Evo mi rijesili problem na najbolji moguci nacin!

Nazvala sam uvoznika i davatelja jamstva za BeSafe proizvode u Hrvatskoj, Mikroedru d.o.o, na ciji telefon mi se javila vrlo ljubazna djelatnica. Spremno je prihvatila problem puknutog stiropora, rekavsi da se takve stvari desavaju i da oni taj problem rijesavaju u najkracem mogucem roku. Rekla je da ce odmah poslati kurirsku sluzbu po sjedalicu. Kurir je dosao u roku od dva sata od poziva. Sjedalicu sa novim naslonom dobili smo u roku od tjedan dana. A sve to na njihov trosak (i materijal i posao i troskove kurirske sluzbe).

Moram reci da je sjedalica bila jos u garancijskom roku pa mozda zato nista nismo morali platiti, ali treba reci i to da me uopce nisu ni pitali da li garancija jos vrijedi.

Sve u svemu, ne pamtim kada sam jos koji problem rijesila na tako brz i efikasan nacin, uz svu profesionalnost na koju kod nas jedva da ikada nailazim.

Za svaku pohvalu!




Citiraj ivarica prvotno napisa Vidi poruku
u projektu AS ne suradjujemo s proizvodjacima, vjerojatno si mislila na bannere ili reklame koje su se vrtile na forumu
Zapravo sam naisla na neki tekst u kojem se na BeSafe stranicama spominje Roda. Nakon ovog tvog komentara vidjela sam da se Roda tamo spominje samo u smislu informacije o Rodinom pregledu autosjedalica.