Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 50 of 84

Thread: Reklamacija dječjih cipela

  1. #1
    mitovski's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    4,121

    Default Reklamacija dječjih cipela

    Cipele su kupljene prošlu srijedu i toliko sam bila sretna što sam našla mekanu i savitljivu cipelu bez uloška da nisam uvidjela grešku. Moja greška je što ne mogu naći račun, iako uvijek čuvam takve račune barem mjesec dana.
    Dijete je 2 puta obuklo cipele i vratilo se kući doslovce krvavih nogu i onda smo skužili da rub unutar jedne cipele nije dobro ušiven i oštar je poput noža, dok je na drugoj cipeli ok.
    Danas odem reklamirati i ok ne priznaju bez računa (imam kutiju), ali me razljutilo jer je prodavačica bila baš drska i beobrazna i rekla mi da to što su djetetu krvave noge nije razlog za reklamaciju iako je očita greška u cipeli...mislim cipela je doslovce krvava koliko joj je to razrezalo nogu.
    Prevrnula sam kuću, računa nema...pomaže li mi išta što znam datum kada je kupljeno i što je plaćeno dinersom? I cijena baš i nije mala, tako da bih se sad istukla zbog tog računa.

  2. #2

    Default

    Mislim da ti moraju dati kopiju racuna ako imas potvrdu od dinersa

  3. #3
    oka's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    3,305

    Default

    Ako im veliš dan kad si kupila cipele, točnu cijenu znaš i naćin plaćanja je diners oni ti svakako mogu naći račun u sekundi.
    Meni su npr u humanicu bez problema to napravili i još me pitali da li želim povrat novaca.
    Mogu oni to, traži šef, a pokaži taj oštar rub i ne odustaj.

  4. #4
    mitovski's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    4,121

    Default

    Dali netko zna jel mi baš moraju naći kopiju računa ili je to njihova dobra volja. Mislim i meni su jednom u trgovini kad su mi pukle čizme tako našle prodavačice kopiju računa, ali ova je tak nabrijana...već sam je to pitala i rekla mi je da ona to ne smije napraviti.

  5. #5

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    ZG
    Posts
    883

    Default

    Ja sam pisala mail direktno proizvođaču i odobrili su mi zamjenu. Radilo se također o oštrom umutarnjem šavu iznad prstića, ali nije se radilo o grešci, tako su cipele ble i zamišljene. Ne znam jesu li taj šav popravili u međuvremenu.
    Ne sjećam se jesam li imala račun, ali hoću ti reći, ako su "domaće" cipele kontaktiraj proizvođača ako ne ide s prodavačicom.

  6. #6

    Join Date
    Nov 2003
    Location
    ZADAR
    Posts
    1,828

    Default

    Otiđi u drugu smjenu , možda prodavačica bude manje nabrijana.
    Ukoliko ne upali kontaktiraj proizvođača.

  7. #7
    Kosjenka's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    4,969

    Default

    Ja sam imala "situaciju" u H&M-u, dvaput mi je pos provukao iznos, ja ni računa ni slipa ni odbijenice ni ničeg, samo izvod i rješili smo problem.
    Tako da mogu to riješitim,traži poslovođu.

  8. #8
    Rivendell's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Location
    Zagreb
    Posts
    1,351

    Default

    Treba samo inzistirati. Ja sam neki dan imala situaciju u H&M-u i nisam se htjela maknuti dok je ne riješe, pa kao ne može, pa mora zvati šeficu, pa onda ta šefica je morala zvati šeficu. Ne zanima me! Zovi! nakon pola sata problem riješen.

    Sigurno ima hrpa ljudi kojima se ne da raspravljati i onda prihvate ne za odgovor. Oni ti mogu naći račun bez problema, naravno, ako žele.

  9. #9
    jelena.O's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Posts
    35,179

    Default

    naravno da možeš tražit kopiju računa, ja sam par puta bila u alpini kad je ženska printala stare račune, bez obzira kaj je plačeno recimo gotovinom.

    Trebaš orjentacijski znat datum , pa i možda sat ali to uopće nije teško da se sjetiš.

  10. #10
    kudri's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2,471

    Default

    to što nemaš račun ne znači ništa, oni te imaju u sustavu/kompjuteru! samo im se ne da zaje....ti se s tobom i računaj na to da ćeš odustati! ja kod takvih situacija, odmah tražim voditelja smjene! puno puno su mi prodavali spiku, pa ne možemo vratiti, pa nemate ovo, nemate ono, nemoj odustati!!! reci da ćeš ih tužiti jer je djetetu dječja cipela razrezala nogicu, a moglo je i gore!!

    samo se nemoj postaviti da si kriva jer nisi!!! krivi su proizvođači i prodavačica koja se tako postavlja!!

    p.s. možeš nazvati i udruga za zaštitu potrošača, oni će ti točno reći koja prava imaš i prema kojem članku, stavku itd. i odi tamo naoružana!

    uh, koliko puta sam se ja natezala, ali čim im spoemeneš Zakon, voditelja poslovnice, udurga za zaštitu potrošača, tužbu, direktora - odmah su manje od makova zrna i naravno da ti zamjene sve ili vrate novce! samo igraju na loptu da ćeš odustati!!

    baš mi je žao i sretno!

  11. #11
    kudri's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2,471

    Default

    htjedoh reć: da nećeš odustati!!!

    jako me ljute.


    malo OT, ali moram i voo ispričati: prije par dana htjeli prevariti moju mamu u jednom dućanu (plod..e)

    kupili oni bazen, postavili ga, napunili vodom (puuuno vode, 11 sati se punilo), kad ono: pušta šav. ne puno, ali pušta. nazove mama i ode vratiti jer ne želi u istom dućanu kupiti isti drek (a platili ga btw 1500kn). kaže prodavačica: a neeee, to se tako ne može!!! i mama jadna počne objašnjavati: da koliko će vode potrošiti isporbavajući svaki bazen. nije uspjela, odustaje i kreće prema izlazu, kad dolazi do nje neki mladi dečko prodavač i objašnjava kako će joj iz skladišta donjeti drugi bazen (koji se proizvodi u Njemačkoj, a ne u Kini kao ovoj što su uzeli sa police) i da će taj sigurno biti ok.

    dakle, prodaju bazene u identičnim kutijama, po identičnoj cijeni, samo jedan ima neku oznaku (nije ni mama zapamtila) koja označava da se taj proizvodi u njemačkoj. čvršća je plastika i neće se kao ovaj kineski, citiram prodavača:nakon stajanja u podrumu tijekom zime pretvoriti u žvaku.

    dakle, lopovi nad lopovima! puštaju na police sranje iz kine, a u skaldištima čuvaju za sebe!!!
    dečko se vjerojatno sažalio nad mamom, pa joj eto pomogao!
    Last edited by kudri; 27.06.2012 at 15:46.

  12. #12
    cvijetak's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Antunovac
    Posts
    1,132

    Default

    Pozovi se na zakon kako su ti cure već rekle, traži voditelja/šefa i ne odustaj. Ako budu jako neugodni spomeni i novine .

  13. #13
    mitovski's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    4,121

    Default

    Našla sam račun!!!! Odoh iz ovih stopa u trgovinu. Držite fige! Samo ne znam šta da tražim...dali iste nove cipele, jer ništa drugo nemaju što mi odgovara ili imam pravo i na povrat novaca?

  14. #14
    Osoblje foruma Kaae's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    badgerella.com
    Posts
    10,890

    Default

    Imas pravo na povrat novca i ne daj se smesti kad ti kazu da je to nemoguce/zabranjeno/itd.

  15. #15
    Ivanna's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Posts
    929

    Default

    Imaš pravo na povrat novca, pogotovo zato što je greška u cipelama, samo mi se čini da je to pravo prilično teško ostvarivo kod nas.
    OT, ja sam se neki dan ugodno iznenadila u Deichmanna u Zadru. Kupila sam krivi broj cipelica i htjela sam ih mijenjati za veće, al nisu imali a ništa drugo mi se nije svidjelo. Prodavačica mi je sama ponudila povrat novca. Ostala sam stvarno iznenađena jer sam navikla na to da ti nitko neće vratiti novce pogotovo što nije bila njihova greška nego moja.

  16. #16
    mitovski's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    4,121

    Default

    Uh, što sam ljuta!
    Došla sam u trgovinu i mirno objašnjavam u čemu je problem...u smjeni je druga prodavačica, koja zove šeficu i naravno šefica govori da to nije razlog reklamacije. Ne odustajem i nedam se van iz trgovine i tražim da nazove šeficu da s njom porazgovaram. Šalje me u prodavaonicu na katu u kojoj je šefica.
    Žena me s vrata napada i govori bez da mi je dala priliku da joj pokažem cipele kako to što dijete cipele žuljaju nije razlog za reklamaciju. Ja joj pokušavam i dalje pokazati cipele ali ona i dalje vergla svoje vrlo napadački. Govorim joj da cipela ne da žulja nego je krvava, na što ona govori da je to tim gore da joj donosim krvavu cipelu. Tu se ja iznerviram i govorim joj povišenim tonom da mi dozvoli da joj pokažem cipelu...ona govori meni kako sam bezobrazna i da ne povisujem ton, tu ja spominjem državni inspektorat, nju za to naravno nije briga itd.
    Konačno nakon što se udostojila pogledati cipelu iznervirano govori kako je taj šav stvarno kao igla i pazite sad ovo, govori mi kako ne može vjerovati da sam kupila cipelu a da je nisam dobro pogledala .
    Na kraju je iznervirano izvadila reklamacijski list, upisala reklamaciju i rekla da nazovem u subotu i pitam što su odlučili. Nekako čisto sumnjam u pozitivan ishod s obzirom kako su nabrijani u trgovini, ali neću odustati.
    Nego, zanima me npr da je s cipelama sve uredu, ali da npr jako žuljaju i rade žuljeve i rane, dali je istina da to nije razlog za reklamaciju? Meni je to nebulozno, pogotovo jer su cipele kupljene prije 6 dana.

  17. #17
    winnerica's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    2,034

    Default

    Ja mislim da ak te cipela žulja da je to tvoja stvar. Međutim kod tebe je obrnuto; dijete ima ranu zato jer cipela nije dobro izrađena i obrađena, a to je bome njihova stvar! Ne odustaj!!!

  18. #18
    ana.m's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Zagreb,wild west
    Posts
    9,219

    Default

    A mene živo interesira o kojem se to dućanu radi?? Jako sam nabrijana u zadnje vrijeme!!

  19. #19
    mitovski's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    4,121

    Default

    ana.m da vidiš kak su tek prodavačice nabrijane...katastrofa. Meni nije problem napisati ako se to smije na forumu.

  20. #20
    ana.m's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Zagreb,wild west
    Posts
    9,219

    Default

    A zakaj se ne bi smjelo...da ne bi mi slučajno ušli u taj dućan, ja mislim da bi ih bila u stanju ispljuskati da mi se tako bahate!
    Last edited by ana.m; 27.06.2012 at 20:32.

  21. #21
    mitovski's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    4,121

    Default

    Radi se o Je's-u u Avenue mall-u, onom dječjem, a poslali su me da se žalim u onaj za velike.

  22. #22
    mrkvica05's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    zagreb
    Posts
    916

    Default

    Quote Originally Posted by mitovski View Post
    Uh, što sam ljuta!

    Žena me s vrata napada i govori bez da mi je dala priliku da joj pokažem cipele kako to što dijete cipele žuljaju nije razlog za reklamaciju.

    Konačno nakon što se udostojila pogledati cipelu iznervirano govori kako je taj šav stvarno kao igla i pazite sad ovo, govori mi kako ne može vjerovati da sam kupila cipelu a da je nisam dobro pogledala .
    A što bi po njoj bio razlog za reklamaciju cipela? Što stoje kao salivene?

    A ovo drugo podebljano - vrlo mi je zanimljivo zato što takav stav, na žalost, nije tako rijedak. Naravno da treba pogledati robu, ali isto tako mogu se i propusti u kvaliteti previdjeti. Kupac za te propuste ne treba i ne smije odgovarati. Kao da npr. lopova koji ti provali u kuću i pokrade pola imovine još i pohvale što je bio učinkovit, a vlasnika kazne jer se nije zaštitio protuprovalnim sustavom.
    Nemoj odustajati, tvoj je pravo to vratiti (dobro je da si našla račun), raspitaj se u Udruzi za zaštitu potrošača što još možeš napraviti.
    Ako ne riješe pozitivno,pošalji mail Upravi trgovine, reci da ćeš poslati mail i Državnom inspektoratu, novinama...Nemoj odustajati.


    Htjela sam još samo reći da sam imala pozitivno iskustvo s Deichmannom - bez problema su mi vratili novce za dječje tenisice koje su se praktički raspale nakon 3 dana nošenja. Bez imalo iščuđavanja. Svaka čast!

  23. #23
    Mima's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    21,853

    Default

    Ja sam imala sličnu situaciju u Cicibanu i reklamacija nam nije uvažena.
    Napisali su reklamacijski list i slali cipele u tvornicu, no nije priznato da je to razlog za reklamaciju (cipela je isto radila žuljeve).
    Rekli su da smo odabrali krivi model
    Kako se to sve događalo pred godišnji, pa su me sa rezultatima reklamacije zvali dok smo bili na moru nisam više imala snage za rasprave, i nikad nisam niti otišla po te cipele u dućan.
    Općenito to nam nije bila jedina reklamacija u Cicibanu, bilo ih je valjda 4-5, a najveća tragedija je što i dalje moram kupovati cipele u toj katastrofi od dućana jer jedini imaju nešto uže modele (po normalnoj cijeni).

  24. #24
    Osoblje foruma čokolada's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    13,085

    Default

    Zašto se ne bi smjelo? Ako prokazujemo neljubazne djelatnike banke ili rodilišta, što ne bismo i cipele?

  25. #25
    mitovski's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    4,121

    Default

    a cipele su Kickers...eto da znate da ih dobro pregledate prije kupnje.

  26. #26
    sorciere's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    zagabria
    Posts
    9,218

    Default

    Quote Originally Posted by winnerica View Post
    Ja mislim da ak te cipela žulja da je to tvoja stvar. Međutim kod tebe je obrnuto; dijete ima ranu zato jer cipela nije dobro izrađena i obrađena, a to je bome njihova stvar! Ne odustaj!!!
    nama su zbog toga vratili novce u šimeckom. bili su toliko ljubazni da smo se trudile neći neku drugu obuću koja bi nam odgovarala - no nije bilo ničeg adekvatnog. žena je bez problema uzela (bez konzultacija) balerinke koje su napravile krvave rane - i vratila nam novac.

    to se smatra skrivenom manom u kvaliteti robe, i mislim da je pokriveno zakonom o obveznim odnosima.

  27. #27
    Cathy's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Zagreb
    Posts
    8,457

    Default

    Nama su isto zamijenjene za drugi proizvod buce koje su napravile krvave rane. Istina, morao je šef odobriti, ali to je bilo u toku istoga dana.
    I da, kada smo imali pred par godina reklamaciju kod Cicibana, to je trajalooooooooooooooooo.
    Od onda ih više ne kupujem, šta će mi cipele kada h dijete već preraste.

  28. #28
    cvijetak's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Antunovac
    Posts
    1,132

    Default

    Zanimljivo stvarno, ovako sad kad čitam, prodaju nam cipele koje nam ozlijede dijete i onda MI NJIH molimo da nam zamijene ... umjesto da oni nas mole da ih ne tužimo i besplatno izreklamiramo! Pa gdje mi to živimo? Inače, mi smo imali reklamaciju kod Bambija, bez računa i riješeno je u roku par dana - čekale me druge cipelice (mogla sam birati bilo koje) u odabranoj trgovini i to nekoliko različitih brojeva da isprobamo koje su bolje. Nedavno smo na poklon dobili Bambijeve cipelice koje su nam broj premale i iz linije za curice (mi imamo dečka... teta u trgovini je našoj dragoj prijateljici koja je to kupila rekla da je to unisex model ) i također se nadam da će nam odobriti neke za dječake. Još nisam stigla napisati i slikati, ali hoću.

  29. #29
    rossa's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3,318

    Default

    Quote Originally Posted by Mima View Post
    Ja sam imala sličnu situaciju u Cicibanu i reklamacija nam nije uvažena.
    Napisali su reklamacijski list i slali cipele u tvornicu, no nije priznato da je to razlog za reklamaciju (cipela je isto radila žuljeve).
    Rekli su da smo odabrali krivi model
    Kako se to sve događalo pred godišnji, pa su me sa rezultatima reklamacije zvali dok smo bili na moru nisam više imala snage za rasprave, i nikad nisam niti otišla po te cipele u dućan.
    Općenito to nam nije bila jedina reklamacija u Cicibanu, bilo ih je valjda 4-5, a najveća tragedija je što i dalje moram kupovati cipele u toj katastrofi od dućana jer jedini imaju nešto uže modele (po normalnoj cijeni).
    mi smo isto reklamirali papučice u Cicibanu (u Areni). Isto je unutarnji šav bio ful oštar i ja to nisam primjetila u dućanu jer je Mo imala čarape. Sutradan kad je ustala i obula ih bez čarapa samo je vrisnula.
    U svakom slučaju ja sam otišla tamo i odlučno tražila povrat. To je bio jedini broj tog modela, a nešto drugo nisam htjela. U roku 3 dana su mi vratili novac na karticu, iako su prvo govorili da ne mogu i ostalo, ali ja se nisam dala pokolebati. Od tad dobro ispipam sve cipele iznutra.

  30. #30
    mrkvica05's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    zagreb
    Posts
    916

    Default

    Quote Originally Posted by sorciere View Post
    nama su zbog toga vratili novce u šimeckom. bili su toliko ljubazni da smo se trudile neći neku drugu obuću koja bi nam odgovarala - no nije bilo ničeg adekvatnog. žena je bez problema uzela (bez konzultacija) balerinke koje su napravile krvave rane - i vratila nam novac.

    to se smatra skrivenom manom u kvaliteti robe, i mislim da je pokriveno zakonom o obveznim odnosima.
    Znam da si to na nekoj drugoj temi spominjala, a ja nikako zapamtiti!
    A dobro je znati.

  31. #31
    Osoblje foruma apricot's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    zagreb, istočno od... svega
    Posts
    32,414

    Default

    Quote Originally Posted by mitovski View Post
    Nego, zanima me npr da je s cipelama sve uredu, ali da npr jako žuljaju i rade žuljeve i rane, dali je istina da to nije razlog za reklamaciju? Meni je to nebulozno, pogotovo jer su cipele kupljene prije 6 dana.
    meni su u shoebedoou u gajevoj, u jednom danu dva para zamijenili

    prvo sam kupila artic sandale, koje su mi zakrvavile prste
    pa sam uzela druge, pepe jeans, koje su mi raskrvarile iznad pete
    i dobila sam treće, artice natikače

    preljubazne žene, nudile i novac i kako god hoću

    jer, ne možeš ti u 10 minuta isprobvanja u stjećem položaju, znati hoće li te nažuljati kad počneš u njima hodati

  32. #32
    winnerica's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    2,034

    Default

    S obzirom da navedene cipke sigurno nisu bile jeftine i da su markirane, a sjećam se i onog topica o lažnim UGG čizmama koje su forumašici prodane u dućanu pod oriđiđi, pitam se dolazi li do nas u stvari bofl roba, roba niže kvalitete koju nam ovdje lijepo serviraju pod brendirano i ultra kvalitetno? Tužno...

  33. #33
    Osoblje foruma Kaae's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    badgerella.com
    Posts
    10,890

    Default

    Ne dolazi, robe s greskom ima svagdje.

    Samo sto vani zapravo nitko ne pita zasto vracas, samo ih zanima postoji li defekt, tako da, u tom slucaju, bace na stranu i poslije vracaju proizvodjacu. Ako defekta nema, nema ni objasnjenja zbog cega robu donosis natrag.

    Tu je povrat novca normalna stvar, a rok povrata je, u principu, od 90, preko 365 dana, pa i zauvijek. Eventualno u nekim ducanima bez racuna ne vracaju novac, vec izdaju bon, ali to se najcesce odnosi samo na mjesta gdje kupuju djeca/tinejdzeri i uglavnom placaju gotovinom.

  34. #34
    mrkvica05's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    zagreb
    Posts
    916

    Default

    Ne bih baš dala ruku u vatru da možda i ne dolazi roba lošije kvalitete.
    Kao npr. deterdženti Persil,...jedni za istočno tržište, a drugo za zapadno.

  35. #35
    mitovski's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    4,121

    Default

    Evo, bila danas u trgovini i rekla žena da dođem popodne kad je u smjeni prodavačica koja je zaprimila reklamaciju, ali da su mi odobrene nove cipele tj. da će ih dostaviti danas....ništa vidjeti ću kakve će biti, ali definitivno više nikada neću djetetu kupiti cipele u toj trgovini, bez obzira što su prihvatili reklamaciju, jer je bezbrazluk i napad kojim su me dočekali ispod svakog nivoa.
    Svakodnevno na poslu kontaktiram sa 20-30 klijenata i ako je moja greška ili naše firme, mogu se samo skrušeno posuti pepelom po glavi i ispraviti tu grešku, a ne da još ja napadnem njih...to mi je neshvatljiva politika i nikada mi neće biti jasna.

  36. #36
    jelena.O's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Posts
    35,179

    Default

    i kaj si napravila?

  37. #37
    mitovski's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    4,121

    Default

    Dobili smo novi par istih cipela, jedino što ih J. ne želi obući, očito joj je ostala trauma.
    Prodavačica se posula pepelom što je tako reagirala, jer eto ima ona djecu, ali one ne mogu uzimati reklamaciju jer dobiju packu. Uglavnom iznenadilo me jako što me tražila da joj vratim svoj primjerak papira s reklamacijom, na što ja naravno nisam pristala i kad sam je pitala zašto rekla je u stilu da oni to sad nisu uzeli kao reklamaciju nego kao zamjenu jednog para za drugi...poprilično se izmotavala na moje čuđenje. Čudno mi je to da me traži da joj vratim papir s reklamacijom.

  38. #38
    Cathy's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Zagreb
    Posts
    8,457

    Default

    Pa vjerojatno su vratili one cipele u prodaju, pa ne mogu imati trag o reklamaciji.

  39. #39

    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    190

    Default

    Pozdrav,

    Zanima me jel zna mozda netko...

    Prije jedno mjesec dana kupila sam malome gleznjace Bambi. (nova kolekcija)

    Medjutim kako su to gleznjace, unutarnji patent mu se stalno otkopcava, na obje cipele, kako malo hoda (1-2minute) eto otkopca se trecinu, pa do pola, i na kraju ja mu to moram stalno zakopcavati jer mu uopce ne drze nogu, i mrzim ih. To su prve Bambi cipele koje smo kupili i trenutno nemam zelju ikad vise uci u tu trgovinu...

    Jel to neka greska ili je to normalno za njihove gleznjace? Imali smo do sada ciciban i geox gleznjace i bile su odlicne, nikad problema. Bas sam ljuta.

    Imam li pravo na reklamaciju (mislim da jos imam racun) ili jednostavno da se snadjem i zasijem patent ili komad koze koji ce ga drzati da ne klizi dolje?

    Hvala

  40. #40
    Zara1's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    2,545

    Default

    Ja mislim da bi ih trebala vratiti i uzeti druge - drugi model. Napiši im mail sigurno će se javiti.

    info@bambi.hr
    Last edited by Zara1; 07.11.2012 at 23:05.

  41. #41
    cvijetak's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Antunovac
    Posts
    1,132

    Default

    SaraRi, javi im se. Ja imam jako lijepa iskustva s Bambi reklamacijom, nisam čak ni imala račun...

  42. #42
    Trina's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    6,874

    Default

    ja bi isto pokušala, jer naravno da nije normalno da se otkopčavaju tijekom hodanja

  43. #43
    Trina's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    6,874

    Default

    a što je na kraju bilo s mitovski i njenim cipelama, jeste li dobili druge?

  44. #44
    ana.m's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Zagreb,wild west
    Posts
    9,219

    Default

    Quote Originally Posted by Trina View Post
    a što je na kraju bilo s mitovski i njenim cipelama, jeste li dobili druge?

    Nisi pročitala do kraja

    Je, dobila je nove...Ali nam nije rekla je li ih uspjela na kraju uipak obuti malenoj i da li su bile ok ili nisu.

    Ono što znam je da bih ja na njenom mjestu tražila povrat novaca, a ne zamjenu!

  45. #45
    mona's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    711

    Default

    moj stariji sin ima trenutno Bambi gležnjače i ništa se ne otkopčava
    i ja imam dobra iskustva s zamjenama kod njih,jednom nam se nešto rašilo i mijenjali su
    baš za ove sam imala neku ludu kombinaciju ,kupila sam jedne nabrzinu jer sam imala neke njihove bonove koji su istjecali,pa sam se predomislila, zvala sam ih ,odabrala model koji imaju samo na web shopu koji su mi poslali u dučan i tamo zamjenila bez beda...još sam uzela za skuplje cipele iz nove kolekcije neke na sniženju iz stare pa su mi bile jeftinije

  46. #46
    mitovski's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    4,121

    Default

    Haha ana.m je nosila ih je i bile su joj ok. Joooj ja bih voljela da sam takva da tjeram svoja prava do kraja, najrađe bih voljela da su mi vratili novce, ali eto završilo je tako kako je. Znam da nikada više neću maloj kupiti nešto u toj trgovini.

  47. #47
    Jainina's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Zagreb
    Posts
    381

    Default

    Podižem temu... Prošli tjedan kupili platnene tenisice u Cicibanu i nakon nekoliko sati nošenja, izguljene do stadija da se ne mogu više nositi. Ogulila se guma naprijed od trčanja i guranja romobila. Nosim ih u dućan na reklamaciju (jer mi nije baš normalno da se tenisice ubiju u nekoliko sati) i prodavačica nas otkanta jer je mehaničko oštećenje. Ipak pišem u Ciciban i šaljem im slike, na kraju pošaljem i tenisice i nakon tjedan dana me zove teta iz dućana da nam je reklamacija odbijena (ovi iz Cicibana mi se uopće nisu niti javili...). Baš me ljuti taj stav tko te šiša, do sada nam se to nije dogodilo s nijednom obućom a koja je nošena mjesecima i bila u puno gorim situacijama. Jel' se mogu još kome obratiti? Ne priznam da prodaju obuću koja se raspadne nakon jednog nošenja po ne baš povoljnim cijenama i imaju stav sami ste si krivi... Koliko sam shvatila prodavačicu, takve reklamacije su im česte...

  48. #48
    cuba's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    34

    Default

    Nama se slicno desilo sa intersportovom markom laganijih tenisica, cca 220kn, na popustu 170kn. U roku od 10 dana nosenja otisao je prednji sav na desnoj tenisici, rupa je nastala. Danas idem reklamirat.

  49. #49
    cuba's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    34

    Default

    Nisu nam priznali reklamaciju jer je tenisica potrgana, ali su rekli da je kvaliteta zaista nikakva..

  50. #50

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    ZG
    Posts
    883

    Default

    Ja sam maloj kupovala platnene Ciciban prije par dana i nakon što sam rekla da uzimamo probani model, prodavačica me počela upozoravati da nek se ne vozi u guralicama u tenisicama jer će vrlo brzo otići guma sprijeda, a to tvornica uzima kao mehaniko oštećenje i ne prizna reklamaciju. Eto, očito je previše pritužbi.

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •