E pa upravo o tome ja i govorim. Da strani jezik i informatika također imaju nekakav vatikanski ugovor došlo bi do indentičnih problema samo što se to onda ne bi nazivala diskriminacija.
No, ugovor je takav kakav je, taj koji ga je potpisao napravio je određenu štetu i nepravdu. Svi smo se složili da bi najbolji izlaz bio da se vjeronauk vrati u crkve, ali to se tako skoro neće dogoditi jer povlači za sobom masu drugih problema, a i puno bi koštalo, opet porezne obveznike. Treba se ići na to da se problem počne rješavati od vrha za što vjerujem da ova vlada barem ima želju, a dok se ne riješi svaka škola se mora snalaziti najbolje što može(uostalom naputak za stavljanje vjeronauka prvi i zadnji sat već je poslan u škole i o tome se prilično glasno javno govorilo) . U školi postoje i druge nelogičnosti, nepravde, krenuvši od banalnih stvari pa do onih većih. Nije ovo jedini problem, što ne znači i da je beznačajn, ali ne može ga se ni generalno nazvati zlonamjernim ili namjernim jer puno njih zaista daje sve od sebe da napravi najbolje.
Evo ja sam pravila nekakve rasporede 4 dana sam rješavala križaljku od jutra do ponoći, ubila se (nije za osnovnu školu) da bi mi došlo dijete i reklo kako ne stigne kuć ručati. A ubij me ne mogu!





