Upozorila bih i na vrlo dobre rezultate četvrtaša (osn.škola) na PIRLS (čitalačke vještine - 8. na svijetu, 53 boda IZNAD svj.prosjeka) i TIMMS (16 bodova u matematici i 33 boda u prirodoslovlju IZNAD svjetskog prosjeka) , što upućuje na to da nam je razredna nastava najkvalitetniji dio obrazovanja. Što se dogodi kasnije? Evo, upravo na vlastitom djetetu gledam što se događa

.
Učiteljice se najčešće trude, kreativne su, pristup učeniku je puno više individualiziran, imaju puno vremena za ponavljanje i utvrđivanje gradiva, ako je učiteljica bolesna 2 tjedna, postoji više-manje organizirana i koncentrirana učiteljica na zamjeni. Ako je nastavnik matematike od 5. do 8.r. bolestan, na zamjenu dolaze prolaznici (nastavnici likovnog, tjelesnog, knjižničari, pedagozi), a onda se idućih par sati gradivo lijepo sažme i puf - test! A svako malo je netko bolestan!
I jedan
skroz subjektivan dojam - kad promatram fejsbuk ili razne učiteljske forume/portale, učiteljice razredne nastave najčešće s toplinom i interesom pričaju o učenicima, istražuju kako bi mogli poboljšati nastavu, pomoći itd., dok komentari predmetnih nastavnika znaju biti takvi da ostanem

.