon), ja plaćam sve oko 20. i paf ako ne platim do 25. evo ti opomene, koja košta 25. kn.

    Promijenila sam mrežu :/

  22. #22
    zasad skulirana avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2010
    Lokacija
    na jugu
    Postovi
    3,403

    Početno

    Citiraj rossa prvotno napisa Vidi poruku
    ja sam nekidan podivljala radi računa za mobitel
    Meni uplatnica stiže oko 12 u mjesecu, datum vlaute je 18, a oni su meni 23 poslali opomenu. dok je opomena stigla ja sam već platila račun i piše u opomeni da će mi naprlattii 9 kuna troška opomene.
    Nazvala sam ij i rekla ženi tamo da oni meni daju rok od 6 dana od dospjeća do uplate i ako to ne ispoštujem z roku 5 dana šalju opomenu. Zšto mi ne ispostave račun 2 u mjesecu, ioanko sve ide kompjuterski? U svakom slučaju rekla sam da sam račun već platila i ako mi pošalju i tih 9 kuna da ću mijenjat mrežu. P kao žalite se kad vam stigne sljedeći račun. Rekla sam da neću više trošit energiju na pozive i da sam je sad nazvala i sve objasnila. Ja po svom, ona po svom, kao ona ne može ništa jer je to žalba na budući račun, a to nije moguće.
    Trlj, brlj, stavili su 9 kuna na račun i sad mijenjamo mrežu.
    To nam je mob od firme. imamo ga već 4 godine i redovito plaćamo račune, ali mrzim kad me neko gazi bez razloga.
    ista stvar ti se meni dogodila prije par mjeseci,samo sto sam jos prvo ja njima pisala da nisam dobila racun i da provjere sto je problem i onda nakon 2dn mi dosla opomena da ga nisam platila!
    ja forwardirala taj moj mail i nadovezala se na njega bijesna radi te opomene a oni se ispricali te mi rekli da jednostavno platim manje 9kn iduci racun....tako je i bilo i sve OK....

  23. #23
    yellowkitty avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2011
    Postovi
    127

    Početno

    Uh, kako vas čitam tako sam sve sigurnija da će mi naplatit na sljedećem računu to što nisam tražila ni kupila... najgore mi je to što moram trošit vrijeme i energiju za nešto čega ne bi bi bilo da sam napravila kao inače - čim počne neko predstavljanje, ovdje ja iz tog-i-tog, kažem hvala nisam zainteresirana i poklopim. Nakon ovog nema šanse niti da nečije predstavljanje odslušam.
    Pogotovo me živciraju te "besplatne" stvari, možeš mislit, pa nismo ovce da povjerujemo da nam neki moćni t-com i njima slični zaista nešto daju besplatno. Zbilja od stada zaslužuju

  24. #24
    tangerina avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2009
    Lokacija
    Split
    Postovi
    8,759

    Početno

    Da, pogotovo je smiješno to "samo mi dajte svoj OIB pa ćemo vam poslati poklon". Za poslat poklon treba im samo adresa
    Ali, kužim, da nisam naišla na ovaj topic, i mene bi zateklo i ko zna šta bih sve dala.

    Kod nas svako par mjeseci dođe jedan ljubazni dečko iz Iskona da nam ponudi sve svoje proizvode, mi kažemo da ih već imamo, on pita jesmo li zadovoljni, kažem da jesmo i ode svojim putem. I za par mjeseci eto ga opet

  25. #25
    Administratorica puntica avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,634

    Početno

    ufff, samo kad čujem T i vidim fuksija boju odmah me uhvate traume iz razdoblja kad smo bili kod njih
    sva sreća upravo će biti 3 godine da više nismo jupiiiiiiiiiiiiiiiii

  26. #26
    tangerina avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2009
    Lokacija
    Split
    Postovi
    8,759

    Početno

    Citiraj puntica prvotno napisa Vidi poruku
    ufff, samo kad čujem T i vidim fuksija boju odmah me uhvate traume iz razdoblja kad smo bili kod njih
    sva sreća upravo će biti 3 godine da više nismo jupiiiiiiiiiiiiiiiii
    MI smo se isto oslobodili od njih prije dvije godine, fiksno i mobilno, i sad bez beda nosim fuksiju :D

  27. #27
    Osoblje foruma Kaae avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    badgerella.com
    Postovi
    10,890

    Početno

    Nama (ok, sad mojima) je bilo odlicno kod njih, sto se tice kvalitete usluge, a i popravaka/javljanja na telefon kad nesto treba. Doma sad imaju bnet, s navodno brzim internetom i da, super im je nizi racun, ali otkako su se prebacili, na Skype razgovaramo ili pantomimom ili ja zovem s obicnog telefona i placam racune jer internet ne valja nista.

  28. #28
    darva avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2007
    Postovi
    388

    Početno

    Koja banda, to je očito taktika zezni koga možeš
    Kaae, jesi sigurna da kod tvojih nije problem s računalom?Nama je od kad smo kupili novi laptop veza na skypu procvjetala

  29. #29
    Osoblje foruma Kaae avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    badgerella.com
    Postovi
    10,890

    Početno

    Nije problem s racunalom, imaju cetiri komada u kuci. Nije problem ni s moje strane, vec u katastrofalnom wirelessu, mada ni zicano spajanje nije bas nesto.

  30. #30
    rossa avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2008
    Postovi
    3,335

    Početno

    Citiraj zasad skulirana prvotno napisa Vidi poruku
    ista stvar ti se meni dogodila prije par mjeseci,samo sto sam jos prvo ja njima pisala da nisam dobila racun i da provjere sto je problem i onda nakon 2dn mi dosla opomena da ga nisam platila!
    ja forwardirala taj moj mail i nadovezala se na njega bijesna radi te opomene a oni se ispricali te mi rekli da jednostavno platim manje 9kn iduci racun....tako je i bilo i sve OK....
    to sam ja odradila s iskonom. Nije mi došao račun i ja sam ih 4 puta zvala kroz sljedeća dva mjeseca. Kako je to isto na firmu, bilježim datume kad am zvala. Počeli su mi računati kamatu, a ja sam plaćala račune umanjene za taj iznos. Nakon tri mjeseca i dva dopisa su se ispričali i izbrisali kamatu.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •