rehab prvotno napisa
Ok, ajmo krenuti od pocetka.
Djetetove bioloske i psiholoske sposobnosti procjenjuje strucni tim sastavljen od lijecnika odgovarajucih struka, psihologa, defektologa, logopeda, pedagoga.
Idemo dalje na tvoj argument "dijete ide u redovnu skolu". Upravo ovih dana se bavim djetetom s Down Sy koje funkcionira na razini dvogodisnjaka, koje su roditelji upisali u redovnu skolu koja nema strucnu sluzbu, suprotno preporukama svih strucnjaka koji su dotad radili s djetetom, ali uz blagonaklonost ravnateljice koja zeli biti humana, ljubazna i otvorena (sto je za svaku pohvalu!). Dijete koje nije sposobno sjediti 15 min za stolom, koje ne zna drzati olovku, koje nerazgovijetno govori i koje se obozava igrati i usmjereno je na igracke, upisali su u redovnu skolu gdje bi trebalo sjediti u klupi i uciti citati i pisati.
Ja otprilike mogu predvidjeti kako ce teci skolovanje tog djeteta. Pribaviti ce mu asistenta koje ce ga odrzavati mirnim i drzati ga uz sebe, dok ce se uciteljica posvetiti ostaloj djeci. Umjesto da su ga upisali u specijalnu skolu gdje bi dijete imalo svog educiranog ucitelja i radilo aktivnosti primjerene svom razvojnom stupnju, u svrhu poticanja i razvijanja svih podrucja razvoja.
Tako da mi to "ide u redovnu skolu" nije nikakav argument.
Sto se tice prilagodjavanja ceremonije, zupnik je upravo to i pokusavao. On nije odbio pricestiti dijete, nego je pokusao pricestiti ga u crkvi, zajedno s ostalima, ali na njemu prilagodjen nacin.
Mogao ga je pricestiti i u nekom sobicku, van ceremonije, ali nije.
Dakle, o cemu govorimo ?