Što znači naopako? Misliš li na zrcalno pisanje (tolerira se u prvom razredu, ali ako ostane i kasnije - može biti element disleksije, moj mlađi je s tim imao veselje...)
Ako se radi samo o krivom načinu pisanja, tj. ako dijete ne piše slova na način koji je prikazan u slovarici ili početnici, to stvarno nije razlog za paniku. Učiteljica će to riješiti. Inače, djeca obično počinju pisati slova odozdo zato da izbjegnu podizanje vrha olovke s papira. To se najčešće riješi samo od sebe razvojem fine motorike, kad ruka postane "sigurnija" i kad dijete lako može nastaviti krivulju tamo gdje treba. Možda bi ti bile korisne predvježbe za pisanje (razne petlje i cvjetići - nešto ovakvo:
http://www.artrea.com.hr/slike/Grafomotorika8.pdf - vidi na istoj stranici, ima i drugih vježbi tipa labirinti, bojanke i drugo. Sve je to ok, ali ne vole sva djeca iste stvari. Moji su mrzili bojanke, ali su voljeli labirinte. Bitno je naučiti kontrolirati ruku...bez obzira na način.
Imaš toga na internetu koliko god želiš, ali ne trebaš čak ni skidati - uzmeš pisanku A (onu sa širokim proredom) i započneš djetetu neku petlju, pa nek ispuni red do kraja. Može i sama smisliti... Prema mom iskustvu najbolji rezultati dolaze kad uspiješ djetetu smisliti aktivnost koja mu je zabavna, a istovremeno i služi kao vježba. A slova ostavi učiteljici...
Nama su pun pogodak bile enigmatske igre - umjesto bojanki moj mlađi je volio otkrivanje lika (bojanje polja s točkama) i spajanje točaka s brojevima po redu. Toga je znalo biti u Alkici, ne znam da li ima još uvijek. Evo tu sam je našla: http://www.alkica.hr/
Nešto od sadržaja dostupno je ovdje:
http://issuu.com/jenny0508/docs/alkica_43?mode=embed&layout=http%3A%2F%2Fskin.issu u.com%2Fv%2Flight%2Flayout.xml&showFlipBtn=true