Sjećate se jednog plakata koji je bio dno dna s porukom: "Prianja na svaku podlogu" koji je reklamirala gola ženska s nogama u špagi, a ustvari reklamirali autogume.truba prvotno napisa
Autora i naručitelja reklame bih natjerala u položaj špage i stavila na plakate. "Ne prijanjanju nizašta"
Ili obmanjujuće reklame firmi tipa L'Oreal ili Vichy. Primijetite, reklamiraju se sa postotcima smanjenja bora, pomlađivanja 37.5%, 83,367809%...malim slovima piše uzorak žena...istraživanje temeljeno na samoprocjeni na 40 žena...zar takve megakompanije nije sramota iznijeti objektivan podatak na tako ništavnom uzorku i ništavnom kriteriju kad mogu naći tisuće žena za eksperiment.....sve je OBMANA...
Pohvalu za lijepu reklamu upućujem VIP-u za onu plesanu : ...come up and see me..make me smiiiiile...
moje cure su svaki put postale balerine
Zabrana nastupanja djece u reklamama..i dalje moj moto..