Sa onom djecom koja mi dolaze na radnu terapiju zbog distraktibilnosti, problema održavanja pažnje, ADHD-a ,poremećaja u ponašanju,kada radimo aktivnosti za stolom uglavnom počnemo sa nekom težom aktivnošću za šakice. Npr. gnječenje glinamola, plastelina, ili theraputty. Visina stolice i stola moraju biti odgovarajuće visine kako bi dijete bilo pravilno pozicionirano. Ja koristim i one male kosine kao podloge za pisanje jer nagib omogućuje bolju poziciju šake, također kod nemirne djece koja ne mogu nikako odsjediti 30 min u komadu na stolici često stavljam utege tj. vrećice sa pijeskom u krilo. To im daje propriocepitivni input na koji ponekad negoduju ali već nakon dva-tri tretmana se naviknu na njega i sjede puno mirnije. Uglavnom počinjem sa grubljim aktivnostima koje zahtjevaju propicepciju grubu motoriku a onda krećem prema zahtjevnijim i finijim radnjama koje zahtjevaju dosta pažnje i okulomotoriku.