Pokazuje rezultate 1 do 50 od 5466

Tema: yours in free thought (ireligiozni topic) - 4. dio

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb, Trešnjevka
    Postovi
    11,211

    Početno

    Citiraj čokolada prvotno napisa Vidi poruku
    Upozorila bih i na vrlo dobre rezultate četvrtaša (osn.škola) na PIRLS (čitalačke vještine - 8. na svijetu, 53 boda IZNAD svj.prosjeka) i TIMMS (16 bodova u matematici i 33 boda u prirodoslovlju IZNAD svjetskog prosjeka) , što upućuje na to da nam je razredna nastava najkvalitetniji dio obrazovanja. Što se dogodi kasnije? Evo, upravo na vlastitom djetetu gledam što se događa .
    Učiteljice se najčešće trude, kreativne su, pristup učeniku je puno više individualiziran, imaju puno vremena za ponavljanje i utvrđivanje gradiva, ako je učiteljica bolesna 2 tjedna, postoji više-manje organizirana i koncentrirana učiteljica na zamjeni. Ako je nastavnik matematike od 5. do 8.r. bolestan, na zamjenu dolaze prolaznici (nastavnici likovnog, tjelesnog, knjižničari, pedagozi), a onda se idućih par sati gradivo lijepo sažme i puf - test! A svako malo je netko bolestan!
    I jedan skroz subjektivan dojam - kad promatram fejsbuk ili razne učiteljske forume/portale, učiteljice razredne nastave najčešće s toplinom i interesom pričaju o učenicima, istražuju kako bi mogli poboljšati nastavu, pomoći itd., dok komentari predmetnih nastavnika znaju biti takvi da ostanem .
    Vidiš, moj skroz subjektivan dojam (temeljem iskustva s vlastitim djetetom) o razrednoj nastavi je dijametralno suprotan A predmetna nastava, kako koji, ali slično je ovome kako si opisala.

  2. #2

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj tanja_b prvotno napisa Vidi poruku
    Vidiš, moj skroz subjektivan dojam (temeljem iskustva s vlastitim djetetom) o razrednoj nastavi je dijametralno suprotan A predmetna nastava, kako koji, ali slično je ovome kako si opisala.
    O ovoj pojavi koju je uočila čokolada, baš razgovaramo ovih dana u školi (prijelaz iz 4. u 5. razred). Kaže učiteljica RN svoje iskustvo: "ako s djecom moram staviti naglasak na matematiku tijekom 2-3 tjedna, ostale predmete ću proći ležernije i fleksibilnije ću planirati tempo rada. U predmetnoj nastavi je drugačije - svatko stavlja naglasak na svoje područje i postavlja zahtjeve i očekivanja pred učenike neovisno o trenutnoj situaciji sa ostalim predmetima i to se naravno odražava na rezultatima"

  3. #3
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,101

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    O ovoj pojavi koju je uočila čokolada, baš razgovaramo ovih dana u školi (prijelaz iz 4. u 5. razred). Kaže učiteljica RN svoje iskustvo: "ako s djecom moram staviti naglasak na matematiku tijekom 2-3 tjedna, ostale predmete ću proći ležernije i fleksibilnije ću planirati tempo rada. U predmetnoj nastavi je drugačije - svatko stavlja naglasak na svoje područje i postavlja zahtjeve i očekivanja pred učenike neovisno o trenutnoj situaciji sa ostalim predmetima i to se naravno odražava na rezultatima"
    Eto. Prožimanje predmeta, možda i spajanje ponekih, poduka u ciklusima, otkriće tople vode... ali to je već u ideji odmah hereza. I sitan pokušaj izmjene baci nas u '45., s ozbiljnim promjenama sustava vratili bismo se valjda na Karpate.
    Posljednje uređivanje od čokolada : 10.01.2017. at 22:48

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •