Citiraj meda prvotno napisa Vidi poruku
Kod nas isto problemi ko kod Jane...ili ne napise zadacu, ili zaboravi biljeznicu, knjigu...ili nije cuo da ce biti test, ili je zaboravio odgovorit na pitanje ili nije bio u skoli pa mu niko nije rekao da mora nesto donijeti, napisati itd...uvijek nesto.

Vec prije smo imali problema sa zadacom, najvise zato sto je on pamtio na pocetku jel ima il nema zadace. Al onda mu je to postalo previse pamtit, i onda sam mu rekla da ne treba pamtit, smao nek otvori sve knjige i biljeznice i vidjet ce jel ima ili ne. U nizim razredima mi se nije dalo prolazit svaki dan sve sto su radili jer fakat nije bilo puno toga. I sad problemi. Njemu je i inace skola zadnja rupa na svirali, i sad ne moze vise imat dobre ocjene s tim pristupom. Njega je samo strah da cu se ja ljutiti ako dobije losu ocjenu, njemu je dobit 5 ko nista, a za 3 i 4 me uvjerava da su i to dobre ocjene.

Nisu imali razrednika mjesec dana skoro i vec su na glasu ko najgori razred, i po disciplini i po ocjenama Cak je bilo puno jedinica iz matematike i engleskog. On nije dobio 1, da je i to valjda bi zivcani slom dobila :D

S jedne strane ga kuzim, gradiva je uzasno puno i slabo se obraduje, skoro nista ne pisu u biljeznicu. Kad smo danas ucili informatiku zlo mi je doslo. Cemu tolko teksta??? Knjige su katastrofalne, mogu si mislit na koji nacin im to predaju.

Ja volim s njim radit, al kad??? Popodne ima ili glazbenu ili tkd i ne zelim da od toga odustane da bi imao vremena za strebanje. Dode doma 7, 8. Ja ocu ic spavat, a ne do 10 rjesavat stvari za koje je vec sjedio 5 ili 6 sati. Naravno da se to gradivo moze nestreberski obradit, al za to treba puno vise vremena.

Profesori bas i nisu od pomoci, jedino sto znaju rec je da je nezainteresiran...i to bi kao trebao biti moj problem sad, oni su me obavijestili i ostalo ih se ne tice...
Suosjećam... Puno toga smo i mi prošli sa našim mlađim sinom. Prije nego razvežem, evo dobrih vijesti: ovo je prolazno stanje i obično se popravi, ali druge forumašice su u pravu - ne događa se to samo od sebe, nego ima takve djece koju treba gurkati, a ponekad i žestoko gurati.

Ovako - velik problem je nemotivirajuća okolina i ometači pažnje u razredu. Nema druge nego da redovito odlaziš na informacije razredniku (to ima dvije svrhe: s jedne strane, tvoje dijete će znati da ćeš redovito dolaziti u školu i biti u toku, a s druge strane - osoblje škole će znati da se redovno motaš onuda, pa ga neće strpati u zadnju klupu jer, eto, on nije problematičan na nastavi...)

TRAŽI da ga stave u prvu ili najdalje drugu klupu, tako da ga profesori vide (ako mu pažnja odluta). Djeca koja imaju kratak i nestabilan interval pažnje obično bolje prođu ako sjede naprijed.

Dalje - što se tiče nepisanja na satu, to što vidiš u sinovim bilježnicama možda nije prava slika. Trebaš vidjeti i tuđe bilježnice, pa da znaš jesu li štogod zapisali... Moj E. ima problema s prepisivanjem s ploče i spasili smo se s papirima (disleksija) jer on ima dozvolu mobitelom uslikati ploču ako ne stigne prepisati, pa doma prepisuje s mobitela. To je ekvivalentno najboljem učenju i definitivno daje rezultate. Bez obzira na to da li tvoje dijete ima ili nema papire/dijagnozu, probaj s razrednikom to dogovoriti da mu dozvole, jer u osnovnoj školi nisu baš blagonakloni. Ne mora to biti iz svakog predmeta, ali mat i hj svakako... Po potrebi otiđi na predmetne informacije tim profesorima, pa se požali. A dijete kad već koristi tehnologiju, nek ju upotrijebi u vlastitu korist, a ne samo za igrice i gluposti. Isto je i s društvenim mrežama. Vjerojatno već imaju razrednu grupu, pa uputi dijete da pita kolege što je bilo za zadaću, što treba naučiti itd.

Domaće zadaće i učenje treba odraditi ODMAH, dok mu je u glavi još sve svježe. Nisi ništa zakasnila, SAD je pravi trenutak kad se stječu radne navike, ali to zna biti naporan period za roditelje. Djeca obično u ovoj dobi nisu svjesna važnosti redovitog učenja, ali zato smo mi tu da ih potaknemo i usmjerimo.

Još o kratkom intervalu pažnje kod kuće - uputi ga da OČISTI STOL, tako da gore nema igračaka i raznih gluposti koje odvlače pažnju (ne pitaj kako znam, RATUJEM sa svojima i dan danas...oni znaju unaprijed što ih čeka kad upadnem k njima u sobu, pa na brzinu sklanjaju jaffa kekse, sitne igračke, crtaće blokove, sd kartice i kablovinje sa stolova, hehehe...) Inače, korištenje ekrana prije zadaće kod nas nije opcija. Sad već dugo ne moram na to upozoravati (ali moji su sad u srednjoj), aliiii prije je uvijek bilo "prvo zadaća, onda igrica - filmić - razno... Čak smo na vratima imali natpis s tim, hehehe...

Još o kratkom intervalu pažnje u školi - reci djetetu (a morat ćeš ponoviti puuuno puta) da ako pazi i piše na satu, toliko manje mora učiti doma. Pouči ga da postavlja pitanja nastavnicima ako mu nešto nije jasno. Pouči ga kako da bude aktivan na nastavi i da tu aktivnost okrene u vlastitu korist. Potrajat će neko vrijeme, ali kad se pokažu rezultati, više nećeš morati jako natjeravati. Shvatit će i sam. Sretno!