cvijeto, to u vrtiću je teaching very young learners - OŠ su young learners i opet se razlikuje jedno od drugog. ali ne previše
ne mogu ulaziti u podučavanje talijanskog, ali mislim da bi communicative approach trebao biti korišten za sve strane jezike. u 6.r. bi već trebalo biti i nešto drugačiji pristup i nešto bi trebali znati nakon 3g. učenja. ali opet ne drilanje i pretjerano eksplicitno podučavanje gramatike. i dalje su to young learners. ali masa starijih profa i dalje radi po starom sustavu.
AM, početi učiti u 1r. i 4.r. su dvije različite dimenzije. djeca su puno razvijenija u 4. i nauče više u manje vremena, ali opet na kraju u globalu profitiraju oni koji su učili od 1.r. i isto tako prividno nauče više ako ih se drila, što dugoročno nije baš dobro. možda ih prof iz njem. drila pa ti to izgleda kao neki veliki napredak naspram eng. ali ovo što pišeš o 1 i 2 na testovima nije dobro - to se uopće ne bi smjelo događati tako rano. tek se u 4.r. počinje malo konkretnije raditi, ali nakon 3g. kvalitetnog podučavanja, djeci bi to trebalo sjesti. i tako loše ocjene u prvim razredima ne dolaze u obzir.
a, sad vidim da su se izmjenjivale profe! pa to ti je odgovor na sve! nema šanse da podučavanje može biti kvalitetno ako se u 3g. promijene njih 4, svaka sa svojim pravilima i metodama. a djeca se moraju pogubiti u cijeloj priči. koma je to...