Pokazuje rezultate 1 do 50 od 5466

Tema: yours in free thought (ireligiozni topic) - 4. dio

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj Jelena prvotno napisa Vidi poruku
    O pa to je super da bar 1-4 razred dobro prolazi! Valjda se ucitelji/ce vise vezu za djecu.

    Mogu se 100% sloziti s Noom da je u visokom skolstvu kaos. Premda ce nastavnik u visokom skolstvu kukati da je dobio lose studente jer je dotadasnje obrazovanje lose. Pa je onda koka ili jaje.

    Al zapravo je jasno da je fluktuacija nastavnika ogranicena na fakultetima sto je prilicno lose. Koliko nas je imalo predavace iz inozemstva? Ja nijednog.
    Premda se naizgled potice, realizacija boravka nasih u inozemstvu je vrlo malo pa i osvjezenja koja su nuzna.

    U visokom skolstvu je puno kompleksniji problem. Po meni rjesiv samo s vanjskom intervencijom nekog menadzera iz BMW-a.
    Nije stvar razmjene sveučilišnih profesora, nego puno banalnija.
    Diplomirani prof ili učitelj izađe s faksa a da nikada nije bio u situaciji (makar hospitirati mentoru) na razgovoru s roditeljem, održati informacije ili nedajbože planirati i organizirati roditeljski sastanak.
    Izađe s faksa da nikada nije bio u situaciji organizirati zamjene ili složiti raspored (vjerojatno nikada nije vidio raspored škole za sve razrede i učitelje kao i masu obaveznih dokumenata...
    Puno je stvari s kojima se diplomirani prosvjetari ne susretnu tijekom svog školovanja. Često sjedim na razgovorima za posao, u zadnje vrijeme od matematičara čujem kako često kolege dođu do 5. godine studija i onda shvate da to nije zanimanje za njih (jer je studij tako koncipiran da učenika i školu vide tek na 5. godini)

  2. #2
    Jelena avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    11,609

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    Nije stvar razmjene sveučilišnih profesora, nego puno banalnija.
    Diplomirani prof ili učitelj izađe s faksa a da nikada nije bio u situaciji (makar hospitirati mentoru) na razgovoru s roditeljem, održati informacije ili nedajbože planirati i organizirati roditeljski sastanak.
    Izađe s faksa da nikada nije bio u situaciji organizirati zamjene ili složiti raspored (vjerojatno nikada nije vidio raspored škole za sve razrede i učitelje kao i masu obaveznih dokumenata...
    Puno je stvari s kojima se diplomirani prosvjetari ne susretnu tijekom svog školovanja. Često sjedim na razgovorima za posao, u zadnje vrijeme od matematičara čujem kako često kolege dođu do 5. godine studija i onda shvate da to nije zanimanje za njih (jer je studij tako koncipiran da učenika i školu vide tek na 5. godini)
    Ja mislim da bi, da je bio vani na nekom dobrom sveucilistu godinu dana, mogao pokupiti tu praksu poducavanja organizacije izvannastavnih obaveza. Al ako je bio jedan, to nije dovoljno, jer ce se 49 drugih suprostaviti. Mora ih biti bar 16 da nametnu neku dobru praksu.

    A to s papirima, ako je isto kao kod nas, svako malo se mijenjaju i propisi i formulari, tek dio njih ima smisla, velik dio je potpuno neprilagodjen i onda se mijenja iz glupog u gluplji. Za moje zanimanje nema te skole koja bi te poducila voditi papire. Samo stigne mail da se nesto mijenja, a ti plivaj kako znas i drzi si fige da ne fulas.

    I u europskim projektima se stalno mijenjaju papiri i pravila.

    Meni su papiri bas velik problem jer se stalno mijenja nesto, a mene ekstremno ne zanima i jako se tesko motiviram ispunjavati besmislene papire.

    Doduse za moje prethodno radno mjesto vodjenje papira je bilo normirano i kvalitetno i to mi je islo. S minimalnim besmislicama. A ucilo se na kvalitetnom tecaju. I to je bilo dovoljno.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •