L. je ove godine upisala se na sport i engleski u vrtiću, i sve bi bilo super da im nisu stavili obje aktivnosti u isti dan, i to jedno za drugim.
sport od 15 do 15 i 45, a engleski od 16 do 16 i 45.
čini mi se to malo prenaporno za tak malu djecu, pogotovo kaj onak razigrani sa sporta moraju na miru sjediti na engleskom.
pitala sam tetu jer se može nekako drugačije dogovoriti i kome da se obratim, ali rekla mi da nema šanse da se mijenja, da nismo jedini vrtić s kojim surađuju i da su se ovak jedva uspjeli organizirati.
čini mi se da će na kraju morati od nečega odustati, a tak je zainteresirana za obje aktivnosti.
jel imao netko sličnu situaciju i kako se riješilo?
LLela, ne mora ti značit da to neće funkcionirati. Mi smo imali sličnu situaciju godinu dana, s tim da sam ja vodila dijete sa engleskog na sport, obratno, doduše, sa spremanjem, vožnjom, užinom s nogu - i bilo je odlično. Ja sam se brinula kako će to biti, ali bilo je super. S druge strane, imali smo jedno vrijeme zbor, ali to vrijeme kad je bio zbor nikako nije bilo njemu okej, valjda taman u vrijeme večere, i obično je bio grintav, pa smo odustali, iako je volio pjevati i ići na zbor, ali ta ura je bila problematična (18:45-19:30).tEngleski smo imali do tipa 18, pa je dobio neku užinu, malo protegnuo noge i išao na sport od 18:30; očito mu se više sviđao ufurati se ranije popodne, pa durati, nego se povlačiti, pa ići u vrijeme večere. Meni je dan danas misterija kako je jedno super išlo - iako je bilo komplicirano, a drugo nikako - iako je bilo jednostavnije, i jednako dobro i lijepo. Probaj pa vidi!
E, i vrtićari ti baš nemaju ubitačan ritam u tim aktivnostima, oni puno puta ni ne skontaju da se kao nešto uči. Meni su znali reći - nisu ništa radili u vrtiću, samo se igrali, i to na dan kad su imali glazbenu, njemački i npr. tjelesni s profesorom tjelesnog. Ono, malo su pjevali, pa malo se igrali na njemačkom, pa malo trčali, tako to oni vide.