Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku
Ja sam imala sličnu situaciju u Cicibanu i reklamacija nam nije uvažena.
Napisali su reklamacijski list i slali cipele u tvornicu, no nije priznato da je to razlog za reklamaciju (cipela je isto radila žuljeve).
Rekli su da smo odabrali krivi model
Kako se to sve događalo pred godišnji, pa su me sa rezultatima reklamacije zvali dok smo bili na moru nisam više imala snage za rasprave, i nikad nisam niti otišla po te cipele u dućan.
Općenito to nam nije bila jedina reklamacija u Cicibanu, bilo ih je valjda 4-5, a najveća tragedija je što i dalje moram kupovati cipele u toj katastrofi od dućana jer jedini imaju nešto uže modele (po normalnoj cijeni).
mi smo isto reklamirali papučice u Cicibanu (u Areni). Isto je unutarnji šav bio ful oštar i ja to nisam primjetila u dućanu jer je Mo imala čarape. Sutradan kad je ustala i obula ih bez čarapa samo je vrisnula.
U svakom slučaju ja sam otišla tamo i odlučno tražila povrat. To je bio jedini broj tog modela, a nešto drugo nisam htjela. U roku 3 dana su mi vratili novac na karticu, iako su prvo govorili da ne mogu i ostalo, ali ja se nisam dala pokolebati. Od tad dobro ispipam sve cipele iznutra.