Stranica 1 od 2 12 PosljednjePosljednje
Pokazuje rezultate 1 do 50 od 79

Tema: da li mislite da su djeca preopterećena školskim obavezama

  1. #1
    mona avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2007
    Postovi
    711

    Početno da li mislite da su djeca preopterećena školskim obavezama

    bila sam neki dan u školi i učiteljica mi se je potužila kako joj se neki roditelji žale da je prestroga,da imaju previše zadaće i da su im djeca preopterečena
    ja ne mislim tako,gledam mog sina,treći je razred i savladava gradivo bez problema,zadaće ima za cca pola sata,on to razvuče i na sat.Ja zadaću ne kontroliram,ponekad ga malo prorešetam pitanjima da vidim da li je gradivo savladao.jedino redoviti prije testa ponovimo.i nadgledam pisanje lektire jer mu je to muka.ali i to samo nadgledam,ne pišem ja s njim.možda dva puta u ovoj školskoj godini sam mu trebala nešto dodatno objasniti.
    što se tiče testova,pogotovo iz gramatike ,nisu lagani ali po rezultatima vidim da im nije to preteško.Uostalom ove smo ih godine kupili baš zbog toga jer su učiteljicu prozivali da je prestroga i da su testovi preteški.
    Osim škole sin mi trenira 3-4 puta tjedno i ima bar jednu utakmicu tjedno.I stalno je vani,napucava loptu s prijateljima,stigne i pol sata,sat igrati PS3,za vikend prespava kod prijatelja ili netko kod nas

    i onda si mislim šta bi mu tu bilo preteško?!??
    meni je jasno da neka djeca moraju uložiti više truda i vremena.Jasno mi je da je J jako pažljiv na satu pa doma samo ponovi.I matematički je tip i njemu je to sve logično ali ipak,zar je sat vremena poslije škole za školske obaveze previše?!Ili i dva ako djetetu treba više?!

  2. #2
    Jurana avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2011
    Lokacija
    Šibenik
    Postovi
    5,226

    Početno

    To je tako jako relativno.
    Evo, nekidan sam srela mamu jedne školske kolegice mog sina i došli smo na temu domaćih zadaća i izgovaramo istovremeno:
    Oni imaju jako ... domaćeg (rada).
    Ja sam rekla malo, a ona puno
    Oboje djece su odlikaši.

  3. #3
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,855

    Početno

    U drugom osnovne definitivno nisu - ali svi mi tvrde da su viši razredi gadni

  4. #4
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Slažem se - nema govora o tome da su djeca u početnim razredima osnovne škole preopterećena, dapače... Moji su dečki to i dokazali odabirom hrpe izvannastavnih aktivnosti po svojoj želji, a što uopće nije utjecalo na njihov uspjeh (odlikaši, oba + redovni učenici osnovne glazbene škole).

    Problem može biti ako je loš raspored sa puno praznih hodova, iako nisam primijetila da mojima i to smeta.

    S druge strane, moj mlađi je u početnim razredima imao problema (elementi disleksije) pa smo morali s njim dosta raditi doma jer u školi nije stizao i nije imao naviku pisanja. Ipak, čak i uz to bilo je vremena za sport, igranje i druge opuštajuće aktivnosti.

    Htjela sam još samo napisati ovo - iako se radne navike moraju razvijati na vrijeme, ako djeci škola ide glatko, malo je toga što mi kao roditelji možemo napraviti da ih privolimo da više uče. Moji uče taman toliko koliko im treba za željeni uspjeh. Nema teorije da ih prisilim da rade više. Vjerojatno nema ni potrebe. Kad se potreba pojavi, razvit će se i navika.

  5. #5
    mona avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2007
    Postovi
    711

    Početno

    pa sin mi najčešće ima zadaću iz dva predmeta dnevno,cca jednu stranicu zadataka iz matematike ( npr iz zbirke ) za što mu treba 10-15 min i još jedan predmet,ako je sastavak to mu je teže pa i duže traje.Prirodu,eng,vjeronauk riješi začas.
    meni to nije puno.

  6. #6
    mona avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2007
    Postovi
    711

    Početno

    ima još nešto što me je iznenadilo ,isto mi je učiteljica rekla da joj klinci donesu lektiru koja ne samo da su ju roditelji napisali već su i crtež nacrtali
    a s druge strane na zadnjem testu je bilo tri jedinice iz matematike i rekla je toj djeci da dođu pisati ponovo test .Došlo joj je JEDNO dijete

  7. #7
    Osoblje foruma spajalica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    selo
    Postovi
    14,789

    Početno

    BC je prvasic. ne cini mi se da ga skola pretjerano opterecuje. ni po ocjenama ne bi to mogla tako suditi. lektiru procita, bez nekih velikih frustracija, istu napise bez problema.

    ja osobno mislim da im je u prvom razerdu previse 5 sati u jednom danu. to je moj stav, ali niti ga njemu prenosim, niti o tome razgovaramo.

    sto se tice HJ nasa uciteljica kaze da im je rano za Č i Ć ali ja mislim da za to nikad nije rano i jako sam zalosna sto moje djete ima probelma sa ta dva slova kao i njegov otac radim s njim dosta na tome. ja ih izgovaram razlicito i prilicno jasno, pa opet na tome grijesi. sutra imamo test pa cu vidjeti kako ce proci.

    na jednom testu iz HJ dobio je 3, pa smo poceli intenzivnije vjezbati doma i ocijene su se popravile. to mi je drago jer je shvatio da nerad dovodi do nizih ocijena, a rad je nagradjen. sve to s ciljem stjecanja radnih navika.

    i jos mi je zao jer moje djete mora biti u boravku, jer nemamo neku ludu srecu s uciteljicom iz istog. jer provede u skoli puno vremena i jos doma mora vjezbati. mislim da mu je previse, ali opet to je moj osjecaj, na njemu ne vidim da se buni, pa svoje misljenje o idealnom skolovanju zadrazavam uglavnom za sebe. ali kad si pitala evo iznosim ga sad i javno

  8. #8
    Osoblje foruma spajalica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    selo
    Postovi
    14,789

    Početno

    Citiraj mona prvotno napisa Vidi poruku
    ima još nešto što me je iznenadilo ,isto mi je učiteljica rekla da joj klinci donesu lektiru koja ne samo da su ju roditelji napisali već su i crtež nacrtali
    a s druge strane na zadnjem testu je bilo tri jedinice iz matematike i rekla je toj djeci da dođu pisati ponovo test .Došlo joj je JEDNO dijete
    na boldano, imali smo nedavno lektiru hrabrica i za osobinu lika sam imala pravu rijec, ali sam znala da je mom djetetu nepoznata, a vjerujem i vecini klinaca pa sam je presutila i pustila hrabrost. ako moje djete misli da je lik iz knjige koju je on procitao je hrabar, onda mi ne pada na pamet reci nesto drugo, cak i po pitanju nize ocijene.

    a za popravak, pa bome moj bi ga pisao.

  9. #9
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    I kod nas učiteljica stalno ponavlja roditeljima da prestanu djeci pisati zadaće. Meni je to smiješno, teško mi je shvatiti da doista postoje ljudi koji misle da to ima nekakvog smisla.
    Što se opterećenosti zadaćom tiče, mislim da su djeca opterećena nekim glupostima koje moraju bubetati, a nemaju zapravo pojma čemu to nabubetano služi ili što to zapravo znači. Npr. moj Videk, ljubi ga majka, zna da se voćnjak orezuje, al nit zna zašto, nit kako, nit čemu. Al bitno da on mora nabubetat da se orezuje i to je to.

  10. #10
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,855

    Početno

    Pa zato ja sa djetetom pročitam te lekcije iz prirode, jer mislim da joj je puno toga teška apstrakcija, posebno ti poljoprivredni radovi.

  11. #11
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    Ma čitam i ja, ne govorim o tome, nego o sadržaju lekcija koji je totalno glup i neprikladno obrađen.

  12. #12
    Deaedi avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004
    Postovi
    9,727

    Početno

    Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku
    U drugom osnovne definitivno nisu - ali svi mi tvrde da su viši razredi gadni
    Pa ja mislim da su i u drugom razredu dosta opterećeni!

  13. #13
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,855

    Početno

    A ne znam, ja ne mislim tako, barem moja nije. Možda ima učitelja-ice koji daju više zadaća.

  14. #14
    mona avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2007
    Postovi
    711

    Početno

    ma i ja sa svojim pričam o gradivu,evo neki dan su učili da biljke na moru imaju mesnato i usko lišće ali nije im objašnjeno zašto
    pa sam mu ja objasnila.i J to pomaže jer ako mu je jasno onda i zapamti.Mora mu biti neka logika u svemu

  15. #15
    Osoblje foruma Lutonjica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Samobor
    Postovi
    13,505

    Početno

    zari treba oko pola sata svaki dan za zadaću
    uopće nije opterećena

  16. #16
    Osoblje foruma Lutonjica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Samobor
    Postovi
    13,505

    Početno

    btw ona je jedna od rijetkih koja sama piše zadaću i lektiru. ak nije i jedina u razredu :/

  17. #17
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,101

    Početno

    Meni se ne čini da je gradivo prezahtjevno, dapače (a imam dijete s teškoćama u učenju), ali slažem se da bi se neke stavke iz PiD-a mogle više proučavati na licu mjesta (u prirodi). Eto, napr. nauči dijete napamet da su bukva, grab i kesten listopadna, a čempres, bor i jela zimzelene, ali možda bi mu bilo lakše i ljepše da ode u obilazak neke šumice, da opipa list ili snimi granu. Ili npr. lijesku nikad nije povezala s lješnjakom i tako to...

    Molim moderatore da preimenuju naslov teme tako da bude u skladu s gradivom hrvatskog jezika za 2.r. .

  18. #18
    mona avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2007
    Postovi
    711

    Početno

    i mi dosta razgovaramo i širimo teme,npr kada su učili povijest Zagreba ja sam mu dosta pričala o tome,stvari koje i nisu učili,išli smo u Muzej grada Zagreba,tamo je između ostalog vidio Zlatnu bulu i odmah to zapamtio,kada smo bili ispred HNK i gledali Zdenac života,spomenula sam mu Meštrovića i Majku Hrvata ,doma smo proguglali i neka druga njegova djela.Kada su čitali Šegrta Hlapića pričali smo o IBM i da je ona unuka Ivana Mažuranića koji je bio ban...
    on voli razgovarati o takvim stvarima.Ali takve stvari ne brojim.Pa i dok se vozimo na more pričamo o nacionalnim parkovima pa nešto i zapamti.Zapravo učimo non-stop.Onda se on veseli kada u školi spominju nešto što je već čuo

  19. #19
    ivano2 avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2007
    Postovi
    1,165

    Početno

    Zar se škola toliko promjenila od 80-tih - 90-tih? Ne sjećam se da su moji roditelji sa mnom ikad učili (a niti sa mojim prijateljima), pisali lektiru, crtali ... A danas kad slušam sve ove priče (sa raznih strana ne samo forum) čini mi se kao nebo i zemlja od te ne tako davne prošlosti (tješim se malo) Nemam osobno iskustvo jer tek na jesen krećemo u školu ...

  20. #20
    aleksandra70vanja avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    11,372

    Početno

    3. razred
    ne mislim da su preopterećeni

  21. #21
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,855

    Početno

    Pa, rekla bih da to jako ovisi o djetetu. Sigurno da ima djece kojoj učenje izvan škole i zadaća uopće ne treba, a ima bome i one kojoj treba.
    Ima zrelije i manje zrele djece.

  22. #22
    ani4 avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,633

    Početno

    Moji su 4,6 i 1 srednje i ne mislim da je i jedan od njih preopterecen.
    4-tas bez problema odraduje sve, doma uci minimalno, odlikas je, trenira 5 puta tjedno.
    6-tas isto tako, ponekad mu je potrebna pomoc oko ucenja, uglavnom trazi da ga ispitam, trenira 3 puta tjedno.
    Srednjoskolac se na veliko iznenadenje izvrsno snasao u skoli, bez problema sve sam odraduje, ove godine nema treninga bas zbog toga jer nismo znali kako ce biti u skoli.
    Lektire sami citaju i pisu, ponekad dodu sa pitanjem koja je tema ili pouka.

    Po meni je najbitnija organizacija, ne dopustiti im da dodu poslije skole i onda gledaju tv, idu van ili se igraju na kompu. Prvo se rjesavaju skolske obaveze, onda treninzi i onda odmor i zabava. A ostane im itekako vremena za to.

  23. #23
    mona avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2007
    Postovi
    711

    Početno

    Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku
    Pa, rekla bih da to jako ovisi o djetetu. Sigurno da ima djece kojoj učenje izvan škole i zadaća uopće ne treba, a ima bome i one kojoj treba.
    Ima zrelije i manje zrele djece.
    sve je to meni jasno,i ako moj sin treba cca pola sata za školske obaveze onda i ono dijete kojem škola ide teže mora sve riješiti za 1,5 h .A ni to mi se ne čini previše.
    a što se tiče strogoče učiteljice ja mislim da nije prestroga kada očekuje da djeca nauče šta se piše velikim a šta malim slovom.Neki dan su pisali diktat i dvije greške su bile 4.i to mi je ok.pa uče to već tri godine !bdw mom sinu to nije išlo prošle godine,malo smo to vježbali,objasnila sam mu pravila i sada je diktat bio bez greške!znači malo truda i rezultati su tu

  24. #24

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb, Trešnjevka
    Postovi
    11,211

    Početno

    Citiraj marta prvotno napisa Vidi poruku
    Ma čitam i ja, ne govorim o tome, nego o sadržaju lekcija koji je totalno glup i neprikladno obrađen.
    Slažem se s ovim.
    Inače uopće ne mislim da su u 2. razredu preopterećeni (da mogu, ja bih svoje dijete još malo "opteretila", jer vidim da se u školi dosađuje), ali sadržaj i način obrade gradiva iz prirode i društva mi je vrlo loš, da ne kažem grozan. Jedini efekt koji vidim je da mi je dijete, koje je u predškolskoj dobi gutalo enciklopedije, zamrzilo prirodu i tvrdi da mu taj predmet "ne ide".

  25. #25
    Osoblje foruma Lutonjica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Samobor
    Postovi
    13,505

    Početno

    prirodu neću uopće komentirati, PRESTRAŠNO nešto

  26. #26
    Osoblje foruma spajalica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    selo
    Postovi
    14,789

    Početno

    iskreno ne znam kakva je u drugom razredu, tu privilegiju cu imati tek na jesen, ali ova za prvi mi nije bas sjela. ali mislila sam da sam ja cudna.
    jer ne poznajem bas roditelje iz razreda pa ni ne komentiram te stvari.

  27. #27
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,855

    Početno

    Slažem se za prirodu, no moja kćer ima učitelja koji ima puno priča o životinjama, biljkama, gljivama, moru - i vidim da joj je to zanimljivo, često nam doma ispriča nešto što je čula od učitelja. Ja se isto trudim da joj u stvarnosti pokažemo ono što uče na prirodi koliko god možemo.
    Recimo sad su išli na izlet vezano uz lekciju o prometu itd.

  28. #28
    Osoblje foruma Lutonjica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Samobor
    Postovi
    13,505

    Početno

    meni je sad u trećem razredu najgora do sad UŽAS

  29. #29
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    A taj predmet bi mogao biti GENIJALAN. Meni nije jasno kako uspiju toliko ujebati, oprostite mi na izrazu, još sam se "fino" izrazila.

  30. #30

    Datum pristupanja
    Sep 2005
    Postovi
    608

    Početno

    A. (drugi razred) također nije preopterećena, a svoje obaveze ispunjava sama. sve. ukljucujuci i 'projekte' i 'plakate' koje druga djeca donose otisnute u koldingu, na canvasima, zlato i sitotiskom radjene
    osim skole pohadja i glazbenu i dramsku, a boravkas je.
    stalno joj nije dosta i dosadno joj je i za sljedecu godinu je napravila popis aktivnosti koje jos zeli (jer navodno u trecem nece biti boravka?)

  31. #31

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb, Trešnjevka
    Postovi
    11,211

    Početno

    Citiraj Lutonjica prvotno napisa Vidi poruku
    meni je sad u trećem razredu najgora do sad UŽAS
    Daj neki primjer, da se mogu psihički pripremiti
    Ja svojeg već tješim da će mu u trećem razredu biti zanimljivije, jer se uči povijest Zagreba (a jesenas si je sam kupio knjigu na Interliberu na tu temu). Sad se pitam, da mu se neće i ta tema ogaditi

    Samo gradivo u 2. razredu je ok, ali udžbenici kao da su pisani za neki nedefinirani uzrast - slike i crteži su infantilni, iz toga se ne može učiti, podaci su šturi i nedovoljno objašnjeni. O tome kako cijeli taj predmet nema veze sa stvarnim životom (iako bi trebao imati), bolje da ne pišem.
    "Projekata" i "plakata" nemaju uopće (radili su nešto u 1. razredu, ove godine ne).

    A imam ja primjedbi i na čitanku iz hrvatskog

  32. #32

    Datum pristupanja
    Sep 2005
    Postovi
    608

    Početno

    da, svi nas 'plaše' sa trećim razredom, posebno je priroda bauk?
    vapim za vasim iskustvima, a veselim se popisu knjiga da to pregledam na vrijeme pa pod praznicima napumpamo informacije koje mozda u knjigama nedostaju?

  33. #33
    mona avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2007
    Postovi
    711

    Početno

    vidim ipak nisam bila u krivu i većina djece bez problema servisira školu i dodatne obaveze

    što se tiče samog sadržaja predmeta u to rađe ne bi ulazila
    mi imamo super učiteljicu koja se trudi da im sve to približi
    npr.kada su učili o Zagrebu išli su na terensku gdje su se vodiči po Gornjem gradu i maskirali u povijesne likove i glumili im
    ili kada su čitali Hlapića gledali su i crtić i kazališnu predstavu pa pričali o sličnostima i razlikama

  34. #34
    mona avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2007
    Postovi
    711

    Početno

    Citiraj tanja_b prvotno napisa Vidi poruku
    Daj neki primjer, da se mogu psihički pripremiti
    Ja svojeg već tješim da će mu u trećem razredu biti zanimljivije, jer se uči povijest Zagreba (a jesenas si je sam kupio knjigu na Interliberu na tu temu). Sad se pitam, da mu se neće i ta tema ogaditi

    Samo gradivo u 2. razredu je ok, ali udžbenici kao da su pisani za neki nedefinirani uzrast - slike i crteži su infantilni, iz toga se ne može učiti, podaci su šturi i nedovoljno objašnjeni. O tome kako cijeli taj predmet nema veze sa stvarnim životom (iako bi trebao imati), bolje da ne pišem.
    "Projekata" i "plakata" nemaju uopće (radili su nešto u 1. razredu, ove godine ne).

    A imam ja primjedbi i na čitanku iz hrvatskog
    pa i ja,a ni Dip in iz engleskog mi nije baš drag

  35. #35
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    Citiraj tanja_b prvotno napisa Vidi poruku

    Samo gradivo u 2. razredu je ok, ali udžbenici kao da su pisani za neki nedefinirani uzrast - slike i crteži su infantilni, iz toga se ne može učiti, podaci su šturi i nedovoljno objašnjeni. O tome kako cijeli taj predmet nema veze sa stvarnim životom (iako bi trebao imati), bolje da ne pišem.
    "Projekata" i "plakata" nemaju uopće (radili su nešto u 1. razredu, ove godine ne).
    Odlična dijegnoza.

  36. #36
    Osoblje foruma Lutonjica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Samobor
    Postovi
    13,505

    Početno

    Citiraj tanja_b prvotno napisa Vidi poruku
    Daj neki primjer, da se mogu psihički pripremiti
    Ja svojeg već tješim da će mu u trećem razredu biti zanimljivije, jer se uči povijest Zagreba (a jesenas si je sam kupio knjigu na Interliberu na tu temu). Sad se pitam, da mu se neće i ta tema ogaditi
    nikakvu povijest mi nismo imali
    ok, nešto malo o rodnom gradu, ali fakat jako malo, koji sat
    nego se obrađuju brdske, gorske, primorske i ostale županije, njihova obilježja, zanimanja, kulture koje se uzgajaju, vode tekućice i stajaćice

  37. #37
    Jurana avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2011
    Lokacija
    Šibenik
    Postovi
    5,226

    Početno

    Citiraj marta prvotno napisa Vidi poruku
    A taj predmet bi mogao biti GENIJALAN. Meni nije jasno kako uspiju toliko ujebati, oprostite mi na izrazu, još sam se "fino" izrazila.
    Točno tako je i s geografijom. Nešto što bi moglo biti najzanimljivije gradivo je štrebanje nebitnih podataka.
    I ovo što piše Lutonjica za PID u trećem razredu - zameci geografije.

  38. #38
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Citiraj anledo prvotno napisa Vidi poruku
    da, svi nas 'plaše' sa trećim razredom, posebno je priroda bauk?
    vapim za vasim iskustvima, a veselim se popisu knjiga da to pregledam na vrijeme pa pod praznicima napumpamo informacije koje mozda u knjigama nedostaju?
    Tja, evo iz glave s odmakom od nekoliko godina: nije svejedno po kojem udžbeniku rade... Moj stariji je radio po De Zanu i to je bilo više manje ok, ali mlađi... Alfin udžbenik, koji je bio na vrtićkoj razini. Za ostale izdavače ne znam. Ono što me zaprepastilo - kad se uči o gospodarstvu po regijama, uči se da postoje davno propale tvornice ... a ima takvih bisera još puno. Pa onda vazdazelene biljke i slične novotvorevine.... jadna djeca. Moj stariji je to dobro savladao uz dobru učiteljicu, a mlađem smo dali knjige od starijega pa se snašao i on.

    Dodatak: povijest Zagreba - to su dobili ispisano na 4 stranice formata A4 na takav glup način da se moj mlađi uopće nije snašao. Sve zbrda zdola.... Problem smo riješili posjetom muzeju u vlastitom aranžmanu.
    Posljednje uređivanje od Peterlin : 27.05.2013. at 13:07

  39. #39

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    4,340

    Početno

    moja je četvrti razred i nije preopterećena školskim gradivom

  40. #40

    Datum pristupanja
    Feb 2005
    Postovi
    712

    Početno

    isto treći razred
    nema govora o opterećenosti,
    zadaće objektivno ne mogu uzeti više od sat vremena,

    druga stvar je ova priroda i loše obrađeno gradivo
    jedina dobra stvar je bila povijest zagreba

  41. #41
    mona avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2007
    Postovi
    711

    Početno

    Citiraj Lutonjica prvotno napisa Vidi poruku
    nikakvu povijest mi nismo imali
    ok, nešto malo o rodnom gradu, ali fakat jako malo, koji sat
    nego se obrađuju brdske, gorske, primorske i ostale županije, njihova obilježja, zanimanja, kulture koje se uzgajaju, vode tekućice i stajaćice

    mi smo radili samo našu županiju od županija,ovo ostalo jesmo.a o Zagrebu im je učiteljica napisala na papir pa im svaki sat donosila i to su si lijepili u bilježnicu
    i prošli su sve ugrubo ,od Ilira i Andautonije ,Gradec,Kaptol,Zlatna bula,Ilirski pokret...ma sve

  42. #42
    Rebbeca avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Zagorje zeleno
    Postovi
    871

    Početno

    Moji u nižim razredima nisu bili preopterećeni, ali od 5. sad su 6. jesu... ili su samo spori. Svaki drugi pon. imaju 8 sati, to je do 15h, dok dođu doma, ručaju je blizu 15,45, i onda bi se trebalo odmoriti, ali moraju brzinom munje krenuti na zadaću koji imaju minimalno iz 4 predmeta. Da ne spominjem da bi to onda trebali i naučiti. U ostale dane, kada imaju po 6 sati, na zadaću im ode najmanje na 2 sata, pa još učenje, ponavljanje već naučenog, ponekad se treba provježbati mat ili hrv, pa plakati, umne mape, herbarij, lektira, traženje i izrezivanje nekih sličica ili tekstova... ma ima toga...

  43. #43

    Datum pristupanja
    Feb 2005
    Lokacija
    Samobor
    Postovi
    1,053

    Početno

    I R. je treći razred, nema govora o preopterećenosti, čak za moj pojam imaju i premalo zadaće. On sve zbavi za pola sata, zadaću piše sam, ja uletim samo ako nešto baš ne razumije, ali ga uvijek tražim prije da pročita par puta i proba sam, pa ako ne ide, onda pomažem. Malo je lijen za lektiru (i općenito za hrvatski) više je matematički tip, ali i to riješi sam. Evo čak je na svoju inicijativu sa prijateljima ovaj vikend napravio školski list (svoje Područne škole) i mogu reć da im je čisto lijepo ispao. Mislim da njemu čak fali sadržaja, pa ih traži sam. Moram napomenut isto da ima 3 treninga tjedno, plus svaki vikend utakmicu, i stvarno ima dosta vremena za sve, dapače non-stop mu je dosadno.

  44. #44
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    moj odgovor - ne, nisu opterećeni previše. 5. razred je i ima svaki dan trening, i subotom, i sve stigne preko one stvari. već sam pisala o tome, ja bi ih dodatno opteretila, za 5 moraš pisati doma plakate, projekte i sl, dodatne lektire... a ne ovako. da ga barem mogu nekako nagovoriti na muzičku školu, al ne mogu.
    Posljednje uređivanje od cvijeta73 : 27.05.2013. at 19:08

  45. #45
    mona avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2007
    Postovi
    711

    Početno

    baš je neko danas otvorio temu da li dati dijete na njemački u 4 razredu
    moj sin nije imao izbora,ja sam ga upisala
    koo što sam i rekla,sadašne obaveze savladava bez problema,o profesoru iz njemačkog sam čula da je strog i puno traži tako da nisam imala dileme
    inače ide i na dodatnu iz matematike i i to mu je zabavno i ne preteško

  46. #46
    aleksandra70vanja avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    11,372

    Početno

    Citiraj cvijeta73 prvotno napisa Vidi poruku
    moj odgovor - ne, nisu opterećeni previše. 5. razred je i ima svaki dan trening, i subotom, i sve stigne preko one stvari. već sam pisala o tome, ja bi ih dodatno opteretila, za 5 moraš pisati doma plakate, projekte i sl, dodatne lektire... a ne ovako. da ga barem mogu nekako nagovoriti na muzičku školu, al ne mogu.
    ti to pišeš o mojoj V?
    a ne, vidim da je 5. razred
    i meni je glazbena nepreželjena, ali neće i neće

  47. #47
    mona avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2007
    Postovi
    711

    Početno

    zapravo mislim da kada nemaju dodatnih obaveza onda se razvlače,bar moje dijete
    ako se desi da mi sin nema trening razvlači zadaću satima...kao ima vremena
    ali sada kada je lijepo vrijeme brz je kao munja,malo se odmori i ruča poslije škole,pa napiše zadaću,gotov je najkasnije u 13.30 ,pa van na 2-3 sata i trening nakraju.

  48. #48
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Citiraj cvijeta73 prvotno napisa Vidi poruku
    moj odgovor - ne, nisu opterećeni previše. 5. razred je i ima svaki dan trening, i subotom, i sve stigne preko one stvari. već sam pisala o tome, ja bi ih dodatno opteretila, za 5 moraš pisati doma plakate, projekte i sl, dodatne lektire... a ne ovako. da ga barem mogu nekako nagovoriti na muzičku školu, al ne mogu.
    A imaš li kakvu mogućnost za upis tečaja npr. gitare? To je zgodno, a nije tak zahtjevno kao glazbena škola. Kolege mog mlađeg sina već nekoliko sezona tako uče u kulturnom centru (gitara, klavijature).

    I da - slažem se, kad dijete ima više obveza, sve se to nekako rasporedi i stigne. Kad ima manje, misli da ima puno vremena pa je sklono razvlačenju i na kraju zapadne u cajtnot ili zaboravi pa ispadne sr*nje. Moji tak funkcioniraju prek ljeta - ne bi ni svoje suđe od doručka oprali ni krevete pospremili...

  49. #49
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    Pranje sudja od doručka je kod mene još uvijek SF...

  50. #50
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Citiraj marta prvotno napisa Vidi poruku
    Pranje sudja od doručka je kod mene još uvijek SF...
    Ma isto - ne uzrujavaj se, nije toga vrijedno. Funkcionira samo uz prisile i ucjene. Sretna sam ako uguraju u suđericu, ali prečesto ne naprave ni to.

Stranica 1 od 2 12 PosljednjePosljednje

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •