Citiraj Kosjenka prvotno napisa Vidi poruku
Razumijem ja razliku.
Ali ne znam dali ti razumiješ mene, ja mu ne mogu tolerirati nerad i zezanciju(već spomenuto natjecanje) koje dovodi do glumpavih grešaka.
I bitne su mi greške koje je napravio, recimo nije mi isto kada u hrv pogriješi u malom i velikom slovu na početku rečenice ili recimo kada uskrs napiše malim. Ili kada pogriješi s uskličnikom/točkom ili upitnikom.
I ta četvorka, trojka mi nije razlog za dramu, kazne kojekakve ili što ja znam nego razlog da se taj dan ne bleji u tv nego se uz zadaću malo više pažnje obrati na ono što je bilo poblem u provjeri znanja.
A ispravljanje ocjena mi ne dolaze u obzir. Loša ocijena znači jedino da će po to gradivo malo više ponoviti doma da ono najproblematičnije donekle svlada.
I da tu govorim o prosječnima, niti o lumenima niti o djeci koja imaju problema s koncentracijom.
Ma razumijem ja tebe . Ne znam bas tocno o kojem se razredu radi, nizi osnovne pretoatavljam.
ali ja nekako od roditelja ocekujem da se ukljuce u proces , malo vise , u svakom slucaju vise od samo pricanja u stilu : " ne bulji toliko u televizor , uzmi knjigu."
Nekako , ocekujem da oni dijete nauce kako se uci , jer sistem to nece , ili rijetki ucitelji to cine. A znati optimalno uciti za svako dijete ( nacin na koji se to radi) moze biti jako razlicit.
Eto ,tako pisem iz cipela roditelja koji silom prilika mora biti jako u toku sa gradivom , a jos vise sa nacinom kako pripremiti dijete za testove i odgovaranja na optimalan nacin za njega.