Ja sam ipak za to da se slova nauče u maloj školi. Ne treba učiti ni čitati niti pisati. Samo znati koje je koje slovo.
Tempo je za djecu koja apsolutno ne poznaju niti jedno slovo prije škole prebrz, sjetimo se da je uvođenjem HNOS-a izbačen 1 sat HJ tjedno, a naravno, nisu izbacili nekoliko slova . Nakon 15-ak obrađenih slova počinju im se slova miješati. Isto tako, nedovoljno je vremena za vježbanje tehnike čitanja jer puno vremena odlazi na tu obradu slova (objašnjavanje kako slovo izgleda, kako se piše, pa onda ispisati red slova...).
U 1. razredu umjesto da sve ide laganini, da se slušaju priče, čita, razvija ljubav prema jeziku, doslovno se trči kroz gradivo. Evo sada - još ne znaju pravo ni čitati, a već u 2. polugodištu treba drviti po pisanim slovima i krasopisu. Mislim da program male škole i 1. razreda uopće nema neki logičan slijed.
Iz mojega iskustva puuuno lakše se svlada tehnika čitanja kada se prvo nauče sva slova, a onda ide čitanje na smislenim riječima i rečenicama.