u kontekstu ZO, ja bih se vratila na ovo.
stav o masturbaciji koji će djeca dobiti na ZO, ne razlikuje se suštinski od stava vjernika. odnosno, nije da se ne razlikuje, nego ćete to nadograditi tim kompliciranim pojmovima sebedarja i ostalim kompliciranim teorijama. we, meni to suviše komplicirano za taj čin. crkva ga je uzdigla na razinu koju nema nit ne zaslužuje, al nije moje da sudim. na ZO će samo dobiti info da im se neće osušiti ruke, i da je to normalna fiziološka pojava. ok, možemo raspravljati dal staviti u kurikulum 5. razreda, il 6. il 7. možemo. možda ima argumenata da to bude u 7. možda za dvije godine bude u 7. jel to toliko suštinski bitno i s toliko velikim posljedicima, pitam ja vas. napisala sam, mom j je školska doktorica rekla u 5. vratio se doma isti kakav je bio prije predavanja
ajmo dalje, predbračni seks.
isto kao u prethodnom primjerju.
na ZO će dobiti info o rizicima preranog stupanja u seksualne odnose, o načinima kako da ih odgode, lijepo je štulhofer sve u intervjuu objasnio.
e, a onda ćete vi to nadograditi sa sakramentom braka. nije u konfliktu stav. nikako.
što još? pornografija. tu je stav identičan, i mislim da tu nema nikakve razlike.
eh da, sad dolazimo do - pedera.
i tu se javlja raskorak.
jedini pravi raskorak.
tu nema nadogradnje i tu su stavovi u teškom konfliktu.
al, kako bi rekla seni, tako je kako je. ne možeš djecu u državnim školama učiti da se radi o bolesti koju treba liječiti, il da se radi o anomaliji koju treba cijeli život suprezati.
ne mere. i vrijeme je da netko toj našoj djeci to i kaže.
sva ostala razmimoilaženja, koja postoje, su minorna. i u rangu neke normalne rasprave oko toga kako usavršiti program, da iz godine u godinu bude što bolji i kvalitetniji.
ili - http://www.youtube.com/watch?v=RZgRWe3aU0U