-
Osoblje foruma
Baš sam razmišljala o tome zašto neki predškolci uopće nisu zainteresirani za slova i početno čitanje. Je li to zato što imaju neke teškoće koje će se pokazati tek početkom učenja tog istog? Ne znam ima li smisla ta teza? Imam dvoje djece koje su u potpunim krajnostima pa nemam osobni uvid u prosjek.
Naime starija je bila potpuno nezainteresirana za slova, brojeve, rad olovkom i kad smo krenuli s radom na grafomotorici to je bila muka živa. Učla je usput slovo po slovo i prije škole je mogla pročitati riječi od 3-4 slova i napisati sva tiskana slova . U školi stalno zaostajanje u čitanju i pisanju, tek se u 2.r. počelo popravljati, a ne znam ni što bi bilo da nismo prije škole toliko vježbali.
Mlađa je, pak, samouka, ali i oduvijek zainteresirana za olovku, papir, pisanje, čitanje.
Je li moguće da predškolac ne želi imati ništa sa slovima i brojevima, s čitanjem i pisanjem,
i onda od nule krenuti u 1.r. i sve savladati normalnim tempom većine?
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma