Da, to i mene uvijek zanima
Mi imamo dvije krajnosti - u ozbiljnom autu imamo ozbiljnu cybexovu sjedalicu s najboljim ocjenama prema ADAC testovima za 2015. U trenutku kad smo kupovali u RH nije ni bilo tih modela još, nego su prodavali stare cybexice po višim cijenama nego amazon nove modele (novi model znači i novi materijal, a ne s nekog lagera).
U neozbiljnom autu koji vozi svakodnevno samo jedan smjer jaslica imamo free on sjedalicu, jeftinjak za 400 kn.
Eh sad tu ima problem - u nesigurnom, starom, malom autu - slaba sjedalica (premda mislim da te u tom autu ništa ne može spasiti osim vraške sreće), a u sigurnom solidnom autu - odlična sjedalica. Dijete u nesigurnom autu provede doslovno 5 min od pon do petka i od toga stoji na semaforu 2 min, zato smo i kupili bezveznu sjedalicu.
zuta, ne znam što da ti točno odgovorim na pitanje. Meni su najbitniji testovi. Sjedalica izgleda robusno i sigurno. U većem je autu pa je meni malo komplicirano kopčanje, jer sam mala, pa se više namučim kopčajući ju nego bezveznu sjedalicu. Bezvezna sjedalica se lako kopča, ali ni oblik (ergonomski), ni materijal pjene, ni tkanina za presvlaku, ni metal kopče nisu dobre kvalitete. Mi računamo s tim da će se u njoj voziti 9 mjeseci vrlo kratke vožnje zbog izvanrednih okolnosti pa mi nije bitno da je kvalitetna i da djetetu kičma bude u optimalnom položaju koji košta "milijun" kuna. U ozbiljnoj sjedalici smo se vozili već par tisuća km i djetetu je super u njoj, ne buni se, a vidiš da je kvalitetna i znaš da ima najbolje testove. Pročitala sam na amazonu stotine komentara, posebno obraćajući pozornost na loše koji mi nisu ispali relevantnim.
Slično i sa sjedalicom za bicikl - roemer, tada najbolja, teška je (masivna), ali je super za dijete. I bez kacige se nikamo ne ide.






Odgovori s citatom