Pišemo lektiru stanari u slonu i treba nam "poruka"
ja zbilja neznam koja bi bilajel ima koja dobra duša da je čitala pa da pripomogne
Hvala unaprijed
Pišemo lektiru stanari u slonu i treba nam "poruka"
ja zbilja neznam koja bi bilajel ima koja dobra duša da je čitala pa da pripomogne
Hvala unaprijed
Kad je netko jako dobar ljudi ga počnu iskorištavati.
Ne smijemo iskorištavati tuđu dobrotu.
Kad je moj stariji to čitao (a dobro pamtim jer mislim da je to bila prva lektira koju je pisao sam, bez pomoći) tako je iskreno popljuvao knjigu da se sve cijedilo... he he he...
Napisao je da njemu nije jasno kako se netko može uopće doći na ideju da se u slonu može stanovati, da se njemu to ne sviđa i da je sve to skupa bezveze. Dobio je peticu jer je dobro argumentirao. Ne bih širila priču, nego ću ti probati pomoći:
Što napisati kao poruku, a da bude razumljivo drugašićima: Ljudi često ne vode računa o osjećajima i potrebama drugih živih bića u prirodi, pa čak bi se bili u stanju useliti i u slona. Slon je svoje stanare morao izbaciti lukavstvom (rekao im je da će se smanjiti kao makovo zrno pa su se ljudi od straha ipak iselili).
Moja od prvog razreda piše i čita lektiru sama, ja sam tu da pripomognem ako negdje zapne i naravno na kraju sve prekontroliram.
Ova lektira joj je baš bezveze kao što ste Peterlin rekli , nikako joj nije jasno kako netko može živjeti u slonu....
Hvala cure na pomoći
Bravo za vašu učiteljicu, tako se i treba razgovarati o lektiri.
Kakva poruka - što rekao Tolkien, kad želim poslati poruku, napišem telegram.
Pa, u svakom slučaju, u 2. razredu mi više ima smisla da razgovaraju o lektiri na razini "sviđa mi se - ne sviđa mi se".
Uostalom, i književna kritika se bazira na istom principu, kad se piše kritika ili prikaz neke knjige "za odrasle", ne izvlači se poruka nego se piše o drugim stvarima![]()
Naši imaju opširnu lektiru jer trebaju pisati mjesto i vrijeme radnje, osobine i karakteristike likova i naravno poruku.
uz to napisano dobiju 2-3 listića s pitanjima te nekad i učiteljica pita lektiru svakog posebno jer je skužila da velikoj polovici razreda lektiru čitaju i pišu roditelji.
mi se mučimo s porukom priče: moj kišobran može biti balon . ovo je prvi put da ni filip ni ja nemamo ideju što bi mogla biti "poruka lektire". zna li netko od vas?
Ajoj.... teško je tu smisliti nešto pametno. To je samo jedna priča za laku noć... a i nama odraslima bi kojiput dobro došao takav neki kišobran da se maknemo od stvarnosti koja nam se ne sviđa.
Da li bi odgovaralo nešto tipa "Odrasli bi trebali češće slušati djecu, jer ih ona mogu vratiti u svijet mašte i radosti" ?
hvala peterlin. možda ovo pomakne našu lektiru kraju. već tjedan dana smišljamo što je spisatljica mislila (osim, baš to da bi htjeli takav kišobran).
Meni je ko djetetu bila super ta priča.
Moje dijete ju je malo povezalo sa crtićem Horton-kad onaj slon nađe cijeli jedan mini svijet u maslačku
O, mi bogme jesmo. I dobro se sjećam "Stanara u slonu" kao jedne od najbesmislenijih lektira u cijelom školovanju.
Zato mi je i pao mrak na oči kad sam vidjela da je to JOŠ UVIJEK u lektiri
Na sreću, dijete nije dijelilo moj stav, rekao je da mu je knjiga baš fora. Ajde, bar nekome, iako me malo razočarao njegov književni ukusAli neću se žaliti, inače guta knjige jednu za drugom, mogu biti sretna zbog toga.
ja sam malo starija, nismo to mi čitali.
Ja nisam imala tu knjigu u lektiri ali sam je posjedovala, čitala i jako voljela.
Ne samo tu priču (nju još najmanje) nego i druge priče iz te knjige (o Tini i Bobi), a pogotovo pjesmice.
Moram priznati da si nikad nisam postavila pitanje kako su to ljudi živjeli u slonu, a moje dijete je - ali i njoj je ta priča dobra, nije joj bila glupa (iako nije bila niti oduševljena kao ja nekad davno).
Moje izdanje knjige Stanari u slonu imalo je vrlo dojmljive ilustracije - još ih sve pamtim.
upali smo opet u staru forumašku zamku
"meni se sviđa-meni se ne sviđa
ja to tako, a ne vako"![]()
mi upravo pišemo lektiru "moj kišobran.." pa ako nekome može poslužiti..
kao poruku smo napisali da je u svijetu mašte moguće ispuniti sve želje (igrati se s djecom s kojom inače ne možeš, ispuniti obitelji njihove želje i sl.)