Citiraj Inesz prvotno napisa Vidi poruku
Peterlin, odmah sam upozorila odgajateljice, njihov odgovor je bio da je on vrlo inteligentan, da su one zapazile da piše, da računa, pa eto, dale mu šprancu 40 zadataka za dijete u 2. polugodištu 1. razreda... Objasnila sam im da je to naučio samostalno kroz igru, da mu nikad nismo dali ikakve zadatke računanja ili pisanja... Zamolila da rade s njim što i s drugom djecom predškolske dobi... Ali pomalo zabrinuta jesam što će i na koji način raditi... Pratim, koliko mogu što rade. Ići ću češće na individualne razgovore i zatražiti na uvid njegovu mapu s radovima.
Ja bih prije otišla porazgovarati do stručne službe vrtića. Tete čini se imaju najbolju namjeru, ali ne znaju kako, odnosno nemaju dovoljno metodičkih kompetencija za rad s djetetom koje može (i izgleda hoće) više. Posao je stručne službe da ih usmjeri ili supervizira na neki način.