ima danas inicijalni iz matke
i zapeli smo na jednom zadatku
ne ona, ona rješava po shemi kako im je učka pokazala
ali meni taj zadatak nema logike
100 - (25+15) : 3 =
ima danas inicijalni iz matke
i zapeli smo na jednom zadatku
ne ona, ona rješava po shemi kako im je učka pokazala
ali meni taj zadatak nema logike
100 - (25+15) : 3 =
Meni se čini kao da tu fale još jedne zagrade?
ne ništa ne fali
zadatak je takav
a ispod njega je zadatak
100-25+15:3=
treba ta dva zadatka riješiti i usporediti
40:3 oni ne znaju riješit pa bi možda morali tako napisat? Da nije djeljivo?
Redosljed računskih radnji
Zbrajanje i oduzimanje su računske operacije (radnje) prvog stupnja, a množenje i dijeljenje drugog stupnja.
Ako u zadatku imamo računske operacije istoga stupnja računamo ih po redosljedu kako su naznačene.
Primjer 18-2+4=16+4=20 18:2:3=9:3=3
Ako imamo računske operacije različitih stupnjeva, prvo množimo i dijelimo, a zatim zbrajamo i oduzimamo.
Primjer 2+3•4=2+12=14
Ako uzadatku imamo zagrade, najprije izračunavamo ono što je u njima.
Primjer (2+3)•4=5•4=20
meni se čini da je bitno prikazati redoslijed računja prema gore napisanom...
100 - (25+15) : 3 = 100 - 40 : 3 = ( e ovdje bi sad trebala stati iz razloga koji je navela vertex)
100-25+15:3= 100 - 25 + 5 = 100 - 30 = 60
Da ne fali tu još jedna zagrada?
Posljednje uređivanje od Peterlin : 04.09.2013. at 12:31
Ako fali zagrada, onda treba izračunat 60:3. Ni to nisu zapravo učili. Čini mi se. Ne znam ja baš u svakom trenu šta oni rade u školi![]()
aleks, pa kako je ona to rješila po šemi od učiteljice
moraš prvo zagrade, pa dijeljenje, i onda dođeš do 40:3 - nema tu druge šeme![]()
ne, ne fali
zadatak je ovakav:
100 - (25+15) : 3 =
i onda je ona riješila, kao tako im je učiteljica rekla
(100-40) : 3= 60: 3 = 20
a meni to nema logike
ja bih rješavala
100 - (40) : 3=
ali 40 se ne dijeli s 3 bez ostatka
tako da niš ne kužimo
i mi se nerviramo
njoj se fućka
e tako baš cvijeto, meni je to toalno bzvz
i baš je kao fora da se usporede ta dva zadatka
Pa kako im je učiteljica mogla reći pogrešan način rješavanja??
Nego, šta su već počeli inicijalni testovi? Kod nas nema još ništa.
pa znači fale još jedne zagrade, dobro ti veli tanjab!
(100 - (25+15)) : 3 =
odi pošpotaj učiteljicu! :D
ako im je učiteljica rekla tako kako je curka rješavala, bolje neka im ne predaje više matematiku.
nadam se da je ipak greška u zadatku, npr. da je umjesto 3 trebalo biti 5.
i mene bi to nerviralo. il je možda mala krivo prepisala, bez ovih dodatnih zagrada![]()
i ja znam ovako ko ti
zagrada, dijeljenje pa oduzimanje.
NEMA JOŠ JEDNE ZAGRADE
da ime, ne bi bilo ove teme
zadatak je tako štampan u radnoj bilježnici, nije ga ona prepisala s ploče
zadatak je takav, a rješenje je ona upisala u RB, navodno da im je tako učka rekla
to mogu dovesti u pitanje
mada bi mi bilo čudno da rješenje ima u sebi broj koji nije djeljiv bez ostatka
a jel mozda ova zagrada visak? a?![]()
![]()
Očito je greška u RB a učiteljica im rekla da dodaju zagrade i tako riješe.
Dok je učiteljica govorila za zagrade, ona se mijenjala za trendy narukvice pa je propustila taj dio.
eto zasto smo dobili besplatne knjige- jer su felericne! pih!
Bile su i one koje su se plaćale felerične![]()
kad ja dodjem i imam osmijeh od uha do uha i kazem ja imam prigovor, uciteljici se smraci.
pa eto alex odi ulozi prigovor.
aleksandra70vanja, ne uzrujavaj se....
Pričekaj informacije pa pitaj. (Naslušala sam se ja toga dok je dijete bilo u nižim razredima).
Sad je bolje, ali opet - dala sam neki dan svojoj djeci neke inicijalne testove s interneta, tek da vidim gdje su... Stariji zna sve, a mlađi zaboravio kak se rastavlja na proste faktore pa plače... Sva sreća da sam to otkrila prije inicijalnog testa. ALi fućkaš test, bitno je da djeca nešto nauče. I zato pitaj učiteljicu kaj je s tim ušljivim zadatkom kad budeš imala prilike.
Vjerujem da je učiteljica zna za redoslijed računskih radnji i da je ovo tiskarska ili lektorska greška za koju je ona našla neko (poluspretno) riješenje.
Učitelji su valjda već oguglali pa ne haju na raznorazne greške, ali možda bi bilo korisno da roditelji jave mejlom uredniku kad naiđu na neku.
Pa sta to nije iz alfine knjige za treći razred zadatak?! Ja ga se sjećam od prošle godine i to je stamparska greška! Nije mi jasna vaša učiteljica.
A tek hrvatski![]()
u trećem razredu ne rade sa zagradom unutar zagrade, umjesto 3 bi trebalo stajati 5
Ako sam dobro skužila to je iz Alfinog udžbenika?
Ja (silom prilika) radim po njihovoj matematici i izgovaram "ALFA" otprilike tonom kako je Seinfeld izgovarao "Newman"![]()
U tim knjigama je more grešaka, a knjige su u upotrebi već dobrih 10 godina i nitko se još nije udostojio ispraviti greške!
2006. godine je došao HNOS s rasterećenim gradivom a oni su te zadatke lijepo ostavili u listićima (npr. dijeljenje s ostatkom u 2. razredu) i samo iznad tutnuli naslov "poluprogramirana sekvenca" (što god im to značilo).
UH!
naši uče samo čistu tablicu množenja, matematičke priče
Ni kod moje nisu učili dijeljenje s ostatkom. Rade po knjizi: "Moj sretni broj"
Ovo mi je baš čudno pročitati, da se sadržaj razlikuje ovisno o udžbeniku. Bar kod matematike to ne bih očekivala. Naši rade po tom Alfinom udžbeniku, moram priznati da nisam dosad pronašla grešaka (što ne znači da ih nema). I uredno su radili dijeljenje s ostatkom u 2. razredu.
To ide tako ako imaš nadobudnog i savjesnog učitelja. Moj stariji je to učio, mlađi se čudom čudio.... morali smo ga učiti doma. Da ne griješim dušu, može biti da je njima učiteljica to pokazala, ali sasvim sigurno ih nije uvježbavala. Stariji je to morao guliti i sva sreća da je - njemu ide to puno bolje. Mlađemu je trebao homeschooling i tortura tijekom ljetnih praznika da se nadoknadi "rasterećeno" gradivo. Bolje da ne napišem što o tome mislim.
svašta, pa dijeljenje ostatkom mi se čini vrlo važna stvar usko vezana uz tablicu množenja (moja je isto ucila).
Nadobudna sigurno nije, ali gradivo s njima temeljito prođe, u to sam se više puta uvjerila (i matematiku ih dobro izdrila, primijetila sam, i drago mi je zbog toga). Meni je bila najnormalnija stvar da su učili dijeljenje s ostatkom, pa i mi smo to nekad učili u 2. razredu. Nisam ni znala da se to tako raznoliko obrađuje, po školama. A MM i ja smo još bili nezadovoljni što se iz matematike više ne rade skupovi, eh, baš smo zahtjevni![]()
Nema uopće u našem udžbeniku za 2. razred dijeljenje s ostatkom. Možda sad u 3.
skupovi vise nisu IN, ja sam ostala sokirana tom cinjenicom