-
imaju primjere u citanci, kako citati rijeci tj spajati slogove.
Anita je znala manje vise sva slova, pa su ona i njena prijateljica mogle procitati citavu trakavicu, slovo po slovo, no nisu shvacale rijec (npr. markuševec). Onda su pcoeli uciti rastavljanje rijeci na slogove, odnosno spajanje/prepoznavanje slogova. neko vrijeme su to vjezbali, i samo im je "sjelo". nekima nije, to su oni koji "pruzaju otpor", zato jer u stvari nisu shvatili. aAnita je imala pokoje cviljenje kako ona ne zna citati, i to je tesko, a jas am joj tumacila da ona u stvari ZNA citati, jer zna slova, i zna izgovarati rijeci, samo to jos nije povezala. pa sam joj obasnjavala na primjeru mama - MA-MA, tata TA-TA, i slicno, i onda je jednog dana samo "sjelo". I sad cita trakavice lol. Mi imamo poamlo obrnut problem, ne procita do kraja nego pogada rijeci, pf.
preporucila bih vjezbanje/citanje prema onome u citanci, jer ce najbolje povezati sa gradivom koje su radili.
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma