Pokazuje rezultate 1 do 48 od 48

Tema: favoroziranje ucenika koji pohađaju dodatnu nastavu

  1. #1
    tileo02 avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    352

    Početno favoroziranje ucenika koji pohađaju dodatnu nastavu

    Učiteljica iz hrvatskog jezika favorizira učenike koji pohađaju dodatnu nastavu i samo oni mogu dobiti peticu ili četvorku. Uz to ih.na dodatnoj nastavi upućuje u detalje testa za koje ostatak razreda ne zna a nisu dio cjeline koju su obrađivali na nastavi. Mislim da to nije u redu prema drugim učenicima i da ne može djecu ucjenjivati pohadjanjem dodatne. Razmišljam da ju prijavim ministarstvu.

  2. #2

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Prijavi ako hoćeš.
    Opis zvuči kao da je utemeljen isključivo na djetetovoj percepciji situacije. Između redaka da se isčitati i roditeljska zavist na uspjesima onih naprednijih u razredu (to nitko ne priznaje , nećeš niti ti vjerojatno).

    Ja osobno bih otišla do profe iz hrvatskog jezika i zamolila da mi objasni kriterije ocjenjivanja.

  3. #3
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,304

    Početno

    noa i kaj je rekla profačica?

  4. #4
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,304

    Početno

    kod nas često zna biti u ispitu zadaci čije gradivo nisu učili, onda profa večinom kaže da te zadatke ne rade.

  5. #5
    tileo02 avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    352

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    Prijavi ako hoćeš.
    Opis zvuči kao da je utemeljen isključivo na djetetovoj percepciji situacije. Između redaka da se isčitati i roditeljska zavist na uspjesima onih naprednijih u razredu (to nitko ne priznaje , nećeš niti ti vjerojatno).

    Ja osobno bih otišla do profe iz hrvatskog jezika i zamolila da mi objasni kriterije ocjenjivanja.
    Kako misliš zavist? Pa moje dijete je odlikaš, nemam zbog čega biti zavidna... Uvijek je najbolji u razredu, zato mi ovo smeta i zato se oslanjam na vlastitu percepciju.

  6. #6

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj jelena.O prvotno napisa Vidi poruku
    noa i kaj je rekla profačica?
    ako smijem primjetiti profa nije (još) ništa napisala na ovoj temi, niti je tile razgovarala s njom.

    ali evo iz njenih cipela: Naši učenici imaju slabe radne navike, uče kampanjski, ne vole učiti hrvatski jezik osobito gramatiku (često pitaju što će im to u životu uopće). S druge strane roditelji očekuju odlične ocjene (upis u SŠ itd). Stoga djeca imaju potrebu opravdati ocjene koje su ispod roditeljskih očekivanja nekim "vanjskim" faktorom na koji oni sami nemaju utjecaja.

  7. #7
    tileo02 avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    352

    Početno

    Opet krivo, to je generaliziranje i apriori osuda, ako kažem da moje dijete sve svoje ocjene odrađuje i da ima sve petice, činjenica da ne ide na dodatnu nastavu (dodatna je za napredne) ne može utjecati na rezultat testa, jer su djeca koja idu na dodatnu dobila bolje ocjene. Bože dragi, šta se uvijek moraš nekom opravdavat ko maluoumna, ne bi ni pisala da svoje dijete potičem na nerad i prosječnost, onda mi ne bi bilo stalo.

  8. #8

    Datum pristupanja
    Feb 2005
    Postovi
    712

    Početno

    tileo02 ja bi prvo razgovarala sa profesoricom,
    imala sam slične dileme oko dodatne matematike
    i uspjeli smo to riješiti sa učiteljicom,

    dobro s tim da je naša učiteljica zbilja maksimalno raspoložena
    za rješavanje bilo kakvih nedoumica

  9. #9

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj tileo02 prvotno napisa Vidi poruku
    Opet krivo, to je generaliziranje i apriori osuda, ako kažem da moje dijete sve svoje ocjene odrađuje i da ima sve petice, činjenica da ne ide na dodatnu nastavu (dodatna je za napredne) ne može utjecati na rezultat testa, jer su djeca koja idu na dodatnu dobila bolje ocjene. Bože dragi, šta se uvijek moraš nekom opravdavat ko maluoumna, ne bi ni pisala da svoje dijete potičem na nerad i prosječnost, onda mi ne bi bilo stalo.
    Tile, nitko ti nije rekao da potičeš dijete na nerad i prosječnost.
    Zašto ti je problem da su djeca koja idu na dodatnu dobila bolje ocjene? Valjda nešto dodatno tamo rade i uvježbavaju. I to "dodatno" vjerojatno ima veze s redovnim gradivom, dodatno uloženi trud morao bi se na neki način odraziti na ocjenu. Ne znači da im je profa dala pitanja za test ili da ima pomaknute kriterije

    Meni je upitan tvoj zaključak da nitko ne može imati bolju ocjenu od tvog djeteta i kad taj drugi uloži dodatan trud odnosno da se odmah radi o pristranosti i manjkavim kriterijima.

  10. #10
    tileo02 avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    352

    Početno

    Pa svakako ću ići u školu, no@ nisi u pravu, ali prekidam raspravu...milsim stvarno, donosiš zaključke o ljudima koje ni ne poznaješ.

  11. #11
    oka avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Postovi
    3,305

    Početno

    Samo odabrani, napredniji idu na dod iz matematike, što ne znači da su ostali manje vrijedni ili ne zaslužuju peticu, pa nismo svi rođeni lumeni, što opet ne znači da smo glupi.
    Dod je nešto gdje djeca iskaču iznad prosjeka ili djeca koja mogu i kuže brže i više.
    Ocjenjivanje na satu ne bi smjelo biti favorizirano, a kamoli da se na dod-u razglabaju detalji koji će biti na testu na redovnoj nastavi.
    Po meni na dod-u se rješavaju sasvim drugačiji, zahtjevniji zadaci nego na redovnoj nastavi i dod nikako ne bi smio utjecati na redovnu nastavu.
    I da, ako se učiteljica pogubila u razvajanju doda i redovne nastave mora to svakako promijeniti.
    Posljednje uređivanje od oka : 03.10.2013. at 10:21

  12. #12

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj tileo02 prvotno napisa Vidi poruku
    Pa svakako ću ići u školu, no@ nisi u pravu, ali prekidam raspravu...milsim stvarno, donosiš zaključke o ljudima koje ni ne poznaješ.
    Ne bih rekla da sam ja ta koja donosi jednostrane zaključke:


    Kako misliš zavist? Pa moje dijete je odlikaš, nemam zbog čega biti zavidna... Uvijek je najbolji u razredu, zato mi ovo smeta i zato se oslanjam na vlastitu percepciju.
    Zapravo ih ne donosim uopće.

  13. #13
    oka avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Postovi
    3,305

    Početno

    Onaj tko uspješno riješi zadatke sa redovne nastave zaslužuje 4 ili 5 i to nema apsolutno nikakve veze sa dodatnom nastvom, a svako odstupnanje od toga nije u redu.

  14. #14
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,859

    Početno

    I ja sam išla na napredne matematičare, to je bila slobodna aktivnost, i nije imala nikakvog utjecaja na redovnu nastavu.
    Samo, normalno da smo mi koji smo išli na tu grupu imali pet iz matematike, zato smo i išli.
    Danas mi se čini da kriteriji za dodatnu nastavu ovise o učiteljima, jer znam djecu koja su super odlikaši, ali nisu nikakvi posebni talenti za matematiku, no idu na dodatnu. To znam po tome što mi šalju zadatke sa dodatne da im rješavam.

  15. #15

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj oka prvotno napisa Vidi poruku
    Onaj tko uspješno riješi zadatke sa redovne nastave zaslužuje 4 ili 5 i to nema apsolutno nikakve veze sa dodatnom nastvom, a svako odstupnanje od toga nije u redu.
    Slažem se.

    Problem nastane kada ne riješi tako uspješno (za 4 ili 5), a netko drugi (tko ide na dodatnu ili izvannastavnu) je uspješniji i dobije bolju ocjenu.

  16. #16
    rosa avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2006
    Postovi
    2,461

    Početno

    Citiraj oka prvotno napisa Vidi poruku
    Samo odabrani, napredniji idu na dod iz matematike, što ne znači da su ostali manje vrijedni ili ne zaslužuju peticu, pa nismo svi rođeni lumeni, što opet ne znači da smo glupi.
    Dod je nešto gdje djeca iskaču iznad prosjeka ili djeca koja mogu i kuže brže i više.
    Ocjenjivanje na satu ne bi smjelo biti favorizirano, a kamoli da se na dod-u razglabaju detalji koji će biti na testu na redovnoj nastavi.
    Po meni na dod-u se rješavaju sasvim drugačiji, zahtjevniji zadaci nego na redovnoj nastavi i dod nikako ne bi smio utjecati na redovnu nastavu.
    I da, ako se učiteljica pogubila u razvajanju doda i redovne nastave mora to svakako promijeniti.

    slažem se s napisanim.

    što ako je dijete u potpunosti svladalo nastavno gradivo nekog predmeta,ali nema motivacije/vremena itd.. ići na dodatnu iz tog predmeta,nego želi dodatnu nastavu/slobodnu aktivnost iz nečeg drugog? treba mu zaključiti dobar??!

    dodatna nastava je obično priprema za natjecanja,rad na projektima s posebno nadarenim i motiviranim učenicima i sl., dakle, materija koja se radi na dodatnoj treba biti znatno složenija od one koja je predviđena u okviru obaveznog plana i programa.dakle,nešto ne štima ukoliko profesorica samo učenicima koji idu na dodatnu daje petice i četvorke (!?),a svi ostali u razredu imaju od 1 do 3...
    Ocjene od 1 do 5 moraju biti u rasponu obaveznog dijela plana i programa za cijeli razred.

  17. #17
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,304

    Početno

    Citiraj tileo02 prvotno napisa Vidi poruku
    a nisu dio cjeline koju su obrađivali na nastavi.
    ja mislim da je to najvažnija rečenica, nema kaj raditi pitanje ako se nešto nije radilo u testu.

  18. #18
    rosa avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2006
    Postovi
    2,461

    Početno

    Citiraj jelena.O prvotno napisa Vidi poruku
    ja mislim da je to najvažnija rečenica, nema kaj raditi pitanje ako se nešto nije radilo u testu.
    tako je.

    no,ja ne bih odmah na ministarstvo, postoje vrata na koja treba kucati prije prijave visokom domu

  19. #19
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Citiraj tileo02 prvotno napisa Vidi poruku
    Učiteljica iz hrvatskog jezika favorizira učenike koji pohađaju dodatnu nastavu i samo oni mogu dobiti peticu ili četvorku. Uz to ih.na dodatnoj nastavi upućuje u detalje testa za koje ostatak razreda ne zna a nisu dio cjeline koju su obrađivali na nastavi. Mislim da to nije u redu prema drugim učenicima i da ne može djecu ucjenjivati pohadjanjem dodatne. Razmišljam da ju prijavim ministarstvu.
    Ovo boldano mi je apsolutni sf.

    Ja bih otišla profesorici na predmetne informacije, pa ako se slučajno pokaže da je istina, prvo se razgovara s ravnateljem, pa tek na zadnjem mjestu je prijava ministarstvu. Ja to svom djetetu ne bih priuštila.

    Inače, moj stariji ide na dodatnu iz HJ i na novinarsku (i ono što se tamo radi kod nas ima malo veze s redovnim gradivom), ali ga to nije spasilo trojke iz pravopisa u trenutku kad nije naučio gradivo.

  20. #20
    Kosjenka avatar
    Datum pristupanja
    May 2007
    Postovi
    4,988

    Početno

    Citiraj tileo02 prvotno napisa Vidi poruku
    U Uz to ih.na dodatnoj nastavi upućuje u detalje testa za koje ostatak razreda ne zna a nisu dio cjeline koju su obrađivali na nastavi.
    Moj je tek drugi razred i pojma nemam kako bi cijeli sistem trebao funkcionirati.
    Nego ovo, test iz gradiva koji nisu obrađivali...dali je to moguće?
    To se smije?
    Pretpostavljam da ne. Recite mi da to nije tako i recite mi molim Vas da djeca imaju pravo dobiti ispite nazad, odnosno donijeti doma.

  21. #21
    Kosjenka avatar
    Datum pristupanja
    May 2007
    Postovi
    4,988

    Početno

    Evo Peterlin je sve rekla, koju majku sam i pisala .

  22. #22
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    ne bih ulazila u detalje. no, osobno mi se stvarno ne sviđa ta pretjerana roditeljska briga oko toga koja su pitanja bila na testu i oko toga kako, o zašto, je moje dijete dobilo trojku iz testa.

    meni se moj pa skoro uvijek žali na učitelja/učiteljicu kad dobije trojku. ili četvorku (ja ne priznajem ni 4 kao ocjenu u slučaju da nije uloženo minimum truda, ako je učio, onda ok).
    npr.
    dao nam je PPREMAAALO vremena, NIITKO nije stigao. (netko uvijek stigne i dobije 5)
    bila su pitanja kojih NEEMAA u bilježnici. ni u knjizi. nigdje ih nema. (uvijek negdje ima, ali ko će sve to čitati prije kontrolnog)
    ja sam joj sve dobro odgovorio, ali NIJE ME ČULA. (ovo sam umrla od smijeha, učiteljica stvarno jest malo nagluha il nije nagluha, al krivo sve čuje , hbg, život nije uvijek fer, kaj sad)

    i tako.

    definitivno nisam pristalica uplitanja roditelja u dio vezan oko ocjenjivanja. da mi dođe s pričom da je dobio trojku jer 4 i 5 dobijaju oni koji idu na dodatnu, rekla bih mu da se upiše na dodatnu. ionako ima viška slobodnog vremena, šta će mu faliti, nek dodatno uči gramatiku i književnost.

  23. #23
    Kosjenka avatar
    Datum pristupanja
    May 2007
    Postovi
    4,988

    Početno

    Šta ja znam, ja bi ipak provjerila taj test s njim doma, provjerila u knjigama, bilježnicama i ako stvarno postoji pitanje iz gradiva koje nisu obradili reagirala bi.
    Sve ovo ostalo dodatna, favoriziranje i sl priče bi mogao okačit mačku za rep.
    A nekako mi se čini da me puno takvih priča čeka

  24. #24
    ani4 avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,633

    Početno

    Moj vec godinama ide na dodatni iz matematike i nisam bas primjetila neke velike poveznice sa gradivom koje rade na dodatnoj i na redovnom satu. Na dodatnoj su to vise logicki zadaci, rijetko kad puko racunanje kao na satu.

  25. #25

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj ani4 prvotno napisa Vidi poruku
    Moj vec godinama ide na dodatni iz matematike i nisam bas primjetila neke velike poveznice sa gradivom koje rade na dodatnoj i na redovnom satu. Na dodatnoj su to vise logicki zadaci, rijetko kad puko racunanje kao na satu.
    Ok. postoji li ikakva mogućnost da rješavanje logičkih zadataka na dodatnoj ima između ostalog i povoljan utjecaj na vještinu pukog računanja?

  26. #26
    meda avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,599

    Početno

    nevjerojatno. al priznajem da sam cula slicno za jednu vrlo cijenjenu skolu u Zg

  27. #27
    ani4 avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,633

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    Ok. postoji li ikakva mogućnost da rješavanje logičkih zadataka na dodatnoj ima između ostalog i povoljan utjecaj na vještinu pukog računanja?
    Normalno da ima.
    Ali malo vjerojatno ima direktne veze sa tipom zadataka u testu.

  28. #28
    mona avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2007
    Postovi
    711

    Početno

    Citiraj ani4 prvotno napisa Vidi poruku
    Moj vec godinama ide na dodatni iz matematike i nisam bas primjetila neke velike poveznice sa gradivom koje rade na dodatnoj i na redovnom satu. Na dodatnoj su to vise logicki zadaci, rijetko kad puko racunanje kao na satu.
    X

    Poslano sa mog GT-I8190N koristeći Tapatalk 4

  29. #29
    pepi avatar
    Datum pristupanja
    May 2006
    Lokacija
    ZAGREB
    Postovi
    1,512

    Početno

    Citiraj ani4 prvotno napisa Vidi poruku
    Moj vec godinama ide na dodatni iz matematike i nisam bas primjetila neke velike poveznice sa gradivom koje rade na dodatnoj i na redovnom satu. Na dodatnoj su to vise logicki zadaci, rijetko kad puko racunanje kao na satu.
    X

  30. #30

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Ja za takvo nešto ne bih prošetala do škole... Vjerojatno se dijete tako osjeća jer nije zadovoljno rezultatom, vjerojatno nastavnica i favorizira ove s dodatne jer im ide lakše i bolje i jer ih bolje poznaje (to je ljudski i vjerojatno se nastavnica trudi to ne radit), vjerojatno u testu nije bilo pitanja koja nisu obrađena, nego samo onih na koji im ona nije servirala odgovor, vjerojatno su ti favorizirani postali još favoziranijim u dječjim očima u razgovoru par učenika...Ovo bih ja mislila i isto bih i rekla djetetu te mu dala do znanja da to i nije neki ogroman problem... i da uči više i upiše se na dodatnu, pa tamo neka otkrije neka pitanja za sljedeći test koja su ostatku razreda skrivena, pa kad ih otkrije da mi javi pa ja krećem put škole.

  31. #31
    meda avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,599

    Početno

    pa zena je zabrinuta zbog principa, ne zato sto je njeno dijete ugrozeno

    jer ako ima 5, a samo dodasi imaju, onda je valjda logicno za zakljuciti da je njeno dijete na dodatnoj

    elementarna logika, ne treba ici na dodatnu zbog toga

  32. #32
    meda avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,599

    Početno

    sad sam opet citala, i ne kuzim vise nista

  33. #33

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    A ako je dijet već na dodatnoj, nema problema. Nek dijete lijepo zapiše koaj su to pitanaj znali samo oni s dodatne, i nek s njiam mama ode nastavnici. Ako takva pitanja postoje, sigurna sam da se neće ponoviti.

  34. #34
    tileo02 avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    352

    Početno

    Prijavio se za dodatnu, iako to smatram čistom ucjenom, išao je na dodatnu od 1-4 razreda, prva 2 razreda hrvatski, poslije matematiku. Razgovaral sam sa razrednikom, pola razreda je dobilo negativnu ocjenu. Ne znam kakva su djeca, jer to je novi razred i nova škola, ali nekako mi je malo vjerojatno da su toliko loši. Uvijek obratim pažnju na to što uče, svaku cjelinu ponovimo, svaku zadaću prekontroliram, i za test ga posebno ispitam. Mislim da je to o.k. Ne nalazim u mom nastojanju da dijete ima dobre ocjene ništa pretjerano, a do sada je uz takav način rada to i uspjevao. Na informacijama kod učiteljice iz hrvatskog ću pogledati test i pitati gdje se konkretno nalazi navedeno gradivo, te na što treba obratiti pažnju mimo obrađenog gradiva kad sljedeći put budu pisali test. Nadam se da ćemo tako izbjeći iznenađenja, ili možda nećemo....

  35. #35

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj tileo02 prvotno napisa Vidi poruku
    Uvijek obratim pažnju na to što uče, svaku cjelinu ponovimo, svaku zadaću prekontroliram, i za test ga posebno ispitam. Mislim da je to o.k. Ne nalazim u mom nastojanju da dijete ima dobre ocjene ništa pretjerano, a do sada je uz takav način rada to i uspjevao. Na informacijama kod učiteljice iz hrvatskog ću pogledati test i pitati gdje se konkretno nalazi navedeno gradivo, te na što treba obratiti pažnju mimo obrađenog gradiva kad sljedeći put budu pisali test. Nadam se da ćemo tako izbjeći iznenađenja, ili možda nećemo....
    Pretjerano je tvoje nastojanje da dijete dobije dobru ocjenu, u 5. razredu to bi moralo biti djetetovo nastojanje. Mislim da preuzimaš puno toga na sebe što nije tvoj posao već djetetov. Škola, školske obaveze i učenje su djetetov posao.
    U kontekstu obazovanja posao roditelja je dati emocionalnu podršku, pokazati razumijevanje i zanimanje za školska postignuća, pomoći kada dijete to izričito traži, prekontrolirati napravljeno.
    U ovoj situaciji nema razloga da dijete samo ne pita učiteljicu - bilo na dodatnoj, dopunskoj ili redovnoj nastavi - gdje se nalazi konkretno gradivo i na što treba obratiti pažnju mimo obrađenog gradiva kad sljedeći put budu pisali test. Nadam se da ćeš mu prepustiti tu odgovornost jer ona je u 1. redu njegova.

  36. #36

    Datum pristupanja
    May 2007
    Postovi
    1,269

    Početno

    već sam nekoliko puta pisala, pa obrisala, pa ne znam dal da se miješam ili ne, čitam i mislim jesam li ja nemajka jer nikad, ali zaista nikad ne znam koje gradivo moji u školi obrađuju, kada pišu koji test iz kojeg predmeta i koje ocjene su dobili njihovi razredni kolege. nekako, to zaista smatram njihovim poslom, njihovom brigom i odgovornošću. naravno, to je komoditet majke dvoje odličnih učenika koji su to isključivo vlastitim radom i trudom, ja sam samo promatrač. uskočim kad zatreba, ali to je zaista rijetko (neki dan, nedjelja u 21.00 Šefica (2. raz.) shvati da nije pročitala lektiru, panika i suze, naravno, umirim ju, spremim za krevet i delegiram MM-u da s njom pročita lektiru, hm, jesam rekla da sam JA tu, mislim i MM i ja smo tu u takvim kriznim trenucima, ali do tada apsolutno nisam imala poima koju priču i do kada treba pročitati...). ne znam, možda sam pogrešnog dojma, ali vjerujte, dolazilo bi mi da plačem kada bih pri upisu na fakultet na kojem radim vidjela roditelje koji su u indekse (sva sreća pa ih više nema u tom obliku) prepisivali imena nastavnika i nazive predmeta sa upisnih listova, dok bi njihova punoljetna, poslovno sposobna djeca sjedila kraj njih. mislim, to je konačni rezultat tog pretjeranog roditeljskog uplitanja. naravno, ne mislim pri tom da je otvaračica teme takav roditelj, niti da je isključeno na nastavnica koju spominje zaista ne favorizira određene učenika, ali, čak i da je tako, mislim da u sustavu ima i puno gorih problema od takvih kojima bi se ministar trebao pozabaviti.

  37. #37
    tileo02 avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    352

    Početno

    Evo, danas su konačno učili i to gradivo na satu hrvatskog, znači 10 dana poslije testa.

  38. #38

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Ček, jesi na kraju otišla do nastavnice ili su te informacije o tome da su danas napokon učili to gradivo od djeteta? Mislim, ako je to nastavnica koja ne želi pravedno ocjenjivati, već nekog favorizirati, onda ne razumijem zašto bi 10 dana nakon testa to gradivo dijelila s cijelim razredom? Znam dosta ljudi koji rade po školama, i ovi koji su jednostavno nepravedni, preskaču gradivo za koje smatraju da ga svi neće pratit, a ne obrađuju ga nakon testa. To je meni malo nevjerojatno. Ne kažem da nije tako, nego se čudim..

  39. #39
    tileo02 avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    352

    Početno

    Pročitala u njegovoj bilježnici. Jako čudno. A onda sam razmislila pa sam se nekako jedva sjetila da je to gradivo o himni a u bilježnici piše himna, a onda sam zvala mamu dečka koji to isto nije znao pa sam ju pitala jel to to. Da dobro sam se sjetila, iako ja nisam zapamtila o čemu je to bilo, ta himna ili šta već, ali sigurno je jer ako je ona pročitala dobro u bilježnici onda sam i ja, pa smo se zajedno cudile kako amo došle do istog zaključka.

  40. #40

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Pa možda su sad samo produbili gradivo o himni... I što ćeš ti sad s tim? Ići do škole ili pustit njega da to sam riješi?

  41. #41
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    Citiraj tileo02 prvotno napisa Vidi poruku
    Pročitala u njegovoj bilježnici. Jako čudno. A onda sam razmislila pa sam se nekako jedva sjetila da je to gradivo o himni a u bilježnici piše himna, a onda sam zvala mamu dečka koji to isto nije znao pa sam ju pitala jel to to. Da dobro sam se sjetila, iako ja nisam zapamtila o čemu je to bilo, ta himna ili šta već, ali sigurno je jer ako je ona pročitala dobro u bilježnici onda sam i ja, pa smo se zajedno cudile kako amo došle do istog zaključka.
    čekaj, jel ti to ozbiljno pišeš, jel ovo ozbiljan post, il se zezaš?

    tile, pusti dijete na miru, nikome neće ništa dobro donijeti to što se vas dvije preko telefona čudite himni il što već.

  42. #42
    trampolina avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2009
    Lokacija
    ...na putu...
    Postovi
    2,329

    Početno

    Situacija u kojoj bi jedan petaš trebao na satu Hj dignuti ruku i tražiti objašnjenje.
    Nema kruha od igranja detektiva okolo, osim ako mu za 8 godina ne misliš ti upisivati predmete u index

  43. #43

    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    Postovi
    6,841

    Početno

    Citiraj trampolina prvotno napisa Vidi poruku
    Situacija u kojoj bi jedan petaš trebao na satu Hj dignuti ruku i tražiti objašnjenje.
    Nema kruha od igranja detektiva okolo, osim ako mu za 8 godina ne misliš ti upisivati predmete u index
    x

    U toj dobi, to ne bi trebao biti problem koji rješava roditelj.

  44. #44
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Imali smo mi sličnu situaciju za zamjenicama (7. razred) jer se na ispitu znanja tražilo gradivo petog, šestog i sedmog razreda. Nije problem nastavnik nego razmrvljen nastavni plan. Zamjenice se rade kroz dvije i kusur godine, a kad se završe, ide ispit iz cjeline, tj. treba znati gradivo svih ranijih godina. Bila je hrpa dvojki i isto su se ljudi kleli da to nisu učili. Ma nemoj!

    A kad je himna u pitanju, pa brate mili, moji su je obrađivali i u drugom i u četvrtom razredu. Tako da ne pomaže tražiti samo po ovogodišnjim knjigama. Ne možeš na početku školske godine isprazniti glavu i krenuti od nule, treba nešto zapamtiti i od ranijih godina.
    Posljednje uređivanje od Peterlin : 11.10.2013. at 08:22

  45. #45
    Jurana avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2011
    Lokacija
    Šibenik
    Postovi
    5,226

    Početno

    Citiraj Peterlin prvotno napisa Vidi poruku
    Imali smo mi sličnu situaciju za zamjenicama (7. razred) jer se na ispitu znanja tražilo gradivo petog, šestog i sedmog razreda. Nije problem nastavnik nego razmrvljen nastavni plan. Zamjenice se rade kroz dvije i kusur godine, a kad se završe, ide ispit iz cjeline, tj. treba znati gradivo svih ranijih godina. Bila je hrpa dvojki i isto su se ljudi kleli da to nisu učili. Ma nemoj!

    A kad je himna u pitanju, pa brate mili, moji su je obrađivali i u drugom i u četvrtom razredu. Tako da ne pomaže tražiti samo po ovogodišnjim knjigama. Ne možeš na početku školske godine isprazniti glavu i krenuti od nule, treba nešto zapamtiti i od ranijih godina.
    Potpisujem i dodajem: prema datumu tog prvog testa, zaključujem da se radi o inicijalnom ispitu koji ispituje znanje gradiva prethodnih razreda.
    Upisuje se u imenik, ali ta ocjena ne ulazi u prosjek.

  46. #46
    tileo02 avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    352

    Početno

    Bravo, slažem se sa svima.

  47. #47
    anjica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Postovi
    3,848

    Početno

    Citiraj Jurana prvotno napisa Vidi poruku
    Potpisujem i dodajem: prema datumu tog prvog testa, zaključujem da se radi o inicijalnom ispitu koji ispituje znanje gradiva prethodnih razreda.
    Upisuje se u imenik, ali ta ocjena ne ulazi u prosjek.
    inicijalni se ne smije upisivati u rubriku s ocjenama, vec sa strane u biljeske

  48. #48

    Datum pristupanja
    Nov 2010
    Postovi
    300

    Početno

    Baš smo MM i ja neki dan raspravljali o tome,kako sad imamo dijete u 1. i 3. r,gradivo se ponavlja od 1 do 3 ali se "razrađuje",tako da mi nije čudno da je u pitanju inicijalni test,a sad se ponavlja tema himne ali obimnije.Usput,oba mi djeteta idu na dodatnu i nisam primjetila neko favoriziranje samo činjenicu da na dodatnu idu djeca kojima ide bolje taj predmet/mat./hr)pa i logično da imaju bolje ocijene od ostatka razreda.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •