Citiraj leonisa prvotno napisa Vidi poruku
i dalje ne kuzim di sam fulala i izvadila "nema tog katolika" iz konteksta, a citala sam iznova i iznova. jer napisala si da nema tih katolika (pardon, nisi napisala tog katolika vec tih katolika) koji ce konacno reci "ne u moje ime"... i onda je to kory citirala i potpisala.
a samo na forumu ih ima x. i pri tome ne mislim na dvoje-troje na ovom topicu vec i na ostalim jer nisam naisla ni na jedan post u kojem neka vjernica odobrava i/ili podrzava pedofiliju i zataskavanje pedofilije u crkvi.
stvarno više nemam volje raspravljati o ovome. treba pratiti kako je tekla rasprava i na što sam se referirala. to što vas je dvoje-troje osudilo pedofiliju ili zataškavanje, što (i to sam napisala) će vjerojatno svatko osuditi pedofiliju na ovom forumu, ne znači da se ikome može braniti (tipa: "plizim te da ne osuđuješ presnažnu šutnju vjernika") donositi zaključke koje donosi. to branjenje je meni bahatost.

jer donosit ćemo zaključke koje želimo donositi.

za generale se moli, protiv ZO se diže na noge, dovozi se amerikanka koja se ne zaustavlja u napadu na pedofile, letke se dijele po konzumu, protiv MPO se potpisuje, drže se brojne tribine u crkvama, trči se na bleiburg i da ne nabrajam... ali prosvjeda protiv zataškavanja pedofilije u crkvenim redovima - njega u hr nije bilo. ili?

usudila bih se reći (koliko god vi svo troje tvrdite suprotno) da nije bilo (sigurno) ne iz razloga zato jer je ta tema nezanimljiva medijima. eto. toliko od mene na tu temu.


isto tako, priznajem da sam zbunjena. s jedne strane iscitavam da je papa ucinio jako puno sto se tice pedofilije, procesuiranju pedofila, a s druge strane je to pismo za koje mi se okrece zeludac toliko da bi radje povjerovala u zavjeru nego u njegovu istinitost.
da imam više vremena i iskreno rečeno zanimanja, mogla bih to podrobnije izučiti, ali jednostavno nemam. i to pismo se sigurno može uklopiti u sve ostala događanja, ali mi se s tim ne razbija glava. možda je predrasuda i/li pokvarena mašta jedne antiklerikalke, ali mislim da je zaštita ugleda crkve bila bitnija od traumi žrtava. ne nebitna, nego bitnija. i da se nastojalo (koliko god mogu priznati i iskrenu zabrinutost za žrtve) u ime crkve, a i osobnih prijateljstava s nekim od počinitelja - to sve srediti na način da ispadne najbezbolniji za sve, ali najmanje za žrtve. što u biti ne čudi i nije samo osobina crkve kao institucije. s druge strane, crkva jest pod posebnim povećalom, jer se i voli kititi time da je moralni autoritet društva.

dijelom se ni ne zeli znati.
što implicira određenu vrstu zlonamjere kod kritičara. ali, ajd de, neka tako bude.