Pokazuje rezultate 1 do 42 od 42

Tema: Što je to loša (osnovna) škola?

  1. #1
    Balarosa avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    2,210

    Početno Što je to loša (osnovna) škola?

    U zadnja tri dana sam s dvije strane, u usputnom razgovoru o tome kako imam prvašića i gdje će u školu, dobila hvatanje za glavu i "joj, samo ne tamo, to je loša škola". Čitavo vrijeme sam mislila da ne može škola, barem ne u prva 4 razreda, biti loša ili dobra, da je samo lutrija kakva će biti učiteljica. Što lošu školu čini lošom, ne iz perspektive člana kolektiva nego djeteta? Jedan dio obrazloženja je da su sva djeca koju osoba (koja mi je vjerodostojna, ne netko tko priča samo da priča) zna tamo pod velikim stresom i da mrze školu. Kako se to može desiti?

    Inače, radi se o školi Brajda u Rijeci pa ako bi mi još netko želio reći da je to loša škola ili me razuvjeriti, bilo bi mi drago.

  2. #2

    Datum pristupanja
    May 2012
    Postovi
    218

    Početno

    Ja sam pohadjao jednu od tih losih skola. Likovni,glazbeni i tjelesni su predavali stari prdonje i uopce nisu cijenili neciji trud. Ja nemam sluha a i nisam nadaren za likovni i konstantno sam imao 2 iz tih predmeta. Fiziku smo imali profesoricu koja jednostavno nije znala objasnit. Hrvatski smo imali kcer od profesora likovnog i ta nas je doslovno maltretirala. Pedagog i ravnatelj uopce nisu imali razumjevanja ni vremena za ucenike. A najgore je bilo djeci koja su dobivala batine od skolskih nasilnika,njih nije nitko stitio

  3. #3

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb, Trešnjevka
    Postovi
    11,211

    Početno

    Citiraj Balarosa prvotno napisa Vidi poruku
    Čitavo vrijeme sam mislila da ne može škola, barem ne u prva 4 razreda, biti loša ili dobra, da je samo lutrija kakva će biti učiteljica.
    Na žalost, ni dobra učiteljica ne može puno učiniti ako je atmosfera u školi inertna i nepoticajna Osim ako je učiteljica alter ego Šenoine Branke ili Mate Lovraka, a takvi su danas iznimna rijetkost

    Iako, za utjehu, djeca to doživljavaju drukčije od roditelja. Bar u nižim razredima. U višima, rekla bih da neki drugi faktori dolaze do izražaja...

  4. #4
    mama_jos_malo avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,835

    Početno

    Za mene je dobra škola ona u kojoj se traži rad i znanje, od prvog razreda, u kojoj su kriteriji ocjenjivanja visoki i traži se trud. Ovo što kaže Jole&Titi da se cijeni da se dijete potrudi, ne možemo svi biti Mozart niti Picasso niti je to tako u životu. Mislim da je potrebno kod djece razviti pozitivan odnos prema učenju, prema znanju. Da se u pozitivnom smislu mišljeno natječu za znanje, ne za ocjene, da imaju disciplinu ponavljanja, pisanja zadaća.
    Od jeseni moja Ljepotuška kreće u školicu i sad joj već govorim da mi ocjene nisu važnei da nije bit u ocjenama nego u znanju i razumjevanju. Voljela bih je upisati u školu koja ima 0 stopu tolerancije prema nasilju bilo koje vrste.

  5. #5
    XENA avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2009
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    1,026

    Početno

    Pored škole puno znaći kakvo je dijete i koliko roditelj s njim radi doma, ako se neka škola pokaže loša dijete se uvijek može prebaciti u neku drugu, i tog rekla kazala mi je puna kapa, prvo probaj pa onda sudi.
    Ne pašu nam svima ni isti ljudi, frizeri, doktori ,politričari ,pjevači itd.

  6. #6

    Datum pristupanja
    Feb 2005
    Lokacija
    skoro na vrhu
    Postovi
    1,304

    Početno

    Loša osnovna škola je ona u kojoj se učenik (zajedno s roditeljima) osjeća bespomoćan i nezaštićen od verbalnog i svakog drugog oblika vršnjačkog nasilja. Između ostalog...

  7. #7

    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Postovi
    1,389

    Početno

    Citiraj mama_jos_malo prvotno napisa Vidi poruku
    Za mene je dobra škola ona u kojoj se traži rad i znanje, od prvog razreda, u kojoj su kriteriji ocjenjivanja visoki i traži se trud.
    Ovo dobro zvuči u teoriji, ali ne znam kako je u praksi...

    Mislim da se možemo složiti da svi želimo da nam djeca idu u ovakvu školu, ali to ćemo saznati tek kad dijete krene u školu, zar ne?! Ne znam kako to ranije (sa)znati...

    A, i, rekla bih, kao što je već puno puta rečeno, da sve opet ovisi o učiteljici i njenom angažmanu, bez obzira na kakvom je škola glasu...

  8. #8

    Datum pristupanja
    May 2012
    Postovi
    218

    Početno

    Citiraj lola_34 prvotno napisa Vidi poruku
    Ovo dobro zvuči u teoriji, ali ne znam kako je u praksi...

    Mislim da se možemo složiti da svi želimo da nam djeca idu u ovakvu školu, ali to ćemo saznati tek kad dijete krene u školu, zar ne?! Ne znam kako to ranije (sa)znati...

    A, i, rekla bih, kao što je već puno puta rečeno, da sve opet ovisi o učiteljici i njenom angažmanu, bez obzira na kakvom je škola glasu...
    Od 1. do 4. razreda isao sam u skolu koja nije imala apsolutno nista,cak smo i tjelesni imali u razredu ali je uciteljica bila super. Od 5. do 8. smo imali ok uvjete ali su svi ucitelji bili losi. Cijeli sistem mora biti dobar da bi skola bila dobra.

  9. #9
    Manuela. avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2011
    Postovi
    638

    Početno

    Naša škola u koju pohađa moje dijete je super škola al to ništa ne vrijedi jer imamo katastrofalnu učiteljicu koja ne drži ni do discipline i koja djeci trubi u glavu da ocjene nisu važne .....
    da vam ne govorim kako ući matematiku.... ogorčeni smo

  10. #10

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    ZG,R. Pešćenica
    Postovi
    2,190

    Početno

    Loša škola je loše organizirana škola. Moje dijete je išlo u "lošu" školu.
    Preselila sam ga u 3. razredu u "dobru" školu jer mi je dojadilo.
    Loše je bilo to što su klinci bili u boravku jedan tjedan ujutro, drugi popodne, spojeni iz dva razreda. Često nije imao napisanu zadaću kad bi došao s boravka.
    Često je učiteljica u boravku sama napisala rješenja zadaće na ploču, a oni bi samo prepisivali. Vrlo nepoticajna pkolina.
    Boravak je u biti bio organizirano čuvanje, a nije ni to jer su klinci bježali s boravka i landrali po kvartu.

  11. #11

    Datum pristupanja
    Jun 2006
    Postovi
    3,502

    Početno

    Pored svega nabrojanog meni je bitna, ograđujem se, ne znam kako je kod vas, i škola koja ima što manji stepen korupcije.
    Osim toga, bitno mi je ovo što kaže m_j_m da su kriterijumi visoki i da se traži visok nivo znanja. Da se problemi ne guraju pod tepih. Da su profesori u višim razredima ok (koliko je moguće, naravno da ne mogu svi biti super).

  12. #12

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb, Trešnjevka
    Postovi
    11,211

    Početno

    Citiraj lola_34 prvotno napisa Vidi poruku

    A, i, rekla bih, kao što je već puno puta rečeno, da sve opet ovisi o učiteljici i njenom angažmanu, bez obzira na kakvom je škola glasu...
    To stoji - u teoriji.
    U praksi je drugačije. Prije svega, i te učiteljice su zaposlenice škole, dio nastavnog kolektiva i ne mogu raditi izolirano od svojih kolega.
    Ako je atmosfera u školi inertna i nepoticajna, teško će i najbolja učiteljica postići nešto puno drugačije. Možda hoće, ako je jako entuzijastična, ali rekla bih da većini učitelja entuzijazam s godinama opada. Ne krivim ih zbog toga, da se razumijemo, samo iznosim činjenično stanje.
    S druge strane, ako je atmosfera i okruženje škole poticajno i motivirajuće, nije toliko presudno kakva je učiteljica - vjerojatno nije loša.
    Sve više sam uvjerena da kvaliteta škole (štogod pod tim podrazumijevali) uvelike ovisi o ravnatelju.

    Imala sam i ja iluzija o školi dok sam imala predškolsko dijete (koje je išlo u izvrstan vrtić). Otkako ide u školu, i moja očekivanja su se promijenila Uglavnom, shvatila sam da svoja očekivanja moram ispuniti kod kuće, a dijete je u školi kao u nekom drugom svijetu. Dok nema većih i ozbiljnijih problema (npr. nasilje u školi, očite rupe u znanju, i sl.), a on je uglavnom zadovoljan, neću talasati.

    Netko je spomenuo da mu je važno da škola ima nultu toleranciju na nasilje. Svojedobno me netko ovdje na forumu upozorio da je to najčešće mrtvo slovo na papiru. Ima u tome dosta istine.

    I čak mi se čini da je osnovna škola često prvi sudar djeteta (a bogme i roditelja tog djeteta, u kontekstu roditeljstva) sa Sustavom. Pa kako nismo uvijek sretni u sustavu, ali plivamo nekako, tako se i dijete na to navikava. Svi bismo voljeli da osnovna škola bude mjesto gdje će dijete stjecati samo pozitivna iskustva i korisna znanja, ali često to nije baš tako...

  13. #13
    babyboys avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2008
    Lokacija
    zg,podsused
    Postovi
    4,221

    Početno

    Ali i ta negativna iskudtva du dio odrastanja. U dobroj skoli profedori i strucni kadsr aktivno dudjelujuu dkolskom zivotu svih dvojih ucenika,dopustsju im i poticu rszvoj njihovih potencijala i zajedno s roditeljima pripremaju dijete za kvalitetan samostslan zivot, a ujedno tsko vode i racuna da ta negativna iskustva ne eskaliraju i poniste pozitivns. A dodatni je plus ako je to skola koja priza i frugaciju perspektivu i dodatna znanja.


    Oprostite na tipfelerima,tipkam s moba

  14. #14
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    Sto se tice nulte tolerancije na nasilje, to se uglavnom svodi da se oni prave prave da nasilja nema pa je onda sve u skladu s nultom tolerancijom na isto.

  15. #15
    Beti3 avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2010
    Lokacija
    Kvarner
    Postovi
    12,295

    Početno

    Koliko je zivot laksi kada zivis u mjestu s jednom skolom! Nema biranja, ni razmisljanja kamo.

    U skoli Brajda sam bila kad su imali drzavno natjecanje iz debate. Svi profesori s kojima smo disli u dodir bili su u redu. Skola je uredna, ima veliko dvoriste. Puno crteza i djecjih radova je bilo izlozeno. Dojam sasvim pozitivan. Ali mi smo bili samo dva dana tamo.

  16. #16

    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    2,826

    Početno

    Citiraj tanja_b prvotno napisa Vidi poruku
    Sve više sam uvjerena da kvaliteta škole (štogod pod tim podrazumijevali) uvelike ovisi o ravnatelju.
    do ovog zaključka sam i ja došla nakon, doduše skromnog, dvogodišnjeg iskustva
    ukoliko je ravnatelj agilan, zainteresiran - takva će biti i atmosfera u školi, u suprotnom...
    Posljednje uređivanje od buba klara : 29.01.2013. at 11:12

  17. #17
    superx avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2009
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    1,395

    Početno

    Ja ne mislim da je naša škola bajna i samo se nadam da ćemo usojeti dobiti učiteljica koje će znati nositi se sa svim tim.
    Škola je infrastrukturno u lošem stanju. Nasava je u smjenama, nema dvorane i u razredima je oko 30 klinaca.
    Izvannastavne aktivnosti su tako tako. Sastav djece je takav da su tu nekako (ne znam kako da to lijepo kažem ,a da ne zvučim rasistički i sl.) dosta koncentrirani pripadnici nekih nacionalnih manjina i njihovo naseljavanje je u zadnjih 10 g. To su maleni koji se na žalsot ne prilagode dosta i večina ih je na nekom obliku posebnog programa i učiteljice su skoncentriranije na njih!
    Razmišlajmo o drigoj školi ali ona nam je 3 km dalje, a i ova je na 5 km i strah me slati ga maloga tako daleko.
    Boravak je samo prvi razred.

  18. #18
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Ja sam mislila da je naša škola bajna kad je moj stariji krenuo u prvi razred (odlična učiteljica), ali s vremenom sam uočila nedostatke. Tako je svuda... Bilo bi nezahvalno i neistinito reći da je škola loša, ali vidim puno stvari koje bi mogle i trebale biti bolje.

    Jako puno ovisi o ravnatelju, to je istina, ali ne sve.

  19. #19
    Cathy avatar
    Datum pristupanja
    May 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    8,466

    Početno

    Citiraj gita75 prvotno napisa Vidi poruku
    Loša škola je loše organizirana škola. Moje dijete je išlo u "lošu" školu.
    Preselila sam ga u 3. razredu u "dobru" školu jer mi je dojadilo.
    Loše je bilo to što su klinci bili u boravku jedan tjedan ujutro, drugi popodne, spojeni iz dva razreda. Često nije imao napisanu zadaću kad bi došao s boravka.
    Često je učiteljica u boravku sama napisala rješenja zadaće na ploču, a oni bi samo prepisivali. Vrlo nepoticajna pkolina.
    Boravak je u biti bio organizirano čuvanje, a nije ni to jer su klinci bježali s boravka i landrali po kvartu.
    Koja je bila "loša", može i na pp.

  20. #20

    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    2,826

    Početno

    Organizacija boravka je jako bitna stavka koja neku školu čini lošijom ili boljom od druge.
    Čula sam za ove boravke u smjenama, to mi zvuči koma... ne znam kako uopće klinci to izdrže.
    Isto tako je bitno da li će razred imati svoju učiteljicu u boravku ili će ih biti više spojeno (to zna biti kaotično).
    Ne znam, iz sadašnje perspektive mi se čini da je u tim nižim razredima (uz razrednicu), taj boravak bitna stavka jer se, s jedne strane, tamo događa najviše gluposti (ako se događa), ili pak s druge strane, ako je dobro organiziran, može djetetu osigurati ležeran ostatak dana (ako je tamo sve napravio, ponovio...) + druženje i igranje sa društvom...
    Bitno je i provjeriti do kojeg razreda škola ima boravak (neke samo prvi, a neke i do četvrtog).

  21. #21

    Datum pristupanja
    Nov 2010
    Postovi
    300

    Početno

    Pa moje djete ide u "lošu" školu.Pod time podrazumjevam da su kriteriji vrlo niski jer većina razreda ne može pratiti jači tempo(velika većina mama dolazi svaki tjedan na informacije-jer su problem i učenje i ponašanje).
    Nemaju dvoranu,boravak...znači od 1. razreda smjene.
    Pošto smo imali alternativu za "bolju" školu,nakon odvagivanja za i protiv,ostali smo ovdje...a ostavili mogućnost da se preselimo ako procjenimo da ovo neće ići...

  22. #22
    babyboys avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2008
    Lokacija
    zg,podsused
    Postovi
    4,221

    Početno

    Citiraj buba klara prvotno napisa Vidi poruku
    Organizacija boravka je jako bitna stavka koja neku školu čini lošijom ili boljom od druge.
    Čula sam za ove boravke u smjenama, to mi zvuči koma... ne znam kako uopće klinci to izdrže.
    Isto tako je bitno da li će razred imati svoju učiteljicu u boravku ili će ih biti više spojeno (to zna biti kaotično).
    Ne znam, iz sadašnje perspektive mi se čini da je u tim nižim razredima (uz razrednicu), taj boravak bitna stavka jer se, s jedne strane, tamo događa najviše gluposti (ako se događa), ili pak s druge strane, ako je dobro organiziran, može djetetu osigurati ležeran ostatak dana (ako je tamo sve napravio, ponovio...) + druženje i igranje sa društvom...
    Bitno je i provjeriti do kojeg razreda škola ima boravak (neke samo prvi, a neke i do četvrtog).
    vrlo, vrlo malo škola danas ima boravak u 4 razredu. prva tri nešto više njih, uglavnom prva dva ili samo prvi.
    ali to je više čimbenik koliko nekome škola odgovara nego koliko je dobra.
    jer pravi problemi u većini slučajeva nastaju u dobi 5.-8. razred, a tamo nema boravka. tad više dolazi do izražaja i kvaliteta predmetnih nastavnika i ostalog stručnog kadra.

  23. #23

    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    2,826

    Početno

    da, istina je, ja sam pisala iz iskustva mlađeg školarca kojemu je taj boravak cijeli svijet, stalno o tome priča, i ukoliko mu je iskustvo u boravku pozitivno, takav mu je i stav prema cijeloj školi, nastavi, svemu... zapravo, on je zavolio školu radi boravka (na stranu što ja mislim kako bi to trebalo izgledati), ali činjenica je da gradivo dobro odrađuju, zadaće pregledane, nejasno se ponavlja tamo...
    za više razrede tek čekamo iskustvo .-)

  24. #24

    Datum pristupanja
    May 2012
    Postovi
    218

    Početno

    Citiraj buba klara prvotno napisa Vidi poruku
    da, istina je, ja sam pisala iz iskustva mlađeg školarca kojemu je taj boravak cijeli svijet, stalno o tome priča, i ukoliko mu je iskustvo u boravku pozitivno, takav mu je i stav prema cijeloj školi, nastavi, svemu... zapravo, on je zavolio školu radi boravka (na stranu što ja mislim kako bi to trebalo izgledati), ali činjenica je da gradivo dobro odrađuju, zadaće pregledane, nejasno se ponavlja tamo...
    za više razrede tek čekamo iskustvo .-)
    Mi uopce nismo imali boravak. Joj kad se sjetim koliko mi je skola bila losa. Nadam se da ce moje dijete imati bolju skolu

  25. #25

    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    2,826

    Početno

    Zapravo, ne znam kako bi se neka škola generalno mogla okarakterizirati kao loša.
    Kad malo bolje razmislim (na temelju vlastitog iskustva) - neki nastavnici su se možda mogli obilježiti kao loši (nezainteresirani, slabo prenosili znanje, malo tražili...), dok je s druge strane bilo onih kojih se sjećamo cijeli život (po specifičnim metodama predavanja kojima su nas znali zainteresirati, po kriterijima "strogoće" koji su rezultirali znanjem usporedivim tek kad dođeš u drugu sredinu, po energiji unesenoj u nastavu da su te čak i profesionalno usmjerili i sl.).
    Tako da kad gledam unazad - nikad ne bih rekla za svoje škole da su bile loše ili dobre, nego bi mi nekako uvijek "na prvu" pali napamet nastavnici (oni dobri ili loši). Ukratko, ne bi mogla reći generalno da sam išla u dobru ili lošu školu.

  26. #26
    Balarosa avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    2,210

    Početno

    I ja uspoređujem svoju osnovnu školu s odgovorima ovdje i sve mi se čini da sam isto išla u "lošu" školu. Tri smjene (tako je tada bilo u većini riječkih škola), ništa osim redovnog programa se nije radilo, a često sam kasnije čula da učenici iz naše škole ne znaju učiti (što je i kod mene zapravo bilo točno, a nesreća je što mi znati učiti nije ni trebalo do fakulteta, kad je bilo kasno).

    Ali onda mi se sve vraća na ovo:

    Citiraj tanja_b prvotno napisa Vidi poruku
    Iako, za utjehu, djeca to doživljavaju drukčije od roditelja. Bar u nižim razredima. U višima, rekla bih da neki drugi faktori dolaze do izražaja...
    ...jer se ne sjećam da sam školu doživljavala kao nešto mrsko, stresno. Bila sam (i ostala ) asocijalna i nisam se naročito uklapala, ali ne mogu reći da su mi sjećanja neugodna. Ili je to samo optimizam pamćenja? I čini mi se sad, da moram birati za dijete između škole koja daje dobre temelje i vječitu frustraciju ili šlampave, ali "vesele", da bih ipak izabrala ovo drugo. Temelji se daju doma nadozidati, ali 8 sati dnevno na mrskom mjestu... predobro znam kako je to.

  27. #27
    centar avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2012
    Lokacija
    zg
    Postovi
    701

    Početno

    birali smo između tri skole koje nas okruzuju prema mjestu stanovanja pa cu napisati sto smo htjeli, a sto dobili:

    1. jednosmjenska nastava (da), boravak (za sve do 3.r.- nema lista) i prehrana
    2. <30 ucenika/razredu - 22 ucenika
    3. strani jezik (sto vise)- engleski od prvog, njemacki od cetvrtog, latinski/grcki od petog (izbor)
    4. informatika od prvog osnovne- imamo
    5. dvorana/igraliste- sve imamo
    6. uciteljica/ravnateljica/pedagogica/logopedica- sa svima sam zadovoljna!
    7. nulta stopa tolerancije na nasilje (bilokoju vrstu)- bilo me strah diskriminacije zbog vjeronauka, ali s nasiljem se nismo susreli niti sam o tome cula..
    8. trud, rad i znanje- jako kompetativna atmosfera (za razliku od mojih skolskih dana. jos razmisljam koliko je ovo dobro/lose)
    8. mnostvo izvanastavnih aktivnosti- zbor, dramska, likovna, novinarska, ekolozi, biolozi, matematicari...
    Posljednje uređivanje od centar : 30.01.2013. at 12:38

  28. #28

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb, Trešnjevka
    Postovi
    11,211

    Početno

    Citiraj Balarosa prvotno napisa Vidi poruku
    Temelji se daju doma nadozidati, ali 8 sati dnevno na mrskom mjestu... predobro znam kako je to.
    Hm, ne bih bila tako sigurna Donekle, da, ali ne u potpunosti.
    Ali, kad već pišemo o vlastitim iskustvima, mogu iznijeti i svoje. Moja osnovna nije bila bogznašto, čini mi se - prosjek za ono doba. Tri smjene, preveliki razredi, a nastavnici kako koji - od sasvim solidnih, do onih koje bih danas argumentirano mogla nazvati psihijatrijskim pacijentima. Ali u svemu tome bilo mi je jako bitno: 1) odlična učiteljica u nižim razredima (puna topline, razumijevanja, komunikativna), 2) još bolja razrednica (matematičarka) u višim razredima. Te dvije divne osobe svojim pozitivnim djelovanjem prevladale su sve negativno što sam doživjela u osnovnoj školi (a bilo je toga dosta).
    Voljela bih da moj sin tijekom svog osnovnog školovanja naiđe bar na jednog nastavnika uz kojeg će moći imati tako bezrezervan osjećaj povjerenja, sigurnosti i spoznaje, tada mi više neće biti bitno je li škola generalno dobra ili generalno loša, ni kakav je ravnatelj, ni postoje li izvannastavne aktivnosti u školi, pa ni to radi li škola u jednoj ili dvije smjene.

  29. #29
    NanoiBeba avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    12,706

    Početno

    ja u svojoj osnovnoj školi nisam imala niti jednog nastavnika o kojima tanja piše. ali sam zato sam to imala i u srednoj školi, a bome i na faksu.
    Iskreno, osnovnu školu bih najradije zaboravila., u stvari mislim da sam ju i zaboravila, ne sjećam se ničega lijepog iz tog razdoblja.

    Možda mi je bio drag likovni.

  30. #30
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    Citiraj tanja_b prvotno napisa Vidi poruku
    Voljela bih da moj sin tijekom svog osnovnog školovanja naiđe bar na jednog nastavnika uz kojeg će moći imati tako bezrezervan osjećaj povjerenja, sigurnosti i spoznaje, tada mi više neće biti bitno je li škola generalno dobra ili generalno loša, ni kakav je ravnatelj, ni postoje li izvannastavne aktivnosti u školi, pa ni to radi li škola u jednoj ili dvije smjene.
    x
    ma čak niti tako visoke kriterije ne bih postavila.
    samo da ih zainteresira za znanje.
    sad ima takvu iz povijesti. neopisiv osjećaj roditeljske sreće sa m doživjela kad me je J pitao da nađemo nešto u knjižnici o starom egiptu. neopisiv. nemate pojma.

  31. #31
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Evo ja mislim da znam u kojem je zg kvartu tanja išla u školu, pa mogu reći da sam u srednjoj imala par cura iz tog kvarta u školi i da su one meni bila kao da su došle iz Njujorka - to se išlo na natjecanja, pa ovakvi onakvi događaji u školi, radili su nekakvu TV emisiju, kviz, što li i sve tako neke stvari; to su bila djeca za koju se vidjelo da su uzgojena u kompetitivnom duhu dok je npr. u mojoj osnovnoj školi znanje bilo sramota, i ako si u društvu htio biti cool morao si skrivati činjenicu da si odlikaš kao zmija noge. (istina, ja sam u srednjoj bila odlična a one nisu, ali kompetitivnosti mi u životu definitivno fali)

  32. #32

    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    2,826

    Početno

    Citiraj cvijeta73 prvotno napisa Vidi poruku
    x
    sad ima takvu iz povijesti. neopisiv osjećaj roditeljske sreće sa m doživjela kad me je J pitao da nađemo nešto u knjižnici o starom egiptu. neopisiv. nemate pojma.
    radi takve jedne profesorice povijesti još iz oš, ja radim to što radim
    da mi ona nije predavala taj predmet nego netko drugi, tko zna kud bih sad bila... sad radim svoj "hobi" (sa zadovoljstvom

    također se nadam da će mi djeca za vrijeme svog školovanja sresti barem jednog nastavnika koji će ih, ako ne usmjeriti, onda barem malo zagrijati za svoj predmet

  33. #33
    Deaedi avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004
    Postovi
    9,727

    Početno

    Npr. ona u kojoj djeca ne mogu imati priredbe u školskoj dvorani da je ne unište, pa se predstave održavaju na hodniku i stepenicama, dok se istovremeno dvorana iznajmljuje za sve i svašta. Ili ona u kojoj se ulazna vrata otključavaju 10 min prije i otvara se samo jedno krilo, pa se djeca naguravaju, umjesto da uđu u školu ko ljudi...Ili ona u kojoj se djecu ni roditelje ne obavijesti da im je učiteljica dobila otkaz, pa se prvi dan početka nastave nakon praznika jako iznenade...Ili ona u kojoj se jede pizza za užinu...Ili ona u kojoj djeca ne idu na nikakve izlete ili kazališta, jer je to prekomplicirano za izorganizirati...Ili ona u kojoj je samo 1 razred boravka, jer kao nema učionica, a istovremeno se učionice iznajmljuju školi stranih jezika ujutro i popodne...dakle, to je škola moje cure
    Posljednje uređivanje od Deaedi : 30.01.2013. at 13:27

  34. #34
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku
    Evo ja mislim da znam u kojem je zg kvartu tanja išla u školu, pa mogu reći da sam u srednjoj imala par cura iz tog kvarta u školi i da su one meni bila kao da su došle iz Njujorka - to se išlo na natjecanja, pa ovakvi onakvi događaji u školi, radili su nekakvu TV emisiju, kviz, što li i sve tako neke stvari; to su bila djeca za koju se vidjelo da su uzgojena u kompetitivnom duhu dok je npr. u mojoj osnovnoj školi znanje bilo sramota, i ako si u društvu htio biti cool morao si skrivati činjenicu da si odlikaš kao zmija noge. (istina, ja sam u srednjoj bila odlična a one nisu, ali kompetitivnosti mi u životu definitivno fali)
    i, sad sam znatiželjna, kakav je nastavak? što je bilo nakon srednje? di su sad te kompetitivne?

  35. #35
    bebeto avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2004
    Lokacija
    na otoku kristalnih zvijezda
    Postovi
    906

    Početno

    Po meni je loša škola (osnovna) ona iz koje dijete izađe kao odlikaš i dođe u srednju školu gdje ima redom jedinice i mora ići na repeticije iz svih bitnih predmeta. Dijete doživi teški šok i izgubi samopouzdanje a roditelji nemaju novaca za poplačat silne repeticije....

  36. #36
    ivy avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2006
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    3,035

    Početno

    loša škola je loš ravnatelj. dobra učiteljica može biti dobra i kvalitetna, brinuti se i davati sebe, no pod strahovladom, terorom ili jednostavno neinteligentnim vođenjem, neće joj biti lako. loš ravnatelj odražava se, ne samo kroz sustav, organizaciju, djelatnike, nego i do zadnjeg učenika.
    za razliku od njega dobar ravnatelj/ravnateljica podići će kvalitetu i najnesposobnijeg nastavnika, čuvat će duh kolektiva i škole i na jednoj emotivnoj razini činit će dobro do također zadnjeg djeteta.
    pošto kod nas još uvijek ima politike u izboru ravnatelja, mislim da bi loše škole trebalo izbjegavati (upisati dijete i u onu u koju ne pripada), jer djeluju loše po dijete i na onim nivoima o kojima ne razmišljamo kad površinski prosuđujemo

  37. #37
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Citiraj cvijeta73 prvotno napisa Vidi poruku
    i, sad sam znatiželjna, kakav je nastavak? što je bilo nakon srednje? di su sad te kompetitivne?
    Bolje da ne znaš Imaju svaka svoju firmu a ja sam šljakerica.

  38. #38
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Citiraj Deaedi prvotno napisa Vidi poruku
    Npr. ona u kojoj djeca ne mogu imati priredbe u školskoj dvorani da je ne unište, pa se predstave održavaju na hodniku i stepenicama, dok se istovremeno dvorana iznajmljuje za sve i svašta. Ili ona u kojoj se ulazna vrata otključavaju 10 min prije i otvara se samo jedno krilo, pa se djeca naguravaju, umjesto da uđu u školu ko ljudi...Ili ona u kojoj se djecu ni roditelje ne obavijesti da im je učiteljica dobila otkaz, pa se prvi dan početka nastave nakon praznika jako iznenade...Ili ona u kojoj se jede pizza za užinu...Ili ona u kojoj djeca ne idu na nikakve izlete ili kazališta, jer je to prekomplicirano za izorganizirati...Ili ona u kojoj je samo 1 razred boravka, jer kao nema učionica, a istovremeno se učionice iznajmljuju školi stranih jezika ujutro i popodne...dakle, to je škola moje cure

    Hm, obzirom da i za tebe mislim da znam u kojem si kvartu, onda mislim da znam koja je to škola, i moram reći da mi je sa puno strana preporučena kao najbolji izbor u kvartu!

  39. #39

    Datum pristupanja
    May 2007
    Lokacija
    ri
    Postovi
    201

    Početno

    Škola u kojoj radim...
    -nema tableta, nema ni kompjutora, osim u učionici informatike,uglavnom nema wc papira, topla voda uvedena prije dvije godine, jednom u dva tjedna hrenovke i majoneza za doručak, loša stručna služba, 10% djece s posebnim potrebama, hladne učionice (štedimo na grijanju)
    -mali razredi (max. 17-18), produženi boravak, cjelodnevni odgojno-obrazovni rad, tri strana jezika, uspjesi na natjecanjima, super ekipa u zbornici, svako dijete zna da se svakome (a ne samo razrednici/razredniku) može obratiti uvijek i za sve, centar grada i dostupnost kazališta, kina, muzeja,...

    djelomično se slažem s ivy da je loša škola=loš ravnatelj, ali mi smo, eto, dokaz da se može i bez ravnatelja...pronašli smo zajedničkog neprijatelja :D

  40. #40
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Citiraj bebeto prvotno napisa Vidi poruku
    Po meni je loša škola (osnovna) ona iz koje dijete izađe kao odlikaš i dođe u srednju školu gdje ima redom jedinice i mora ići na repeticije iz svih bitnih predmeta. Dijete doživi teški šok i izgubi samopouzdanje a roditelji nemaju novaca za poplačat silne repeticije....
    Ovoga se ja bojim... Za sada mi se čini da nije baš vjerojatan scenarij, ali nastava jezika mi je... mhm... u najmanju ruku deficitarna. Krpamo kako znamo doma sami, ali to nije posao. Ipak, ne bih zbog toga školu nazvala lošom, ali regularno zanovijetam oko toga na VR (jer je jedna profesorica često po bolovanjima, a škola se ne potrudi na vrijeme naći zamjenu).

    Inače, ako je u školi nešto stvarno problem - ne treba podcijeniti snagu grupe roditelja, a i pojedinačnih zanovijetanja. Nije baš svaki put uspjelo, ali često jest.

  41. #41
    mala laia avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2005
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    648

    Početno

    Citiraj Peterlin prvotno napisa Vidi poruku
    Ja sam mislila da je naša škola bajna kad je moj stariji krenuo u prvi razred (odlična učiteljica), ali s vremenom sam uočila nedostatke. Tako je svuda... Bilo bi nezahvalno i neistinito reći da je škola loša, ali vidim puno stvari koje bi mogle i trebale biti bolje.

    Jako puno ovisi o ravnatelju, to je istina, ali ne sve.
    Potpisujem!
    Mi smo slično pitanje postavili prije dvije godine kada smo se dvoumili u izboru...
    Izabrali smo ponajviše zbog blizine i kasnije samostalnosti. Kvaliteta se povremeno pokazuje, iako smo vrlo često nezadovoljni mnogim postupcima, odlukama, organizacijom i pasivnošću.
    Iz škole koju tražiš poznajem neke osobe čija djeca idu u nju, čak i bivše djelatnike, uglavnom su zadovoljni funkcioniranjem, ali problema ima posvuda, tako da bi dobro bilo postaviti konkretna pitanja konkretnim osobama iz škole!
    Ako trebaš neke kontakte možemo na pp !

  42. #42

    Datum pristupanja
    Feb 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    498

    Početno

    Mi smo se ovog ljeta (2 i pol mjeseca) svakodnevno družili s jednom učiteljicom sa Brajde. Moja E je nakon toga željela da ne idemo u Zg već da se preselimo u Rijeku i da joj ona bude učiteljica. Po onome što smo svakodnevno razgovarale ( a prevrnule smo sve od ministarstava do svakodnevnih situacija u razredu, muževa, djece, roditelja...) žena je profesionalka i uz to nježna i zabavna i obožava svoj posao već 20 godina. Ne čini mi se da bi tako dugo radila u ''lošoj'' školi.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •