Pokazuje rezultate 1 do 50 od 97

Tema: evolucija vs. kreacionizam

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1

    Datum pristupanja
    Jan 2009
    Postovi
    3,461

    Početno

    Citiraj daddycool prvotno napisa Vidi poruku
    sjećam se svog djetinjstva i stvari koje sam učio u školi su za mene bile apsolutne istine koje sam nekritički prihvaćao. uglavnom.
    aaaa, jadničak, šta ćeš, to smo ti mi iz vremena jednoumlja, pioniri maleni

    današnja su djeca pametnija. Možda se ne bi trebao toliko time zamarati , oni te vrlo brzo upitaju - e, mama, tata, je li to bilo ovako ili onako, nije to jedina priča koju čuju, gledaju oni i crtiće i filmove o dinosaurima, praljudima, idu u muzej krapinskom pračovjeku u 4. razredu, a tamo govore i o postanku svijeta, o razvoju praljudi više uče u 5. razredu).
    Već su na sve moguće bajke ionako navikli u djetinjstvu, nije to njima baš tolika zbrčka u glavi koliko možda izgleda na prvu.
    Mislim da će (do punoljetnosti) ionako misliti ono što im roditelji misle.

    Da je to bar jedina kontradiktorna stvar u školi. Što reći iz jedne tako egzaktne znanosti kao što je matematika, kad zadatak glasi - Odredi koja je najbliža desetica slijedećem broju?
    Pa navode- broju 23? logično, broj 20, pa 46, naravno, 50, no ekipi to nije dovoljno pa zadaje i 25 i 55 i neko me, ne znam kojom logikom, da me ubiješ, uvjerava da je 55 bliži broju 60 nego broju 50.
    Ma moj me

  2. #2
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    Citiraj Nena-Jabuka prvotno napisa Vidi poruku
    aaaa, jadničak, šta ćeš, to smo ti mi iz vremena jednoumlja, pioniri maleni

    današnja su djeca pametnija. Možda se ne bi trebao toliko time zamarati , oni te vrlo brzo upitaju - e, mama, tata, je li to bilo ovako ili onako, nije to jedina priča koju čuju, gledaju oni i crtiće i filmove o dinosaurima, praljudima, idu u muzej krapinskom pračovjeku u 4. razredu, a tamo govore i o postanku svijeta, o razvoju praljudi više uče u 5. razredu).
    Već su na sve moguće bajke ionako navikli u djetinjstvu, nije to njima baš tolika zbrčka u glavi koliko možda izgleda na prvu.
    Mislim da će (do punoljetnosti) ionako misliti ono što im roditelji misle.

    Da je to bar jedina kontradiktorna stvar u školi.
    ja se s ovim slažem. i s emsinom podjelom života

    a kao primjere kontradiktornosti, ne bih tu spomenula baš matematiku.
    al zato povijest...
    tu imaš homeskulinga kolko ćeš

  3. #3
    Zdenka2 avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2006
    Postovi
    6,448

    Početno

    Citiraj daddycool prvotno napisa Vidi poruku
    ok
    znači ukoliko moje dijete shvaća cijelu priču doslovno onda je ili ona krivo shvatila ili vjeroučiteljica ne radi dobro svoj posao?
    Ima boljih i lošijih(vjero)učitelja- više puta sam se osvjedočila da se ne upuštaju u neka objašnjenja jer potcjenjuju dječje mogućnosti shvaćanja. S druge strane, mala djeca su sklona shvaćati priču doslovno, pa se to poslije nadograđuje. MIslim da malo kućne nadogradnje nije na odmet, kao i s drugim predmetima, uostalom. Sama Biblija daje na par mjesta slikovito tumačenje relativnosti vremena, pa se time može objasniti famoznih "sedam dana". Kaže se da je Bogu 1000 godina kao jedan dan, a jedan dan kao 1000 godina, pri čemu se ne radi doslovno o 1000 godina nego o punini vremena. Malo većem djetetu može se objasniti da je vrijeme ljudska kategorija - eto tu i Einstein podržava Bibliju.

    Citiraj cvijeta73 prvotno napisa Vidi poruku
    al zato povijest...
    tu imaš homeskulinga kolko ćeš
    Di me nađe? Da samo znaš koliko puta je moje starije, kritično i lajavo dijete u školi krenulo: Ne, učiteljice, moja mama je rekla...

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •