Citiraj tanja_b prvotno napisa Vidi poruku
Ne znam gdje bih linkala ovaj tekst, pa ću ga staviti ovdje, mislim da paše:

http://www.banka.hr/komentari-i-anal...utro-swaziland
Slažem se s većim dijelom teksta i kamo sreće kad bismo, umjesto o ZO-u, raspravljali o dizanju kvalitete obrazovanja u javnim školama. Međutim, imam problem sa stavom autorice teksta koja s visoka gleda na raspravu oko ZO-a i docira i jednima i drugima kako se bave nebitnim stvarima.

"I upravo je to razlog zašto je rasprava o zdravstvenom odgoju i vjeronauku u školama sasvim promašena. Za neke je uvođenje zdravstvenog odgoja festival demokracije. No da bi demokracija mogla funkcionirati, potrebno je obrazovano stanovništvo. I sve se čini da će učenike u školama učiti seksolozi "da netko ima dvije mame i dvije tate“ ili vjeroučitelji "da je homoseksualizam bolest“. No zapravo bi se trebali zapitati tko će ih naučiti matematiku i fiziku."

Pa mi nije jasno kako je ona to zamislila. Da jedni viču protiv ZO-a, a drugi ih ignoriraju jer u obrazovanju ima prečih problema?
Pa upravo oni koji brane ZO, ne brane ministra i SDP, nego znanstveni diskurs u obrazovanju.