Citiraj Val prvotno napisa Vidi poruku
vraćam se na organizaciju škole po pitanju "nevjernika"-po meni, postoji jednostavno rješenje i nije mi jasno kako ga već ne rabe-svu djecu
koja ne idu na vjeronauk upisati u isti razred, pa neće sjedit jedno dijete na hodniku već njih pet, pa taj vjeronauk, za taj razred, može biti prvi ili zadnji sat,
a ako je učiteljica voljna,može s njima odrađivati neku temu, zadatke...ali čini mi se da nigdje nema volje.
ovo govorim za gradske škole s obzirom da je u ruralnim sredinama, ipak, malo drugačija situacija.


ili, ako ga rabe, molim napisati u kojoj školi to rade da se znam ravnat sljedeće godine
Kod nas u školi je takva situacija, ali ne bih rekla da su tako ciljano složili razred, nego se "dogodilo". Učiteljica mi je prošle godine rekla da je to prvi put u xxx godina da imaju u generaciji više od jednog djeteta koje ne ide na vjeronauk.
Njih je u razredu četvero, tri dečka i jedna curica, i obično su u knjižnici. Učiteljica nema namjeru baviti se njima za vrijeme tog sata, pa ako mogu, onda su u knjižnici, ako knjižničarke slučajno nema (bolovanje, zamjene, izleti, škola u prirodi, za svašta je angažiraju), onda su znali sjediti u razredu na vjeronauku (ovo mi je bilo najgore rješenje).
S obzirom da ih je više, nije me toliko smetalo ni kad su bili na hodniku, oni se ionako igraju i ne doživljavaju to kao isključivanje. Druga stvar što se mogu desiti nezgode i onda za njih nitko nije odgovoran. Inače, atmosfera u školi je veoma vjerski obojena, imaju raspela po razredima, u predvorju, ravnatelj u svojim obraćanjima rado zaziva boga, itd.... ali na misu ih ipak nisu vodili u radni dan, već su zainteresirani bili pozvani u nedjelju, što mi se čini prihvatljivim (pa tko želi, neka ide).