BP, Peterlin je u pravu, loše čitanje zaista često ima podlogu u lošoj kratkotrajnoj memoriji (što je osnova poremećaja pažnje). Obrati pažnju kako će se stvari razvijati kod matematike, osobito kod zadataka riječima koji u sebi sadrže 2 ili 3 radnje.
Takva djeca loše pamte nizove brojeva ili riječi (napr.ponovi niz: 3, 7, 2, 9, 5, 1, 6, ili nanižeš 5-6 riječi pa tražiš da ti ih ponovi).
Ima to i svojih prednosti - svaki dan im možeš za vježbu dati iste matem.zadatke jer oni neće primijetiti da su isti (zvuči crnohumorno, ali je tako).
Vidjet ćeš, kako šk.god. bude odmicala tako ćeš ga trebati naučiti trikovima kako da si sam pomogne. Glupo mi je sad pisati o matematici, ako mu je trenutno problem čitanje, ali me sjeti ako vam bude trebalo.
S čitanjem moraš biti strpljiva, ove vježbice na stranici A. Horvatek su izvrsne, probajte svakako!
Probajte i pjevati po slogovima, slijevati - dakle otpjevati cijelu riječ kao da si pustila usporenu snimku.