Cipele su kupljene prošlu srijedu i toliko sam bila sretna što sam našla mekanu i savitljivu cipelu bez uloška da nisam uvidjela grešku. Moja greška je što ne mogu naći račun, iako uvijek čuvam takve račune barem mjesec dana.
Dijete je 2 puta obuklo cipele i vratilo se kući doslovce krvavih nogu i onda smo skužili da rub unutar jedne cipele nije dobro ušiven i oštar je poput noža, dok je na drugoj cipeli ok.
Danas odem reklamirati i ok ne priznaju bez računa (imam kutiju), ali me razljutilo jer je prodavačica bila baš drska i beobrazna i rekla mi da to što su djetetu krvave noge nije razlog za reklamaciju iako je očita greška u cipeli...mislim cipela je doslovce krvava koliko joj je to razrezalo nogu.
Prevrnula sam kuću, računa nema...pomaže li mi išta što znam datum kada je kupljeno i što je plaćeno dinersom? I cijena baš i nije mala, tako da bih se sad istukla zbog tog računa.