Ma nije se toga nitko "sjetio", to je već kompliciraniji misaoni proces

(kod nas je ono - prepiši od drugih iako ne znaš kako i hoće li to šljakati).
Lani sam imala zadatak za jedno predavanje proučiti knjigu "Što čini obrazovne sustave uspješnim" gdje se pokušava otkriti zašto je neki obrazovni sustav uspješan. Iako imaju ogromne razlike, zajedničko im je upravo to predškolsko obrazovanje koje ima za cilj što više ujednačiti sposobnosti učenika kada kreću u školu. Meni je ovo stanje kod nas katastrofa, dobiješ zajedno u razredu dijete koje nikad nije vidjelo olovku i dijete koje čita knjige. Po tome je meni to sasvim ok, iako se to mora malo pažljivije razraditi.
Netko je spomenuo Finsku, ona je bila u vrhu u prošlom desetljeću. Sada su sam vrh uspjeha na međunarodnim testovima preuzele zemlje istočne Azije.
Stručnjaci tvrde da ključ uspjeha nije kvaliteta škola nego
rana stimulacija mozga i da je polazak u školu sa 7 godina jednostavo fizički prekasno razdoblje jer je vrijeme najintenzivnijeg razvoja sinapsi u mozgu tada
već prošlo.