Citiraj Anemona prvotno napisa Vidi poruku
Ja bih rekla da mi imamo isti problem. Lijeno dijete. Sposoban je, iznad prosjeka je prema više stručnih osoba s kojima je došao u kontakt,... naravno sad slijedi ali,... Njemu se jednostavno neda. On čita tekst za zadaću 1 x, druga djeca čitaju 5-10 x,...
Jednostavno daje od sebe minimum. Njemu je i taj minimum dovoljan da ima petice, ali onda dobije 4, jer je pročitao 1x.

Uglavnom, radimo na tome. To je velik problem (meni), jer smatram da ne koristi svoj potencijal.
To je prilicno uobicajena stvar za djecu koja su intelektualno iznad prosjeka. Jednostavno im gradivo nije dovoljno poticajno. Oni trebaju poticaj u vidu izazova, upotrebljavanja svojih sposobnosti, beskrajna ponavljanja istog ih bacaju u ocaj i cesto su kontraproduktivna. Obzirom da u tako ranoj dobi , rijetko koje dijete imam unutarnju motivacu za raditi ( njemu ) neizazovne stvari , moze ih se pokusati motivirati izvana. Kazem , pokusati.
Idealno bi bilo im pruziti dovoljno izazova , i u poznatom gradivu, a ne ih natjeravati na beskrajno dosadna ponavljanja istog.