Pokazuje rezultate 4,751 do 4,800 od 5466

Tema: yours in free thought (ireligiozni topic) - 4. dio

Threaded View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #11

    Datum pristupanja
    Nov 2009
    Postovi
    3,530

    Početno

    Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku
    To uopće nisam napisala tebi, nego noi. (lol lol)

    A tko je taj tko procjenjuje koje su biološke i psihološke mogućnosti pojedinog djeteta? Pa onda uvijek kad nam dijete sa pp negdje smeta možemo reći da njegove biološke i psihološke mogućnosti ne dozvoljavaju sudjelovanje. Tko može tvrditi da biološke i psihološke mogućnosti djetetta sa DS koje ide u redovitu školu ne dozvoljavaju sudjelovanje u jednoj jednostavnoj ceremoniji kakva je prva pričest? I zar ne bi bilo normalno da se ta ceremonija prilagodi biloškim i psihološkim mogućnostima djeteta sa pp, takod a ono može u njoj sudjelovati zajedno sa ostalima?
    Ok, ajmo krenuti od pocetka.
    Djetetove bioloske i psiholoske sposobnosti procjenjuje strucni tim sastavljen od lijecnika odgovarajucih struka, psihologa, defektologa, logopeda, pedagoga.
    Idemo dalje na tvoj argument "dijete ide u redovnu skolu". Upravo ovih dana se bavim djetetom s Down Sy koje funkcionira na razini dvogodisnjaka, koje su roditelji upisali u redovnu skolu koja nema strucnu sluzbu, suprotno preporukama svih strucnjaka koji su dotad radili s djetetom, ali uz blagonaklonost ravnateljice koja zeli biti humana, ljubazna i otvorena (sto je za svaku pohvalu!). Dijete koje nije sposobno sjediti 15 min za stolom, koje ne zna drzati olovku, koje nerazgovijetno govori i koje se obozava igrati i usmjereno je na igracke, upisali su u redovnu skolu gdje bi trebalo sjediti u klupi i uciti citati i pisati.
    Ja otprilike mogu predvidjeti kako ce teci skolovanje tog djeteta. Pribaviti ce mu asistenta koje ce ga odrzavati mirnim i drzati ga uz sebe, dok ce se uciteljica posvetiti ostaloj djeci. Umjesto da su ga upisali u specijalnu skolu gdje bi dijete imalo svog educiranog ucitelja i radilo aktivnosti primjerene svom razvojnom stupnju, u svrhu poticanja i razvijanja svih podrucja razvoja.
    Tako da mi to "ide u redovnu skolu" nije nikakav argument.
    Sto se tice prilagodjavanja ceremonije, zupnik je upravo to i pokusavao. On nije odbio pricestiti dijete, nego je pokusao pricestiti ga u crkvi, zajedno s ostalima, ali na njemu prilagodjen nacin.
    Mogao ga je pricestiti i u nekom sobicku, van ceremonije, ali nije.
    Dakle, o cemu govorimo ?
    Posljednje uređivanje od rehab : 14.05.2017. at 12:44

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •