puntice, naravno da su roditelji najbitniji.
i, naravno, da do tvoje djece ne dopiru ti njihovi krivi potezi.
al, eto, nemaju svi sreću imati mamu punticu.
mene jako uzruja ova podjela, ova mantra koja se stalno ponavlja. ne možemo mi ništa, ruke su nam vezane. naravno da ima ekstremnih slučajeva djece kad učitelji ne mogu ništa i ruke su im vezane. ali to su ekstremni slučajevi. a taj argument se poteže i kod puno benignijih. potezao se i u razredu j, gdje su sva djeca nekakav prosjek. jedan se potuče, drugi opsuje, trećemu padne na pamet nekakva pi*darija. kao i roditelji.
znam da je najlakše učiteljima s djecom od puntice, al ima i onih koji kroz tko zna šta prolaze, pa opet onih koji ne znaju, koji nemaju vremena, kojima se neda ,koji imaju previše novaca, koji nemaju novaca...svakakvih situacija ima.
u razredu treba vladati sustav vrijednosti razreda.
u mojoj kući, a kuća mi je uvijek puna djece, vlada moj sustav vrijednosti. i nema majci. teže je, da, najlakše reći ma baš me briga, nek psuje ko kočijaš, nije moje dijete. al tih sat vremena dok si u mojoj kući nećeš psovati ko kočijaš. nećeš se ponašati ko idiot. ne mogu ti ući doma u kuću, ne mogu ti promijeniti roditelje, ma ne kažem da mogu i tebe promijeniti niti mi je to cilj. to jest posao obitelji. ali djelić po djelić...
ne znam, mene baš boli kad vidim, a viđam to stalno, kako većinu njih nije briga za djecu. a kako kaže forka, djeca, u to sam sigurna, od svih pomalo uče. sto puta sam to napisala, kad vidiš dijete koje u parku razbija lampu, obrati mu se. najčešća reakcija je - kakvi su to roditelji kad su odgojili dijete koje razbija lampu. ne govorim o klipanima od 18 godina, kad se više niti ne usudiš reagirati. nego o mulcu kojega hormoni počnu pucati.
i na ovom forumu je prisutan stav, strah od razgovora s djecom. djecu se mora tretirati kao "ravnopravne" nama, kao osobe.
opet ću onaj primjer prodavačice u dućanu spomenuti.
koja je potjerala mog sina i frenda iz dućana jer su došli s 30 kn i htjeli kupiti njih dva 30 ledenih štapića, svaki po kn. a mogla im je mrtvo hladno prodati, nek se prežderu tog s*anja. i ne riskirati eventualne roditelje koji će joj doći na vrata i hebati majku što njihovo dijete, s novcima, tjera iz dućana.
hebe joj se.
ali - nije. rekla im je ajte vi djeco doma s tih 30 kn, svako može jedan i gotovo. i više im na pamet nije pala ta ideja. ne prolazi. to je sitnica, al meni jako vrijedna sitnica. pruža mi sigurnost. da kad netko vidi moga j u parku s 13 godina kako puši, da neće u sebi misliti majko moja kakve taj mali ima roditelje, nego će mu opsovati sve po spiku ako treba.
još jedan primjer. j, koji ima sve 5, dobio 3 iz hrvatskog jer nije ni pogledao. i došao doma sav jadan, ne zbog trojke nego da mu je učiteljica takvu ćitabu održala, da što je njoj, da tri je DOBAR

da zašto on ne može dobiti trojku, da šta ona ima njemu držati predike, da nije mu ona mama.
i ona je isto riskirala mene gnjevnu da joj dođem na infomacije s tom spikom.
a ja planiram doći na informacije i zahvaliti joj do neba. jer joj je stalo. do suza me dirnula. bez pretjerivanja.
ponavljam, ne umanjujem muke učitelja s tom tlakom od roditelja koji se u sve petljaju.
ali medalja ima dvije strane.
raspisla se ja
