Nema to veze sa strcnosti odgajateljica nego sa ocekivanjima.
tolerira se vise nemir, nekoncentracija , nesuradnja u mladoj dobi.
kod vecine se to izgubi ili svede na prihvatljivu mjeru u predskolskoj dobi , kod djece sa poremecajem paznje - ne.
i onda ostaju velika ocekivanja koje dijete ne moze ispuniti , a ne da ne zeli . Jednostavno , ne moze , jer ne funkcionira tako . To vodi u njegovu spoznaju o sebi da je losiji od drugih, pritisak okoline raste , dijete je ocajno jer ne moze pratiti vrsnjake ocekivanim tempom ( u odredenim aktivnostima ).To vodi u nedostatak samopuzdanja . Nedostatak samopuzdanja zapravo i bude skoro i najveci problem sa vremenom. Fizicki nemir se kompenzira sa drugim stvarima , nedostatak paznje postane nesto sa cime se zivi ,nedostatak organiziranosti / sistematicnosti se nauci , ali samopuzdanje ( zbog toga sto nije po ocekivanjima) -ostaje.
zato se ide psihologu , da roditelji ( prvenstveno) upoznaju situaciju i svate realna ocekivanja.
da nauce pomoci i reagirati.
i da budu advokati svog dijeteta u sustavu , ako treba.