Pokazuje rezultate 1 do 15 od 15

Tema: Mango web shop

  1. #1
    zasad skulirana avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2010
    Lokacija
    na jugu
    Postovi
    3,403

    Početno Mango web shop

    ...da li je itko imao problema pri kupovini na Mango web-shopu?
    Sad ima vec preko mjesec dana da sam nesto narucila,uredno mi je naplaceno a robu jos nisam dobila....
    (a inace ljudima stize za 10ak dn)
    Pisala sam vec 2 maila s reklamacijom,imaju onaj formular na stranici u koji ubacis br. narudzbe i nista...nitko ne odgovara....
    Kome da se obratim,mogu li mi ovi u Zg ista pomoc ( s obzirom da mislim da roba ide preko njih) ili moram zvat direkt u Spanjolsku?
    Bas sam neugodno iznenadjena....

  2. #2
    Adrijana avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2004
    Lokacija
    ČK
    Postovi
    1,316

    Početno

    Roba stiže DHL-om iz Španjolske. Čini mi se da moraš kontaktirati direktno njih:
    Evo sa stranice web shop-a:

    "Our phone number is: (+34) 93 860 24 24 , we answer calls Monday to Thursday, from 9.30 A.M. to 6.00 P.M., and Friday from 9.30 A.M. to 2.00 P.M. (Spanish Local Time). You can talk to us either in English, French or Spanish."

  3. #3
    Kosjenka avatar
    Datum pristupanja
    May 2007
    Postovi
    4,969

    Početno

    skulirana jel ti stigla roba?
    ja se spremam nešto naručiti ali ne da mi se ako je sigurno da će biti natezanja?

  4. #4
    zasad skulirana avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2010
    Lokacija
    na jugu
    Postovi
    3,403

    Početno

    ta posiljka nije stigla ali sam dobila novce nazad! i onda vidila u cemu je bio problem...
    nisam skuzila da se paket moze pratiti putem DHL stranice,bio je zapeo cca mjesec dana na carini u Zg i onda vracen u Spanjolsku...
    kad 1vi put nesto kupujes,carina te mora zvati da dobiju tvoj OIB...mene su pokusali dobiti ali sam ja pri registraciji na Mango web stranici koristila razmake kad sam upisivala broj mob-a i na paketu nedostajale su 2 zadnje znamenke tako da me nisu mogli dobiti! cim je roba stigla nazad u Spanjolsku uplatili su mi novce na kreditnu!

    ispravila sam broj u svom profilu,narucivala sam 2x iza toga i sve OK,roba stigla u roku 5dn! (samo 1vi put zovu za OIB)
    tako da slobodno narucuj,samo pazi kako upisivas svoje podatke!

  5. #5
    Zara1 avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    2,545

    Početno

    znači platila si carinu?

  6. #6
    Kosjenka avatar
    Datum pristupanja
    May 2007
    Postovi
    4,969

    Početno

    hvala na info.
    Ma ja sam odustala na kraju od šopinga tim putem.

  7. #7

    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Postovi
    309

    Početno

    Citiraj Zara1 prvotno napisa Vidi poruku
    znači platila si carinu?
    Nema carine, odn. ne plaća ju kupac, već Mango.

  8. #8
    ivica_k avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Postovi
    1,835

    Početno

    Pod uvjetima kupnje navedeno je da primaju sve kreditne kartice, ukljucujuci i Amex, medjutim, ne mogu provesti transakciju placanja jer mi ne prihvaca broj kartice i oznacava ga kao neispravan - kartica je vazeca, tu nema greske
    Takodjer, otisnut je logo samo Vise i Mastercarda...pa sam sad zbunjena, a prilicno mi je hitno...ima li koga u ovo doba na forumu, da je narucivao on line i platio Amexom, prosvijetlite me
    Ove druge dvije creditne kartice nemam, pa moguce da ce shopping otpasti

  9. #9
    ivica_k avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Postovi
    1,835

    Početno

    Zasad skulirana, diii siii

  10. #10
    ivica_k avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Postovi
    1,835

    Početno

    Rijesila!

  11. #11
    zasad skulirana avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2010
    Lokacija
    na jugu
    Postovi
    3,403

    Početno

    A ne bi ti ionako mogla pomoc,ja imam Visu...
    Nadam se da si upisivala br mob-a bez razmaka?

  12. #12
    ivica_k avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Postovi
    1,835

    Početno

    Je, sve je ok, zvali danas sa carine...odlican mi je ovaj web shopping, narocito kad me mm pocasti, jer moja kartica ne prolazi ))

  13. #13
    Ari avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    Vinkovci - Osijek
    Postovi
    165

    Početno

    Imam problem s plaćanjem......je li problem ako kartica nije moja.....sve sam dobro ukucala ali transakcija nije prošla????

  14. #14
    ivica_k avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Postovi
    1,835

    Početno

    Kartica ne mora glasiti na tvoje ime...o kojoj kartici je rijec? Meni nije prihvacao Amex, procitaj par postova iznad

  15. #15

    Datum pristupanja
    Mar 2016
    Postovi
    1

    Početno

    Cure, molim vas za pomoć! Na koji ste način unosile broj telefona pri registraciji? S pozivnim brojem za Hrvatsku ili samo npr. 098123456?

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •