ja se slažem da djecu ne treba glazbeno opismenjavat, postoje posebne škole za to...
meni recimo moraju znat pročitat mjeru i tempo, inzistiram na poznavanju instrumenata, foklornih regija Hrvatske, glazbenim kulturama svijeta, slušnom prepoznavanju recimo tempa (to nije teško i ne treba ti neki poseban sluh i talent za to), instrumenata, ansambala, glazbenih oblika (iako je to isto pomalo upitno, ne čuju baš svi ali to ionako ne ocjenjujem) i sličnih stvari...
i pjesmica mi prvenstveno služi kao polazište za priču o nekoj glazbenoj kulturi, nekom skladatelju, nekom glazbenom obliku, ne obrađujem ju kao takvu... i koristim ju također kao osnovu za sviranje na udaraljkama (iznimno dajem melodijske instrumente onima koji idu u glazbene škole ili žele znati više)...
sve što obrađujem potkrepljujem video primjerima koje sama pronalazim - ako obrađujemo npr. violinu da im pokažem vizualno kako se to svira (ako imam priliku onda im dovedem učenika koji recimo svira taj instrument na sat)... ali ja to mogu jer imam opremu za to, većina profesora može nažalost samo sanjati o takvoj logistici...





Odgovori s citatom